نویدکیا: بازیکنانم نشان دادند لیاقت صعود را داریم

[ad_1]

سرمربی سپاهان می‌گوید با وجود فشارها، بازیکنانش خوب کار کردند و نشان دادند سپاهان لیاقت صعود را دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل التعاون اظهار کرد:‌ نیمه اول پایاپای بود و هر دو تیم منظم بازی کردند. در نیمه دوم غافلگیرانه گل خوردیم و وقتی دیدیم داریم شانس‌مان را از دست می‌دهیم سعی کردیم ریسک بیشتری کنیم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم اما باید سعی می‌کردیم بهتر از آن‌ها استفاده کنیم. کم شانس بودیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما همین یک امتیاز هم ما را امیدوار می‌کند که تلاش کنیم به مرحله بعدی برسیم.

او درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: همین اتفاق درخصوص عملکرد داوری در بازی قبلی برای ما رخ داد اما به هر حال کارشناسان باید نظر دهند. نمی‌دانم چه بگویم. درباره ضربات آخرمان هم باید بگویم دو بازی مهم قبلی را از دست داده بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود.

نویدکیا اضافه کرد:‌ مقداری تیم از شرایط ایده آل خارج شد اما با بازی امروز نشان دادند لیاقت دارند از گروه صعود کنند اما باید بیشتر تلاش کنیم و از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنیم. با این وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند خوب کار کنند. مسئولیت بقیه مشکلات با من است.

سرمربی سپاهان درباره تعویض‌هایش گفت: ما با استراتژی خاصی وارد زمین شده بودیم اما متاسفانه گلی که در ابتدای نیمه دوم خوردیم تفکرات ما را به‌هم ریخت و سعی کردیم تغییراتی که نیاز بود را انجام دهیم. شاید می‌شد زودتر تعویض کنیم اما بازیکنانم داشتند خوب بازی می‌کردند و برای هم نمی‌خواستم ساختارشان را خراب کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *