انتقال تن هاگ به یونایتد نهایی شد

[ad_1]

گاردین انتقال اریک تن هاگ به یونایتد را تمام شده دانسته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، انتقال اریک تن هاگ سرمربی آژاکس به باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد ظاهراً در حال شکل گیری است. طبق گزارش رسانه ها، “شیاطین سرخ” می خواهند این مربی هلندی را به عنوان جانشین رالف رانگنیک سرمربی موقت معرفی کنند. این مربی ۵۲ ساله قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد.

مذاکرات با آژاکس آمستردام، جایی که این مربی ۵۲ ساله هلندی تاکنون در آن کار کرده است، در حال اتمام است. رالف رانگنیک تا پایان فصل به عنوان مربی موقت فعالیت خواهد کرد و پس از آن به عنوان مشاور یونایتد به کار خود ادامه خواهد داد. قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

به گزارش روزنامه گاردین، تن هاگ با قراردادی سه ساله با گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر، سرمربی یونایتد خواهد شد. علاوه بر این، آژاکس باید ۲ میلیون یورو از یونایتد دریافت کند. تن هاگ قبلاً تعهد شفاهی خود را به سران یونایتد اطلاع داده است. با این حال، انتظار نمی‌رود که قبل از بازی منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل لیورپول، این خبر به صورت رسمی اعلام شود.

در حاشیه فینال جام حذفی هلند آژاکس روز یکشنبه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پی اس وی آیندهوون شد تا قهرمانی برای این تیم از دست برود. گری همسترا مدیر فنی آمستردام به ESPN گفت که باشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تن هاگ را حفظ کند. همسترا افزود: امیدواریم او بماند. ما باید به حقایق پایبند باشیم، او هنوز نرفته است. تن هاگ از سال ۲۰۱۷ برای آژاکس کار کرده و آنها را به دو قهرمانی هلند و یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *