بهترین قیمت فن کندانسور چیلر

این ویژگی موجب می شود تا طی زمان کوتاهی در محدوده پایین محیط به دمای مورد نظر برسید. در شیر انبساط و طی یک فرآیند کاهش فشار و دما، مبرد به سیال دو فازی کم فشار و کم دما تغییر فاز می دهد. Th is has been g᠎enerated  with the he​lp  of GSA᠎ Con᠎tent G᠎enerator D em᠎ov ersion .

چیلر فن کویل چیست

به این ترتیب در یک ساختمان، یک واحد چیلر و موتورخانه، آب مورد نیاز برای فن کویلهای نصب شده در تمامی قسمتها را تامین میکند.

اما در صورت استفاده از سیستم مینی چیلر با استفاده از پکیج آب گرم، گرمایش تامین میشود که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه تراکمی شده و انرژی گازی با هزینهی پایین را مصرف می نماید.

بنابراین چیلرهای هوا خنک باید در هوای آزاد به عنوان مثال بر روی بام ساختمان ها یا بر سطح زمین قرار گیرند تا برای خنک کاری مشکلی به وجود نیاید. Th​is  post h as been g​enerated by GSA Conte nt G​en᠎er​at᠎or DE​MO​.

فن دمنده چیلر

ساختار فن کویل زمینی به گونه ای است که باید در اتاق یا محل به صورت روکار نصب شود. فن کویل های سقفی برای محیط هایی که فضای کافی ندارند بسیار مناسب است زیر را در سقف نصب می شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

با توجه به مطالبی که در بالا اشاره شد متوجه میشویم چیلرها انواع مختلفی دارند که بر اساس تجهیزات بکار رفته در آن باعث تغییر در قیمت تمام شده آن میشود لذا جهت کسب اطالاعات بیشتر به مقاله قیمت چیلر مراجعه کنید.

قیمت فن چیلر

بطور کلی مینی چیلرها به دلیل مصرف برق پایین، ابعاد و اندازه کوچک، صدا و لرزش کم، ضریب عملکرد بالا و استفاده از آب جهت انتقال سرما به فنکوئلها و هواساز، گزینه مناسبتری نسبت به داکت اسپلیتها جهت واحدهای مسکونی، آپارتمانها و واحدهای اداری – تجاری میباشد.

این فن کویل ها بسیار پر فروش هستند و در بیشتر مواقع برای ساختمان اداری، مسکونی، تجاری و… به همین علت برای گرمایش یا سرمایش اتاق خواب یا ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری مناسب هستند.

فن کویل هایی که در سیستم تهویه هوای مطبوع استفاده می شوند از طریق چیلر های تراکمی یا جذبی و دیگ های مرکزی تغذیه می شوند و باعث گرم یا سرد شدن محیط یا دستگاه مورد نظر می شوند. ᠎Conte᠎nt was cre ated ᠎by GSA Conte᠎nt Ge​ne rato r ᠎DEMO​!

فن کویل وسیله ای است که از دو بخش فن وکویل تشکیل شده است. مرحله اول: در اولین مرحله از عملیات سرد سازی، سطوح لوله های اواپراتور، به وسیله ی پمپ، آب پاشی می شود.

چیلر و فن کویل ابارا

نکته ای که باعث کارایی بیشتر از این دستگاه می شود این است که در هنگام نصب آن به فاصله دستگاه تا زمین و سقف توجه شود.

خرید فن کویل از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با توجه به نوع استفاده و محل استفاده از فن کویل، می توان از مدل های مختلف آن استفاده کرد.

نکته حائز اهمیت در فن کویل های زمینی، طراحی منحصر به فرد و زیبای آن است. با خرید فن کویل از این شرکت خیالتان بابت کیفیت محصول کاملا راحت خواهد بود.

خرید فن چیلر

چرا که دیگ تجهیز بسیار سنگینی است و حمل دیگ های فولادی بسیار دشوار است اما، دیگ های چدنی به علت ، قطعه قطعه شدن راحت تر قابل حمل هستند.

چیلر موتورخانه

در واقع از طریق کنترل های موجود می توان دستگاه را خاموش یا روشن کرد. ارور یا خطای E5: نشان می دهد که سنسور تشخیص دمای آب، معیوب است.

اگر از این دستگاه ها برای سیستم های سرمایشی ساختمان ها استفاده شود، باید بدانید که آب ها با با پمپ هایی مخصوص به هواساز ها و یا فن کویل هایی که داخل ساختمان ها است پمپاژ می شود و همان طور که می دانید عمل سرمایش هوا صورت می گیرد.

چیلر یا فن کویل

سیر این الکتروموتور ها معمولاً 3 دور می باشد که با دستور ترموستات 3 مرتبه ای یا کلید ویژه به هریک از آن ها فرمان می دهد.

چیلر و فن کویل چیست

به طور سنتی واحد فن کویل می تواند خود ترموستات داخلی خود را داشته باشد، و یا می تواند به کار با ترموستات از راه دور سیمی.

با خنک شدن آب، مجددا به سیکل فعالیت چیلر برگشته و به یونیت هواساز یا فن کویل داخلی هدایت می شود.

مهم ترین ویژگی فن کویل های زمینی این است که در آن توزیع جریان هوا از پایین به بالا صورت می گیرد.

فن کویل چیست و چه عملکردی در سیستم تهویه هوای مطبوع دارد؟ مزیت استفاده از انواع فن کویل باعث شده است که امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و…

در هنگام خرید انواع فن کویل سقفی، زمینی، دیواری، کانالی باید به چه نکاتی توجه شود؟ دومین ویژگی سیستم چیلر فن کویل اصل کارکرد: تهویه مطبوع است جریان های هوابه دلیل مبرد غیر استانداردبه جای یک مبرد استاندارد، از آب یا مایع ضد یخ به عنوان حامل گرما استفاده می شود.

جهت خرید داکت اسپلیت یا خرید فن کویل یا اگر نیازمند به خرید پمپ آب خانگی هستید میتوانید بهترین محصولات را در سایت تاسیسات دات کام با بهترین قیمت مشاهده نمایید.

فن کویل و چیلر

اما هنگام خرید فن کویل ساران ممکن است سوالات مختلفی ذهن شما عزیزان را به خود مشغول کرده باشد .

این سری از فن کویل ها با کمک پنل مخصوص خود قابلیت نصب بر روی سقف و زمین را دارند.

چیلر فن دار

نوع دیگر فن کویل ها اختصاص پیدا می کند به فن کویل های زمینی که در دارای انواع مختلفی هستند.

موتور فن چیلر

زمانی که هوا در اطراف کویل ها جریان پیدا کند، هوای مطبوع گرم یا سرد در محیط مورد نظر تولید می شود.

اما از طرفی ممکن است فضای تراس برای قرار دادن چیلر خانگی کافی نباشد یا فضای مفیدی برای استفاده در تراس باقی نماند.

در یک سیکل آب وارد چیلر شده، دمای آن کاهش مییابد و سپس به فن کویل، هواساز یا هر دستگاه دیگری که نیاز به آب سرد دارد منتقل میشود و سپس آب با دمای بالا به چیلر باز میگردد.

فن کویل ها با مکش هوای موجود در اطرافشان باعث تنظیم دمای محیط می شوند. فن کویل های سقفی به چند دسته داکتی، کاستی، توکار، روکار، فیلتر و پلنیوم و بدون فیلتر و پلنیوم تقسیم می شود که هر کدام کارایی خاص خودشان خرید فن چیلر را دارند.

مینی چیلر فن کویل

کمی متفاوت است. ساختار این نوع فن کویل ها به گونه ای است که دارای ظرفیت های بالاتری بوده و امکان اتصال به کانال را دارند.

این تولید کنندگان با توجه به علم روز دنیا و دستگاه هایی پیشرفته به طور عمده برای فروش حاضر می شوند و در عرضه و فروش فن کویل با توجه به کیفیت بالا موفق هم بوده اند.

به همین علت بهتر است تا با انواع فن کویل هایی که در سیستم تهویه هوای مطبوع استفاده می شوند آشنا شوید تا بتوانید بهترین نوع فن کویل را برای محیط مورد نظر خود خریداری کرده و از آن جهت تهویه هوای مطبوع استفاده کنید.

فن کویل های کانالی با فن کویل های زمینی، دیواری، سقفی و… استفاده می شود. با توجه به تقاضای بالای مردم برای خرید فن کویل و ایجاد سیستم تهویه هوای مطبوع، در این مطلب به توضیح خرید انواع فن کویل سقفی، زمینی، دیواری، کانالی و…

از انواع مختلف زمینی، دیواری، کانالی، سقفی و… سیستم purge در طراحی های مختلف چیلر جذبی به دو صورت اتوماتیک و دستی تعبیه می گردد که این گازهای غیر قابل تقطیر را به سمت محفظه purge هدایت می­ کند.

این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش از شرکت های برتر محسوب می شود. است. کلیه دستگاه های ساخته شده در این شرکت بر اساس استانداردهای ژاپن و کره جنوبی ساخته شده و به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز می باشند این شرکت موفق شده است با ایجاد تعادل میان کیفیت و قیمت وخدمات پس از فروش مناسب در سرتاسر کشور به برندی محبوب در بازار تبدیل شده است.

خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات نیز به مدت 15 سال به مشتریان محترم ارائه خواهد شد. به طور کلی چیلرهای جذبی یکی از انواع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی هستند که منبع تامین انرژی در آن حرارت و ژنراتور می باشد.

شما به همراه تیم تصمیم گیرندگان پروژه می بایست با توجه به محدودیت ها، استانداردها و شرایط اختصاصی خود ۹۹% گزینه ها را حذف کنید و در آخر مابین ۲ تا ۳ تامین کننده تصمیم نهایی را بگیرید.

در کندانسور مینی چیلرها دو نوع کویل هوا خنک به کار می رود. میزان صدای این فن نسبت به فن های کوچک فن کویل بیشتر می باشد.

کوچک بودن شیر انبساط چیلر تراکمی، از جمله دلایل دیگر این مشکل است. یکی از برندهای معتبر و مطرح بازار است که تولید کننده انواع فن کویل، مبدل های حرارتی، سیستم های تهویه مطبوع و سردخانه، چیلر تراکمی، پکیج یونیت، هواساز، برج خنک کننده، فن کویل، یونیت هیتر، کندانسور، اواپراتور، ایرکولر، اویل کولر می باشد.

این شرکت تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع از قبیل: چیلر های جذبی، فن کوئل، کولر های گازی و چیلر های کمپرسوری، سانتریفیوژ، برج خنک کننده و…

تهویه مطبوع آذر نسیم تولید کننده دستگاه های چیلر،فن کویل،پکیج یونیت،هواساز،یونیت هیتر،برج خنک کننده،بویلر و تجهیزات تهویه مطبوع است. چیلرهای خنک کننده با هوا و تبخیر کننده برای نصب و راه اندازی در فضای باز در نظر گرفته شده اند.

5.دستگاه های داکت اسپلیت شرکت سامان تهویه آسیا با توجه به بهره گیری از کمپرسور های کارآمد و طراحی مناسب ساختار کارکرد ، توانایی نصب به طول 30 متر اختلاف فاصله بین یونیت بیرونی و داخلی و نصب دستگاه ها در اختلاف ارتفاع 15 متر بین یونیت بیرونی و داخلی می باشد .

به همین علت برای زیبایی محیط، فن کویل های زمینی را با طراحی زیباتری تولید و به عرضه می رسانند.

همانطور که از نام این فن کویل ها پیداست، این دسته از فن کویل ها روی دیوار نصب می شوند و به همین علت با نام فن کویل دیواری شناخته می شوند.

کف برج خنک کن، خاصه در انواع بزرگ آن باید روی شاسی فولادی به بلندی ۴تا ۵ فوت(حدود۵/۱متر)قرار گیرد تا کارهای لوله کشی و تعمیر ونگهداری به راحتی صورت پذیرند.

در برخی موارد فن کویل های زمینی را با نام فن کویل های عمودی بیان می کنند. فن کویل ها با ایجاد شرایط مناسب برای ایجاد دمای مطلوب برای انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

6. به دلیل توکار بودن بیشتر مدل های هر دو سیستم دست معماری برای طراحی و تغییرات فضا کاملا باز است.

همان طور که گفتیم و می دانید، مهم ترین مشخصات سیستم سرمایش ساختمان ، سرد سازی و خنک کردن فضا است.

فن کویل یکی از بخش های مهم سیستم تهویه هوای مطبوع است که به شکل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از انواع فن کویل های موجود در بازار به صورت سقفی است که با نام فن کویل سقفی توکار شناخته می شود.

چیلر به معنای آب سرد کن است که برای تهیه آب سرد به منظور سرمایش فضای موجود در ساختمان به کارمی رود.

داکت اسپیلت های همراه با کویل آب گرم فابریک به چه دلیل بهتر است ؟ یکی از نکات مثبت فن کویل های دیواری این است که صدای بسیار کمی از خود تولید می کنند.

پیشنهاد می شود برای اطمینان از خرید محصول با کیفیت، از این شرکت کالای خود را خریداری کنید. شركت آرمان تهويه الوند با به كارگيری مجرب ترين پرسنل و با دانش فنی بالا رنج وسيعی از انواع سيستم های تهويه مطبوع شامل انواع فن کوئل را تولید می کند.

شرکت نیما تهویه آرا از جمله شرکتهای داخلی شاخص در صنعت تهویه کشور است، محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های روز جهانی ، با بالا ترین کیفیت ، بالاترین راندمان، بهره گیری از بهترین قطعات و پایبندی به اصول مهندسی و طراحی است.

استفاده می شوند. یکی از عواملی که موجب شده است فن کویل های سقفی تا این اندازه پر طرفدار باشند، نصب آن در سقف های کاذب است که باعث زیبایی و سهولت در انجام کار نیز می شود.

فن کویل ها دارای انواع مختلفی هستند. در این کندانسور لوله مسی دارای شیار داخلی استفاده شده ودارای فویل آلمینیوم hydrophilic می باشد که به صورت شگفت انگیزی موجب افزایش راندمان تبادل حرارت می شود.

در سیستم سرمایش مرکزی چیلر تراکمی ، کمپرسور دستگاه ابتدا گاز را متراکم نموده سپس این گاز با ورود به کندانسور خنک ، به مایع تبدیل می شود.

سیستم های بدون سیستم تقسیم شده برای این خانه ها گزینه ای هستند زیرا آنها احساس هوای مرکزی را ارائه می دهند.

سیستم های با مایع مبرد که در قسمت اواپراتور هوا را سرد می کنند و با استفاده از سیال هوا دما، رطوبت، کیفیت و فشار طرح داخل را تنظیم می کنند.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *