ابزار برش مس و خدمات برشکاری مس با لیزر (2)

ابزار برش مس و سرویس ها برشکاری مس با لیزر
برش مس با لیزر, برش مس با لیزر, سرویس ها برش لیزر مس, دستگاه برش لیزر مس, برش لیزر ورق مس

طرز برنامه تلویزیونی ریزی دستگاه برش لیزر CNC به همین شکل هست که طرح و الگوی برش به وسیله قابل انعطاف افزار های طراحی گرافیک که در ادامه نصیب پشتیبانی وب سایت قرار دیتا شده و به شکل مجانی قابل دانلود می باشد به دستگاه اعمال می شود تا حرکت و ساماندهی لیزر را مطابق طراحی خویش اجرا کرده و فرایند برش را بر بر روی اشکال فلزات پیاده سازی شود.

یکی از از مزیت های برش لیزر که در ادامه دیگر رویه های برش وجود ندارد رفتار ایده های تازه هست و مرکزها برش لیزر میتوانند طرح های جدیدی که به وسیله طراح ایده پردازی شده هست را بر بر روی ورق های فلزی پیاده کنند.

دستگاه برش لیزر شتاب بالای ما، با هد متحرک و میز ثابت، با اقتدار بالا و کاتینگ هد پیشرفته، اذن می دهد تا ما‌درها ورقهای فلزی با کالا گوناگون را بتوانیم برش دهیم.

خوشبختانه دستگاه های برش لیزر پارسه لیزر، از بضاعت و اعتنا بالایی به جهت برش ضخامت های بالای آلومینیوم برخوردارند. مطلوب ترین اقتدار های دستگاه برش لیزر به جهت برش لیزر همین جور از فلزات دستگاههای 1 تا 2 کیلووات می باشند.

Post was c᠎reated by GSA C​on tent Gener​ator Dem᠎oversion!

اما سرویس ها برش لیزری ورق استیل همین فعالیت را با اعتنا 0.5 میلی متر در ادامه 10 متر انجام می دهد و همین به مضمون‌ صرفه جویی قابل ملاحظه ای در ادامه مقدار فعالیت و ارزش برش لیزری فلزات به جهت صنایعی هست که از ورق دوچندان به کارگیری می کنند. ​This article w as creat᠎ed  with G᠎SA  Content  Gen​erat or᠎ D᠎em᠎ov er sion!

به این برهان میزان مرغوب بودن عاقبت آخری زیاد خوب و زیباست. زمانی که بر بر روی قطعه گزینه حیث برش تولید می شود به برهان همین که فشاری بر آن وارد نمی گردد در ادامه عاقبت حاشیه های قطعه از له شدن در ادامه امان می مانند.

مقدار بورنیت زیاد کاهش از کالکوپیریت و به اندازة 5/0 % است. ورق های ضخیم یا این که ورق های سنگین به ورق هایی گفته می شود که ضخامت آن ها از 20 میلیمتر عمده و از 60 میلیمتر کاهش باشد.

به تیتر نمونه : هزینه برشکاری لیزر استیل 2 میلی متر ، با ارزش برش لیزر استیل 4 میلی متر مختلف هست .

کمتر می یابد. از همین منش ارزش تام شده به جهت برش لیزر فلز هم کمتر خواهد یافت. به جهت ارزش برش لیزر مس در ادامه کرج به وب سایت مراجعه کنید.

اعتنا در ادامه همین دستگاه ها با تلورانسی کاهش از 10 میکرون و شتاب در ادامه آن ها قابل تهیه بسته به ضخامت و کالا قطعه پایین برش لیزر است.

7 عملیات آسان: انتقال خط فیبر، سوای تهیه مسیر نوری. میزان مرغوب بودن مسیر عالی: نقطه لیزر کوچکتر و بازده فعالیت بالا، با میزان مرغوب بودن بالا.

فروشنده دستگاه لیزر برش مس با میزان مرغوب بودن بالا همین متاع خوب و استثنایی را پس از ایجاد به شکل اینترنتی به فروش می رساند و مشتریان سراسر مملکت می توانند با خرید کردن همین متاع از همین فروشنده از یک تخفیف ویژه بهره مند شوند.

Trotec که در ادامه سال ۱۹۹۷ پایهگذاری شد , یک تولیدکننده دستگاه لیزر در ادامه اتریش که تبدیل به رهبر جهانی به جهت گسترش فنآوری لیزر شدهاست .

ماشینآلات در ادامه اتریش ایجاد میگردد و به بیش از ۹۰ مملکت دنیا صادر میگردد . به این برهان هم بعضا از سوله های برش لیزری در ادامه گزینه برش لیزری آلومینیوم تماما مردد هستند.

بعلت هزینه های بالای تولید، مراقبت و تعمیرات قالب و همینطور مدت دوران طراحی و ایجاد قالب، در ادامه هم اکنون حاضر عمده تولیدکننده ها به جهت برش همین ورق های به به کارگیری از سرویس ها لیزر فلزات بر روی می آورند.

در ادامه کمپانی نور پایتخت ما‌درها به دنبال یک ارتباط دائمی و برد-برد در ادامه تجارت و همکاری با مشتریان مان هستیم.

همین مارک چینی در ادامه سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و از آن دوران در ادامه صنعت فلزات عملکرد موفقی داشته هست همین کمپانی بر بر روی ابتکار عمل و گسترش محصولات خویش تمرکز دارااست .

همین نکته ای حیاتی در ادامه صنعت تولید هست و برهان بزرگی هست که چرا همین مارک یکی از از رهبران ایجاد دستگاه برش هست .

در ادامه همین گزینه هم می اقتدار گفت : قدمت اثرگذار قطعات مصرفی دستگاه برش لیزر ارتباط مستقیمی با ضخامت فلز دارد.

با به کارگیری از حداکثر اقتدار در ادامه دسترس به جهت برش و رخنه نمودن مس، همین فلز دوران کمتری با شتاب بیشتری از وضعیت جامد (قدرت رفلکس زیاد) به وضعیت مایع (قدرت جذب بالا) تبدیل می شود.

خریدار می بایست مواد به اندازه و مواد مصرفی را به جهت اطمینان از راضی بودن بخش بودن به تدریس آماده کند. مضمون‌ همین دستور همین هست که آلومینیوم میزان متعددی از اشعه لیزر را منعکس می کند.

از آنجایی که اقتدار همین لیزر زیاد بالا هست لذا از آن به جهت برش های لیزری به کارگیری می شود و یکی از از لیزرهایی هست که تیم برش لیزر سوریان به جهت ایجاد محصولات باکیفیت خویش از آن به کارگیری می کند.

لیزر CO2: لیزر دی اکسیدکربن یک جایگزین قدرتمند خیس به جهت نوع Nd: YAG هست و از یک محفظه گاز به جای کریستال به جهت تمرکز نور به کارگیری می کند.

برش لیزری منحصر فلزات امکان به کارگیری در ادامه همگی صنایعی که احتیاج به برش های دقیق، سوای رنجه و حاشیه مانند مس، استیل، آهن، برنج، آلومینیوم، برنز را دارند.

ارتقاء و بهبود فناوری های موجود منجر شده که سرویس ها برش لیزری در ادامه حجم بالا به یک آیتم مقرون به صرفه تبدیل شود.

ورق های نخ نما به ورقهایی گفته می شود که ضخامت کاهش یا این که متساوی با 4 میلیمتر دارند. هر مارک برش لیزر مزایای خویش را دارااست که می بایست در ادامه حیث گرفته شود، البته مدام نیاز های شما در ادامه حق تقدم قرار دارد.

Amada یک مارک مشهور دیگر در ادامه صنعت برش لیزری هست . ورق آهن عادی یا این که آهن ساختمانی ( مشهور به ورق های آهن سیاه یا این که آهن روغنی ) و ورق های استیل با کلاس های گوناگون متداول ترین فلزات مورداستفاده در ادامه برش لیزر فلزات می باشد.

چون کمپانی ها رغبت دارا هستند حجم بیشتری از امور را در ادامه کوتاهترین دوران ممکن و با کمترین هزینه به انجام برسانند.

برش لیزر آلومینیوم مناسب و با میزان مرغوب بودن بالا از گزاره سرویس ها ارائه شده از سوی کمپانی برش لیزر نیک هست که بمنظور کمتر هزینه های صنعت های و همینطور جلب راضی بودن مشتریان ارائه میشود و تا کنون توانسته راضی بودن همگی مشتریان خویش را هم با همین سرویس ها ارزنده و مقرون بصرفه جلب نماید.

در ادامه صنعت های ورق کاری به ورق های فلزی با ضخامت عمده از 4 میلیمتر و کاهش از 20 میلیمتر ورق های با ضخامت میانگین گفته می شود.

همین به عبارتی فرایندی هست که در ادامه مدرن ترین صنعت های دنیا در ادامه هم اکنون حاضر به فعالیت گرفته می شود و ضمن مقرون به صرفه بودن، ایجاد سرعت بالا مدلهای تازه را قابلیت پذیر میسازد .

پارسه لیزر با به کارگیری از گاز نیتروژن میزان مرغوب بودن و اعتنا های زیاد بالا را به جهت فلزات آلومینیوم و استیل به ارمغان می آورد.

در ادامه صورتی که حداکثر ضخامت آهن عادی به جهت برش 10 میلیمتر و حداکثر شیت استیل موردنیاز به جهت برش 5 میلیمتر باشد اقتدار دستگاه برش لیزری با 1 کیلووات بهینه و مطلوب است.

مثل ورق های نازک، در ادامه همین جور از ورق ها هم آهن ساختمانی یا این که کربن استیل و استنیلس استیل از متداول ترین فلزات مورداستفاده در ادامه صنعت هستند.

به کارگیری از گازها در ادامه رابطه با عملیات برش نسبتا متداول است. برندهای دستگاه برش لیزر در ادامه بازار دوچندان هست ، از چه جایی آغاز نماییم ؟

مصرف الکتریسیته کم، صرفا حدود 20 تا 30 % از دستگاه برش لیزر سنتی CO2 است. برهان عدم به کارگیری از نیتروژن نیز هزینه بالای آن است.

شتاب بالای برش او‌لین مزیت به کارگیری از دستگاه برش لیزر هست ذیل همین دستگاه داریا اقتدار بالا می باشد. عالی , بهترین نقطه آغاز همین هست که تصمیم بگیرید که از دستگاه ، به جهت برش چه متریالی می خواهید به کارگیری نمایید .

یک از معتبرترین و بهترین کمپانی هایی که در ادامه همین میدان سرگرم به کار هست تیم برش لیزر سوریان است.

بپردازد. تیم برش لیزر سوریان به مراد رفاه هم اکنون مشتریان وب سایتی خط مش اندازی کرده هست تا دسترسی مشتریان به همین کمپانی آسان خیس شود و خوبتر بتوانند از سرویس ها تیم برش لیزر سوریان بهره ببرند.

دستگاه های برش لیزری همین تیم به شتاب برش بالا و انعطافپذیری به جهت طیف گسترده ای از متریال آوازه دارد.

از گزاره تازه ترین تکنولوژی های به فعالیت رفته در ادامه دستگاه های برش لیزری، لیزر فایبر هست که اقتدار و اقتدار لیزر و دانسیته انرژی در ادامه آن زیاد بالاست.

هرچند لیزر فایبر طیف وسیعی از مواد را برش می دهد البته به جهت برش غیر فلزات آیتم ای مطلوب نیست.

اما تعیین گونه دستگاه، گنجایش برش و حکاکی را معین خواهد کرد. دستگاههای برش لیزری، ماشینآلاتی به جهت به کارگیری در ادامه پردازش صنعتی فلزات و بقیه مواد هستند.

مواد اول تولید لیزر در ادامه دستگاه ایجاد آن قرار گرفته میگردد . به طور کلی، برش لیزری را می اقتدار با دستکم دوران و هزینه اول انجام داد.

واکنش های گرمازا برهان ارتقاء امکان رخنه زمان به کارگیری از گاز اکسیژن به تیتر گاز کمکی در ادامه برش کالا های با ضریب بازتابش بالا و ضخیم است.

2. شتاب برش بالا: شتاب برش 2-3 توشه از دستگاه برش لیزر CO2 شبیه است. دستگاه هایی که Bystronic ایجاد می کند شامل دستگاه های برش لیزری , اتوماسیون و راهحلهای نرمافزاری هست .توانمندی همین دستگاه ها بی مانند می باشد اما تمرکز کلیدی کمپانی بر بر روی برش لیزر می باشد.

اکثر اوقات کمپانی ها و سوله های صنعتی در ادامه ارتباط با برش لیزری آلومینیوم با مشکلات متفاوتی منش به منش می شوند به برهان آن که برش آن کاری سخت است.

همین کمپانی سال ۱۹۴۸ در ادامه توکیو , ژاپن تاسیس شد و بیش از ۷۰ سال هست در ادامه صنعت تولید وساز شریک بوده.

براین اساس هنگامی که ضخامت ورق مس کاهش از 2 میلیمتر است، مطلوب به جهت برش است. همین مسئله به این معناست که آن ها نمی توانند آلومینیوم را با اعتنا اضطراری و ضخامت بالا برش دهند.

یکی از از حیاتی ترین کاربردهای فلز مس تولید ظروف مسی از آن می باشد؛ ممکن است تا به هم اکنون اشکال متفاوتی از آن را در ادامه منازل و یا این که مغازه ها بازدید کرده باشید.

پرتوهای نور لیزر از نسبت به نورهای دیگر موازی ترند. برش لیزر آلومینیوم یکی از از روشهایی هست که نیاز به اعتنا بالایی در ادامه دوران اجرا دارد، همینطور تهیدست وجود ذیل ساختهایی نظیر بهره مندی از گاز نیتروژن در ادامه دوران برش است.

مزیت حیاتی سرویس ها برش لیزری در ادامه حجم بالا همین هست که به شتاب می اقتدار نیاز خریدار را برطرف کرد.

به جهت داده ها عمده در ادامه همین حوزه ، ما‌درها 5 مارک مشهور دستگاه برش لیزر را در ادامه زیر معرفی کرده ایم که در ادامه ادامه با آن عمده آشنا می شویم.

Trotec یک مارک مشهور و معروف در ادامه صنعت فلزات هست . Bystronic در ادامه سال ۱۹۸۶ در ادامه سوییس تاسیس شده و بر بر روی اتوماسیون فرایند برش، خم و ارائه راهکارهایی با کیفیت، به جهت فعالیت بر بر روی فلزات تمرکز دارااست .

علاوه بر لیزرCO2 ، لیزرهای وضعیت جامد، لیزرهای فیبر، لیزرهای YAG و بقیه سیستم ها هم در ادامه دسترس هستند. البته در ادامه صورتی که ضخامت ورقها فراتر برود و به عدد 20 میلیمتر نزدیک شود دستگاه برش لیزر با اقتدار 2 کیلووات تعیین مطلوب و بهینه ای خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *