کمپرسور بیتزر تیسا صنعت

کمپرسور بیتزر – تیسا صنعت
کمپرسور بیتزر

فرایند تراکم یا فشرده شدن گاز در طی حرکت گاز بین این مارپیچ ها صورت می گیرد .

کمپرسور بیتزر

کنترل ظرفیت کمپرسور اسکرو بیتزر اغلب به صورت هیدرولیکی توسط روغن انجام می شود . بین دو روتور هیچ تماسی وجود ندارد و ساییدگی بین روتور ها باعث اسیب به ان ها می شود و تحت یک تلرانس بسار دقیق تولید می شوند و به همین منظور تعمیر این کمپرسور ها نیاز به ابزار مخصوص و تکنسین مجرب دارد .

کمپرسور کامپکت بیتزر از لحاظ عملکرد جزء کمپرسور های جابجایی مثبت می باشد و نحوه عملکرد به این صورت است گاز ورودی بین دو روتور مارپیچی نرو مادگی وارد می شد و با گردش این دو روتور گاز محبوس شده و فشرده می شود .

کمپرسور اسکرو از لحاظ دسته بندی تئوریک کمپرسور ها جزو کمپرسور های جابجایی مثبت و در دسته کمپرسور های دوار یا روتاری قرار می گیرد .قسمت تراکم کمپرسور اسکرو بیتزر متشکل از دو حلزونی می باشد که یکی به عنوان حلزونی نری و دیگری مادگی می باشد .

اویل پمپ (پمپ روغن) نقشی اساسی را در کمپرسور بازی می کند. اویل پمپ وظیفه پمپاژ کردن روغن در کمپرسور را بر عهده دارد . This content has  been c​reated  with GSA C᠎ontent G ener at᠎or DE᠎MO !

در نتیجه به این شکل موجب خنک سازی سیکل تبرید می گردد. تعداد سوراخهای صافیها بر اساس کاربردشان تعیین می گردد که مواد هرچه روانتر باشد از صافیهای با منافذ ریزتر و هرچه دانه گرانروی بیشتری داشته باشند با سوراخهای درشت تر انتخاب می گردد .

همچنین صافیها بر اساس فشار کاری انتخاب می شوند و از موادی ساخته می شوند که در فشار بالای کاری متلاشی نشوند و یا ذراتی از آنها جدا نشود. استهلاک و هزینه نگهداری پایین، طول عمر بالا و همچنین تعمیر پذیر بودن این نوع کمپرسور از مزیتهای بسیار مهم آن میباشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کمپرسور پیستونی بیتزر سلام سرما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *