کاندوم کلاسیک نازک کدکس چیست؟

دلایل استفاده از کاندوم ها برای همه واضح و مبرهن است. بسیاری از مردان و زنان بر این باورند که استفاده کردن از این محصولات می تواند موجب افزایش کیفیت رابطه های جنسی شود. اما هنوز افرادی هستند که اعتقاد دارند استفاده از کاندوم، می تواند تاثیر منفی در برقراری رابطه های جنسی داشته باشد. چرا که با کشیده شدن لایه ای بر روی آلت تناسلی احساس انتقال گرما و سایش اندام های جنسی بر یکدیگر را کاهش خواهد داد.

 

همین موضوع به خودی خود موجب خواهد شد تا استفاده از کاندوم ها در میان این افراد کاهش پیدا کند. از این رو استفاده از کاندوم های کلاسیک در میان مردم از رونق افتاده است. همین موارد موجب شد تا شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی به دنبال راهکاری برای تشویق مردم از این محصولات باشند. حاصل تلاش های بی پایان طراحان این شرکت ها، ساخت کاندوم هایی با نام کاندوم نازک بوده است. در میان کاندوم کلاسیک نازک 03 کدکس می تواند به عنوان خاص ترین محصول کدکس شناخته شود. در ادامه این مطلب به بررسی پرداخته خواهد شد.

 

کاندوم کلاسیک نازک کدکس, کاندوم کلاسیک نازک کدکس چیست,کاندوم کلاسیک نازک

خرید انواع کاندوم

 

برای کاندوم های 03 چه لاتکسی به کار میرود؟

لاتکس این محصول ها با داشتن فناوری ژاپنی، نازک کردن قطر لاتکس را در اندازه ۳۰ و یا ۴۰ میکرون دارند و لذت و سایش هایی که به سبب آن لذت ایجاد می شود را تا میزان بسیاری بالایی عبور می دهد و ضمن بالاتر بردن لذت جنسی، امنیت و سلامتی را برای زوج ها به همراه دارد.

 

از سوی دیگر به دلیل نازکی و خالی بودن کاندوم های نازک و فوق نازک از مواد دیگر، امکان استفاده اسپری های تاخیری و یا ژل های زناشویی به همراه این محصولات فراهم است. همچنین این محصولات در رنگ ها سفید و مشکی تولید شده اند و امکان بهره مندی از فانتزی های جنسی و بازی های زناشویی نیز فراهم  شده است.

 

لازم به ذکر است که کاندوم های نازک، برای رابطه های اول ، رابطه ایمن و لذتبخش، گزینه بسیار مناسبی هستند و پیشنهاد می شود حتما برای یک بار هم که شده است محصولات استفاده شود.

 

این نوع از محصولات همانطور که گفته شد از جنس لاتکس انعطاف پذیر بوده و دارای ماده ی روان کننده می باشد. از همین رو، در تسهیل عمل دخول و همچنین حرکت آلت داخل واژن در حین رابطه، نقش داشته و درد های ناشی از این موضوع را برای بانوان کاهش می دهد. توجه کنید که برای رضایت دو طرفه باید به این مسئله توجه کافی را داشته باشید؛ شما با خرید این کاندوم می توانید یک لذت دوطرفه را تجربه کنید.

 

رایحه ی مطبوع این کاندوم برای شما و شریک جنسی تان احساس خوشایندی ایجاد کرده و تجربه ی جالبی را برایتان رقم می زند. مجهز بودن این محصولات به مخزن ذخیره اسپرم موجب اطمینان از بابت عدم بارداری و تجربه ای امن با خیالی آسوده می شود. به طور کلی اگر علاقه مند تجربه ی یک رابطه ی همراه با کیفیت و امنیت را به خود و شریک جنسی تان هدیه دهید.

 

دلایل استفاده از کاندوم,کاندوم های 03,معرفی کاندوم 003 ناچ کدکس

معرفی کاندوم 003 ناچ کدکس

 

معرفی کاندوم 003 ناچ کدکس

از نازک ترین کاندوم های موجود در بازار، کاندوم ۰۰۳ ناچ کدکس است که با تکنولوژی ژاپن تولید شده و برای افرادی که معمولا از استفاده از کاندوم امتناع کرده و خواستار احساس طبیعی در رابطه هستند، بسیار مناسب می باشد. ضخامت این کاندوم ۰.۰۳ میلی متر بوده و لازم به ذکر است که نازکی فوق العاده آن هیچ مغایرتی با مقاومتش ندارد؛ این محصول جزو مقاوم ترین کاندوم ها محسوب شده و شما را از خطر بارداری های ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی حفظ می کند.

 

این محصول بسیار ویژه همانطور که انتظار میرود از جنس لاتکس انعطاف پذیر بوده و دارای ماده ی روان کننده می باشد. از همین رو، در تسهیل عمل دخول و همچنین حرکت آلت داخل واژن در حین رابطه، نقش داشته و درد های ناشی از این موضوع را برای بانوان کاهش می دهد.

 

توجه کنید که برای رضایت دو طرفه باید به این مسئله توجه کافی را داشته باشید؛ شما با خرید این محصول  می توانید یک لذت دوطرفه را تجربه کنید. کاندوم zero zero tree ناچ کدکس دارای قابلیت افزایش میل جنسی بوده و همچنین به علت ضخامت کم در انتقال گرما و ایجاد تحریک بسیار مطلوب عمل می کند. رایحه ی مطبوع این محصول ویژه برای شما و شریک جنسی تان احساس خوشایندی ایجاد کرده و تجربه ی جالبی را برایتان رقم می زند.

 

مجهز بودن این محصول مطابق انتظار به مخزن ذخیره اسپرم موجب اطمینان شما از بابت عدم بارداری و تجربه ای امن با خیالی آسوده می شود. به طور کلی اگر علاقه مندید تجربه ی یک رابطه ی همراه با کیفیت و امنیت را به خود و شریک جنسی تان هدیه دهید، ما این محصول برند ناچ کدکس را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول در بسته بندی های ۱۲ عددی و همچنین بسته های 3 عددی به بازار عرضه می شود.

 

معرفی کاندوم ۰.۰۳ کاپوت

کاندوم ۰.۰۳ نازک کاپوت محصولی از این برند مطرح است که ضخامت آن ۳۰ میکرون است. این میزان نازکی نسبت به محصولات دیگر موجب شده است که از این وسایل پیشگیری به عنوان راه حلی برای افرادی که تمایلی به استفاده از این محصول نشان نمی دهند، یاد شده و تست آن به افرادی توصیه شود که برای استفاده از کاندوم ها امتناع می کنند. همچنین ضخامت کم این محصولات زناشویی موجب انتقال گرما و حرارت به میزان بالا و ایجاد لذت بیشتر برای افراد می شود. جالب است بدانید که نازکی این محصول هیچ گونه مغایرتی با مقاومت آن ندارد و می توانید با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

چرا که با پیشگیری از بیماری های مقاربتی سلامت شما و طرف مقابلتان را تضمین کرده و امنیت رابطه جنسی تان را نیز تامین می کند. زیرا دارای مخزن ذخیره اسپرم بوده و با جمع آوری مایع منی از بارداری های ناخواسته جلوگیری می کند. همچنین بهره گیری از ماده روان کننده در این محصول ، موجب تسهیل آمیزش و کاهش درد بانوان می شود، که نهایتا رضایت بیشتر ایشان را در پی دارد. برای تجربه یک رابطه لذت بخش، در عین امنیت و سلامت استفاده از این محصول پیشنهاد می شود.

 

سادگی و نازک بودن این محصول، دو ویژگی مهم آن به شمار می رود که سبب شده تا در بین زوج ها از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و از زمان ورود به بازار، فروش بسیار بالایی را ثبت نماید. نازکی این محصول به دلیل داشتن تکنولوژی تولید ژاپنی، محصولی بسیار نازک خواهد بود که در زمان انجام رابطه‌ای دخولی تا میزان بسیار بالایی گرما و لذت در بین دو طرف رد‌و‌بدل می شود که خیال دوطرف را از ابتلا به بیماری های مقاربتی راحت می کند. همچنین این کالای جنسی برای زوج ‌هایی که می خواهند اولین رابطه جنسی خود را تجربه نمایند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

معرفی کاندوم ۰.۰۳ کاپوت,پرطرفدارترین راهکارهای جلوگیری از بارداری,پیشگیری از بیماری های مقاربتی

معرفی کاندوم ۰.۰۳ کاپوت

 

یکی از پرطرفدار ترین راهکار ها به هنگام استفاده از این محصول، بهره گیری از آن در کنار سایر محصولات زناشویی است. بسیاری از مردان برای تحریک بیشتر بانوان از محصولاتی دیگر نیز بهره ببرند. این موضوع دارای اهمیت است که با توجه به نازکی بیش از حد این محصولات، از استفاده این کاندوم ها در کنار دیگر محصولات زناشویی، به ویژه محصولاتی که دارای خار و برجستگی هستند خود داری کرد. چرا که می تواند سبب سوراخ شدن واز میان رفتن کیفیت این محصولات باشد.  به طور معمول، می توان از انواع اسپری هایی که موجب تاخیر در انزال مردان و یا اسپری ها و ژل هایی که موجب تنگ تر شدن اندام های جنسی زنان خواهند شد استفاده کرد. 

 

همانطور که همه می دانند، تنگ تر شدن ماهیچه های اندام های جنسی زنان، به خودی خود موجب تحریک بیشتر و همچنین اصطکاک بالا تر خواهد شد. آلت مردانه خود به گونه ایست که سبب سایش در بخش های حساس واژن خواهند شد. محصولات 003 نیز به کونه ای طراحی شده اند که با حفظ انزال مردان و به تاخیر انداختن آن، انتقال گرما و همچنین حفظ شکل و سایز آلت مردانه، تحریک زنان را بسیار بالا تر خواهد برد. یکی دیگر از شرایطی که موجب تحریک بیشتر بانوان و در نتیجه ارگاسم با کیفیت تر در این افراد خواهد شد، دیدن اندام های تناسلی است.

 

درست مشابه مردان، زنان نیز با مشاهده اندام های جنسی شریک خود، تحریک شده و به نقطه اوج لذت جنسی نزدیک می شوند. کاندوم های نازک از هر دو برند، به گونه ای طراحی شده اند، که با به نمایش گذاشتن تمامی بخش ها و رگ های اندام های تناسلی مردان این احساس را برای زنان القا کنند. از طرفی روکش این محصولات با بهترین متریال ها و مواد اولیه تولید شده و در برابر پارگی و حتی سوراخ های بسیار ریز نیز مقاوم خواهد بود.

 

این استقامت بالا به دو منظور به کار خواهد رفت. ابتدا اینکه مانع از بارداری های ناخواسته شده و از سمت دیگر، مانعی بسیار قدرت مند برای انتقال انواع بیماری های ویروسی، قارچی و باکتریایی میان دو طرف خواهد بود، بیماری هایی که معمولا هیچ علائمی نداشته و یا با چشم های غیر مسلح و انجام آزمایش های پیچیده دیده نمیشوند.

 

مطلب پیشنهادی

زنان و مردان در چه سنی در اوج جنسی خود هستند؟

مجموعه: دانستنیهای جنسی اوج میل جنسی در مردان و زنان   اوج میل جنسی زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *