چه زمانی مشکل اشتغال مدال‌آوران پارالمپیک حل می‌شود؟

[ad_1]

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته می‌گوید: پس از پنج بار حضور در پارالمپیک و کسب سه مدال طلا و دو نقره هنوز شغل مناسبی ندارم و همچنان پیگیر مشکل اشتغال خود هستم.

داوود علیپوریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۲۰ سال است که تمام برنامه و زندگی خود را صرف والیبال نشسته کرده‌ام و در طی این مدت فرصتی برای یافتن شغل مناسب نداشتم، البته بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو طی دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تاکید کردند که مشکل اشتغالزایی مدال آوران پارالمپیک پیگیری و مرتفع شود، متاسفانه با وجود این که بیش از ۶ ماه از این موضوع سپری می‌شود هنوز خبری از اشتغال نیست.

وی همچنین با اشاره به پایین بودن حقوق مدال آوران پارالمپیک گفت: بعد از ۲۰ سال کار حرفه‌ای و حضور در ۵ دوره بازی‌های پارالمپیک، یک میلیون و ۷۹ هزار تومان از صندوق دریافت می‌کنم. با وجود این که قرار بود افزایش حقوق داشته باشیم اما تا به امروز رخ نداده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که آیا جوایز خود را از استان تهران دریافت کردید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته طی مراسمی در استانداری تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مدال آوران این استان حواله نقدی به میزان ۳ سکه داده بود که خوشبختانه یک هفته قبل از پایان سال این حواله‌ها نقد شد و سکه‌های خود را دریافت کردیم.

وی درباره بازگشت دوباره خود به تیم ملی والیبال نشسته نیز گفت: طی جلسه‌ای که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و رییس انجمن والیبال نشسته داشتم، موضوع حل و فصل شد و رییس فدراسیون به من تاکید کرد که به اردو بروم، به هر صورت من یکی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته هستم و هر زمان تیم نیاز به کمک داشته باشد در کنار آنها خواهم بود و برای موفقیت والیبال نشسته بویژه در رویدادهای پیش رو تلاش خواهم کرد، امیدوارم که بهترین عملکرد را برای تیم والیبال نشسته داشته باشم.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *