واترپلوئیست‌ها منتظر ویزای یونان/ رضایی: مشکل خاصی نیست

[ad_1]

تیم ملی واترپلوی ایران قرار است راهی دیدارهای تدارکاتی در یونان شود اما هنوز ویزاها صادر نشده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی واترپلوی ایران برای آمادگی بیشتر برای بازی‌های آسیایی پیش رو قرار است در این هفته به اردوی تدارکاتی در یونان برود. البته هنوز ویزای ملی‌پوشان صادر نشده و آنها منتظر آماده شدن ویزا هستند تا بتوانند عازم این اردوی تدارکاتی شوند.

مربی تیم ملی واترپلو می‌گوید که به دلیل تعطیلات ما و تعطیلات عید پاک در یونان کمی پروسه صدور ویزا طولانی شده اما این هفته ویزاها صادر خواهد شد و ملی پوشان عازم یونان می‌شوند. چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران که مدتی است هدایت تیم زنان المپیاکوس آتن را هم برعهده گرفته، قرار است ملی‌پوشان را در این اردو همراهی کند.

وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلوی ایران در پاسخ به این سوال که آیا هنوز ویزاهای ملی‌پوشان برای یونان صادر نشده است، گفت: ویزاها هنوز صادر نشده اما مشکل خاصی نیست. بحث زمانبندی سفارت است. اینجا که تعطیلاتی را داشتیم و در یونان نیز تعطیلات عید پاک است و روی همین موضوع مقداری صدور ویزا طولانی شد. اما در یکی دو روز آینده ویزا آماده و اعزام انجام می‌شود. در همین هفته اعزام خواهیم داشت. شرایط بازیکنان عالی است. صدور ویزا هم یک پروسه نرمال است که به خاطر تعطیلات روزها را از دست دادیم و به همین دلیل مقداری با تاخیر ویزا صادر می‌شود.

مربی تیم ملی واترپلو در ادامه در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در یونان گفت: اسامی تیم‌های حریف مشخص است. البته اسامی تیم‌ها یونانی و بسیار سخت است. ما تقریبا در ۱۰ روزی که در یونان هستیم هر روز بعد از ظهر دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. حداقل ۷ یا ۸ بازی در آنجا خواهیم داشت.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *