نساجی برای قهرمانی در جام حذفی باید با کیفیت‌تر بازی کند

[ad_1]

بازیکن سابق نساجی می‌گوید همه قائم‌شهری‌ها فوتبالی و مردم این شهر عاشق نساجی هستند.

میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی نساجی و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: این دیدار از لحاظ فنی چیزی نداشت و به نظر من نساجی می‌توانست در چینش و سیستم بهتر کار کند. مس آمده بود که بازی را به پنالتی بکشد و این طبیعی است. نساجی هم با همین سبک مقابل استقلال بازی کرد و درگیرانه و دفاعی کار کرد. در لحظه‌ آخر تفاوت بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک مشخص می‌شود و دفاع مس تمرکز لازم را نداشت و پنالتی داد. البته دفاع مس توانست موفق عمل کند و خوب کار کرد.

او ادامه داد: بازی در کل کیفیت فنی نداشت و مشخص نشد نساجی چگونه می‌خواهد گلزنی کند. البته در نیمه اول سعی کرد از طریق عمق به دروازه حریفش برسد اما زور نداشت و تعداد نفرات خط جلوی نساجی کم بود. بازی بیشتر استرس حاکم در ورزشگاه بود. این بازی اگر در زمین بی طرف بود و هوادار نبود، شاگردان نساجی به مشکل می‌خوردند. خدا دل هوادار و مالک دلسوز نساجی را دید. امیدوارم ادامه دار باشد تا جام به قائم‌شهر بیاید.

مربی فصل گذشته نساجی درباره فینال جام حذفی گفت: شاگردان الهامی خیلی باید با فکر جلو بروند. با فوتبال دیشب ممکن است به مشکل بخورند. آلومینیوم تیم لیگ برتری است و از تک موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. آن‌ها سخت کوش هستند و با شناختی که از بازیکنانش دارم می‌دانم کار برای نساجی خیلی سخت است. آلومینیوم هم می‌تواند خوب دفاع و خوب حمله کند و این می‌تواند برای دردسرساز شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با کیفیت‌تر بازی کند.

او درباره شور هواداران نساجی و جو ورزشگاه آزادی بیان کرد: در در قائم‌شهر به دنیا آمدم و در دل این مردم بودم. مردم قائم‌شهر عاشق نساجی هستند و همه در این شهر فوتبالی هستند. فشار و تشویق‌هایشان باعث شد در دقیقه ۱۱۸ بازیکن مس پنالتی دهد. این مردم عاشق هستند. قول می‌دهم در تبریز هم حداقل ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. ۱۲ ساعت تا تبریز راه است اما مردم این تیم را دوست دارند و به ورزشگاه می‌روند.

بائو در پایان اضافه کرد: من سال گذشته در نساجی بودند و مدیری در این چند سال مثل رضا حدادیان ندیدم. او یک جنتلمن به تمام معناست و انگار ۲۰ سال در تیم‌های اروپایی کار کرده و امروز به ایران آمده است. همه شرایط را درک می‌کند و مردم باید قدرش را بدانند. من به عنوان هوادار نساجی از او تشکر می‌کنم. امیدوارم ادامه دار باشد و تیم نساجی با کسب جام مالک باشگاه و مردم مازندران را خوشحال کند.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *