نایب رییس فدراسیون کاراته خبر داد: جلوگیری از ورود تیم ملی بانوان به مجموعه کشوری

[ad_1]

نایب رییس فدراسیون کاراته از اقدام مدیر جدید مجموعه ورزشی کشوری در ممانعت از ورود تیم ملی کاراته بانوان به این مجموعه انتقاد کرد.

محسن آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساختمان فدراسیون کاراته در مجموعه ورزشی شهید کشوری قرار دارد و سالیان زیادی است که با مدیریت این مجموعه در اداور مختلف همکاری نزدیک و صمیمیت بسیار خوبی داشته‌ایم اما متاسفانه مسئولان جدید این مجموعه امروز از ورود تیم ملی کاراته بانوان به این مجموعه ممانعت کردند.

نایب رییس فدراسیون کاراته، افزود: اعضای تیم ملی کاراته بانوان بر اساس برنامه تمرینی خود برای حضور در رویدادهای مهم پیش رو، قصد داشتند از پیست تارتان مجموعه شهید کشوری برای انجام تمرینات هوازی استفاده کنند اما مسئولان این مجموعه از ورود آن‌ها جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون کاراته علی‌رغم کسب افتخارات متعدد در مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و مهمتر از همه کسب طلای المپیک، از کمترین امکانات نیز برخوردار نیست و با این شرایطی که بوجود آمده نمی‌دانیم تیم بانوان را برای تمرین به کجا ببریم. آیا بانوان کاراته‌کای ما باید بروند و در خیابان تمرین کنند؟

آشوری در پایان گفت: برای استفاده تیم بانوان از پیست تارتان و امکانات مجموعه ورزشی شیرودی طبق روال همیشگی به صورت مکتوب درخواست داده بودیم اما از ورود آن‌ها به دلایل نامشخص جلوگیری شد. امیدواریم با توجه به تاکید مسئولان ارشد ورزش مبنی بر حمایت از ورزش بانوان، مقدمات استفاده تیم ملی بانوان از امکانات این مجموعه مثل همیشه مهیا شود.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *