ناگلزمن: فصل آسانی را تجربه نکردم

[ad_1]

سرمربی بایرن مونیخ باوجود قهرمانی با این تیم در بوندسلیگا اعتراف کرد که فصل بسیار سختی را تجربه کرد و هنوز حذف از لیگ قهرمانان اروپا کام او را تلخ می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، یولیان ناگلزمن در فصل نخست حضورش در بایرن مونیخ توانست با این تیم قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه کند. بایرن در دیدار برابر دورتموند توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا سه هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

ناگلزمن بعد از نخستین قهرمانی خود در بوندسلیگا گفت: فصل آسانی برای من نبود. قهرمانی در بوندسلیگا مهم بود و خوشحالم که با پیروزی برابر دورتموند توانستیم به قهرمانی برسیم.

او ادامه داد: می دانستم که در بایرن روزهای سختی در انتظارم است با این حال همچنان فلسفه خود را دارم و به آن پایبند خواهم بود. هنوز تلخی حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده‌ام. شکست برابر ویارئال تلخ بود. اگر ۱۰ بار برابر ویارئال به میدان رویم ۹ بار آن پیروز می شویم. متاسفانه برنامه ما در لیگ قهرمانان جواب نداد.

این مربی جوان در پایان گفت: فصل روزهای تلخ و شیرین زیادی برای ما داشت. باید اعتراف کرد که نیم فصل دوم تلخ تر بود. به هر حال ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم اما قهرمان لیگ شدیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. باید از این قهرمانی خوشحال بود و لذت برد.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *