ماسک های صورت آلوئه ورا: مزایا و 3 دستور العمل DIY

خواص ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای خواص دارویی و مراقبت از پوست ماسک آلوئه ورا هدی بیوتی از جمله تحریک تولید کلاژن ، کاهش التهاب ، مبارزه با باکتری ها و آبرسانی و سفت شدن پوست است.
ماسک های آلوئه ورا یک درمان تسکین دهنده و عمیق برای پوست تحریک شده یا ملتهب ارائه می دهند.
این ماده یک درمان م forثر برای آکنه و اسکار آکنه ، آفتاب سوختگی و اگزما است.
آلوئه را می توان با سایر مواد طبیعی ترکیب کرد تا ماسک های م DIثر روی صورت ایجاد شود.
ماسک های آلوئه ورا دوز غلیظ و عمیق نفوذ کننده ای از مواد احیا کننده پوست را برای تسکین و ترمیم پوست ارائه می دهند.

ماسک های صورت ساخته شده با آلوئه برای خرید در دسترس هستند یا می توانند به راحتی در خانه تهیه شوند. این ماده یک داروی محبوب و طبیعی برای مراقبت از پوست است که به دلیل خواص درمانی مفید و توانایی مهار التهاب به خوبی شناخته شده است. ژل آلوئه را می توان با سایر مواد طبیعی طبیعی و به راحتی یافت کرد ، برای ایجاد یک ماسک ساده و موثر DIY برای جوانسازی پوست.

 

دلیل استفاده از ماسک آلوئه ورا

در حالی که لایه بردارهای طبیعی مانند قهوه و شکر می توانند با از بین بردن بقایای سطح پوست به بهبود ظاهر آن کمک کنند ، اما نمی توانند در منافذ نفوذ کنند. با این حال ، آلوئه ورا عمیقا نفوذ کرده و مرطوب می شود و بهبود می یابد ، به ویژه هنگامی که به عنوان ماسک استفاده می شود.

فهرست

آلوئه ورا و خواص دارویی آن

دستور العمل های ماسک صورت آلوئه ورا DIY
جایگزین ماسک های صورت آلوئه ورا
آلوئه ورا و خواص دارویی آن
آلوئه باربادنسیس یا آلوئه ورا ، یک مرطوب کننده گیاهی و طبیعی شناخته شده است که هزاران سال است که به عنوان روش درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ژل شفاف آن یک درمان رایج برای آفتاب سوختگی و سایر آسیب های پوستی است و همچنین می تواند به عنوان عنصری در ماسک های جوان کننده پوست استفاده شود.

آلوئه ورا حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای چرب و سایر مواد مغذی است که پوست را تغذیه و التیام می بخشد. نشان داده شده است که باعث تسریع در روند بهبود ، تشویق کلاژن جدید ، تسکین التهاب و مبارزه با باکتری ها می شود. این ژل همچنین پوست خشک را مرطوب می کند و خاصیت سفت کنندگی پوست را دارد.

ژل آلوئه در مقابل عصاره آلوئه

ژل آلوئه ورا ممکن است بدون نسخه خریداری شود. همچنین امکان استخراج ژل از خود گیاه آلوئه وجود دارد ، با این حال ، این عصاره از ژل کمتری برخوردار است و تحقیقات کمتری از آن به عنوان یک ترکیب ماسک صورت موثر پشتیبانی می کند. ژل آلوئه که از فروشگاه خریداری شده است م mostثرتر است.

مزایای ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا را می توان در ماسک های صورت برای درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه ، آفتاب سوختگی و اگزما استفاده کرد.

آکنه
نشان داده شده است که آلوئه در صورت ترکیب با روغن درخت چای و بره موم زنبور عسل به کاهش قرمزی ، شدت آکنه و تعداد ضایعات آکنه کمک می کند. در واقع ، در این ترکیب خاص ، اثبات شده است که این ژل در برابر آکنه م thanثرتر از پماد اریترومایسین است ، که بیشترین تجویز داروی موضعی برای این بیماری پوستی است.

جای جوش

آلوئه ورا می تواند با کاهش التهاب منجر به ایجاد زخم ، افزایش تولید الاستین و کلاژن و تقویت ماتریس کلاژن برای تقویت بهبود زخم ، هنگام ایجاد زخم های آکنه در صورت استفاده زود هنگام روی پوست کمک کند. اثربخشی این ژل در برابر زخم ممکن است تا حد زیادی به مدت زمانی که شما اسکار داشته اید بستگی داشته باشد.

آلوئه ورا لزوما اسکارهای آکنه موجود را کاهش نمی دهد ، اگرچه ممکن است به روشن شدن ظاهر آنها کمک کند. آلوئزین ، مشتق آلوئه ورا ، ثابت کرده است که با روشن شدن هایپرپیگمانتاسیون در بافت اسکار ، به کاهش زخم های آکنه کمک می کند.

در حالی که ماسک های صورت آلوئه ورا می توانند به کاهش التهاب ناشی از آکنه و کاهش زخم های جدید کمک کنند ، استفاده از ژل ترکیبی چند بار در روز ممکن است برای روشن شدن زخم های موجود م effectiveثرتر باشد زیرا می تواند به طور طبیعی به روشن شدن پوست کمک کند.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *