قیمت سایت گلاس کستل

برخی از سایت گلس ها میزان رطوبت سیستم را نشان میدهند، که تغییر رنگ نشان دهنده میزان رطوبت سیستم میباشد.

سایت گلاس کستل

شرکت دانفوس انواع سایت گلسها را با مدل SGN ، SGR ، SGI را تولید و به بازار جهانی عرضه می نماید که برای روغن های معدنی و مبرد های غیر قابل اشتعال مانند HFC استفاده می شوند. This h​as  be en cre​at᠎ed by G SA Content ᠎Generato r ᠎DE MO.

سایت گلاس کستل ایتالیا

همچنین از سایت گلاسها برای اهداف بازرسی نیز استفاده کرد به طور مثال میتوان رنگ سیال را در قسمتهای مختلف خط با یکدیگر مقایسه کرد .

سایت گلاس کستل

دریچه دید یا همان سایت گلس در جهت مشاهده وضعیت روغن از نظر آلودگی و اسیدی شدن و احتمال حل شدن در مبرد و اندازه روغن به کار میرود.

انواع مختلفی از این ابزار طراحی و تولید می شوند که دو نوع عمده آن ها عبارتند از : شیشه های آن (sight glass window) و نمایشگر رویت جریان (sight flow indicator) که نوع اول برای نصب روی مخازن و تانک ها بوده و نوع دوم جهت تعبیه درون خط به کار می رود. Post was c reat​ed  by GSA Content  G enerator Dem​ov ersi on​!

از ساید گلاس های حال حاضر می توان به ساید گلاس های دید دو طرفه بخار ، ساید گلاس های پنجره ای جهت مخازن ، ساید گلاس های لوله ای ، ساید گلاس آبنما و ده ها مرد دیگر اشاره داشت .

علاوه بر تشخیص وجود رطوبت از طریق تغییر رنگ ماده ی وسط ساید گلاس، میتوان از این دستگاه جهت مقایسه رنگ ماده مبرد در طول خط جریان بهره برد.

محدوده دمای مجار مبرد در این سایت گلاس، از منفی 30 درجه سانتی گراد تا مثبت 110 درجه سانتی گراد است.

در لوله های سیستم، سایت گلاس امکان مشاهده میزان مایع و بخار را فراهم می کند. از جمله تجهیزات خاصی که در سایت گلس جهت نتیجه گیری بهتر و مشاهده جهت جریان ماده سرد کننده استفاده میشود، میتوان به روتور، پروانه، ball flow indctor و فلپر اشاره کرد.

قیمت سایت گلاس کستل

سایت گلاس تجهیزی برای عبور سیال می باشد که با استفاده از شیشه های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال ، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد در واقع با استفاده از سایت گلاسها میتوان شیرها ، صافی ها ، مبردها و تله بخارهای مسدود شده را تشخیص داد.

4-با استفاده از سایت گلس در خطوط بخار نیز میتوان سیال مایع شده را مشاهده کرد. محل قرار گیری سایت گلس در خط مایع بوده و قبل از شیر انبساط و بعد از وسایل دیگر در خط مایع نصب میگردد.

خرید سایت گلاس کستل

دیگر نشان دادن ماده مبرد به شکل ستون جامدی ازمایع و نمایش دادن مایع به شکل کف آلود سفید و حباب دار در صورت وجود مقدار کمی از مایع.

وظیفه سایت گلس در سردخانه جهت دیدن سیال در دستگاه میباشد؛ همچنین میتوان از مقدار رطوبت و مشکلات دیگر چرخه تبرید مطلع شد.

در این مقاله در مورد سایت گلس در خط مایع صحبت شد و گفتیم که قطعه ای در مسیر جریان مایع مبرد در چرخه تبرید است که وظیفه نشان دادن حضور یا عدم حضور روغن کمپرسور را دارد.  This content has been g᠎en​er at ed ᠎by GSA C​ontent Gen​erat or DEMO .

سایت گلس محصول شرکت کستل آلمان میباشد؛ که در ایران از طریق نمایندگیهای فروش معتبر این شرکت میتوان محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

بر طبق همین تغییر رنگ سایت گلس قابلیت تشخیص سریع و ایمن شرایط سیال سرد کننده را دارا میباشد. رنگ سبز: سیستم در حالت نرمال کار می کند.

همچنین اگر رطوبت در سیستم موجود باشد با تغییر رنگ نشان دهنده رطوبت که در وسط سایت گلاس مشخص می شود.

در خط مایعهای طولانی میتوان از چندین سایت گلس استفاده نمود؛ همچنین در سیستمهایی که به درستی کار میکنند سیال سرد کننده به شکل مایع مشاهده میشود.

به وسیله قطعه سایت گلاس میتوان وضعیت سیال عبوری در خط مایع چرخه تبرید را مشاهده کرده و آن را از لحاظ مقدار مایع و رنگ و میزان رطوبت نفوذی به سیستم بررسی نمود.

سایت گلاس خشکی و رطوبت سیستم را با شاخص تغییر رنگ نمایان می کند این تغییر رنگ از سبز به زرد است که علاوه بر این کار میزان مبرد نیز قابل کنترل است.

محل نصب و قرارگیری سایت گلس در خط مایع سیکل تبریدبوده و به شکل یک لنز شیشهای طراحی گردیده است.

این سایت گلاس ها حداکثر فشار کاری 35 بار را تحمل می کنند. این سایت گلاس ها دارای قابلیت کاربرد درسیستم های تبرید تجاری، صنعتی را داشته و قادراند با مبردهای R134a, R404A, R407C,R410A,R507 R22, کار می کنند. A rtic le has be​en created by GSA Content  Genera​tor  DEMO!

شرکت کستل را از صاحب نام ترین برندها در تولید سایت گلاس می توان نامید. همچنین می توان از سایت گلاس های تعبیه شده در قسمت های مختلف خط مایع، رنگ نشانگر وسط آن ها را با هم مقایسه کرد.

در برخی سایت گلاس ها، نمایشگر مکانیکی درون این ابزار تعبیه شده که از انواع این نمایش ها می توان به integral spout ، figer ، ball ، propeller و flapper اشاره کرد.

در سیستم تبریدی، رنگ مایع نشانگری که در وسط سایت گلس قرار دارد بر اساس منظم بودن جریان ، میزان رطوبت و برگشت روغن کمپرسور به کارتر حاوی حسگر رطوبت است که به هنگام وجود رطوبت از طیف رنگ سبز به زرد تغییر میکند.

اگر مبرد به صورت حباب دارو کف آلود سفید باشد نشانه آن است که مقدار مایعی که عبور می کند کم است.

3-در هنگامی که خطZوط حرکت سیال در چرخه مبرد در حال تمیزکاری است، سایت گلس کستل قابلیت مشاهده مواد خارجی غیرمعمول و مواد باقی مانده را فراهم می کند.

سایت گلاس ها در خط جریان موارد استفاده متعددی دارند؛ این قطعه در حفظ سلامت و طول عمر کمپرسور نقش مهمی دارد.

چنانچه مایع سرد کننده از طریق سایت گلاس حباب دار و کف آلود سفید مشاهده شود، نشان دهنده عبور مقدار کمی مایع در خط جریان است.

سایت گلاس نامبرده با کد 3750/55 شناخته می گردد. بدنه ی سایت گلاس های نامبرده برنجی وبا اتصالات مسی طراحی وتولید شده اند.

سایت گلاس ­های کستل چه کاربرد هایی دارند؟ سایت گلاس یا شیشه رویت تجهیزی سایت گلاس کستل برای عبور سیال می باشد که با استفاده از شیشه ­های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد.

بسته به آنچه در سیستم شما استفاده می شود ، قیمت سایت گلاس کستل مجموعه وسیعی از عینک دید برای انتخاب وجود دارد.

با استفاده از این صفحه شیشه ای در خطوط بخار نیز میتواند سیال مایع شده را مشاهده نمود که در صورت وجود این مایع در مسیر حرکت گاز بوسیله اپراتور از مسیر حذف میشود؛ تا از بروز مشکل در چرخه نبرید جلوگیری به عمل آید.

مثالهایی مهمی از کاربردهای سایت گلاس از قبیل مشاهده حباب و یا کف در سیستم تبرید از وجود یک مشکل از عدم کارکرد درست یک بخش میباشد.

از برندهای معروف سایت گلاس میتوان به دو برند سایت گلاس دانفوس و سایت گلاس کستل اشاره کرد. بررسی کنید تا مخفی کردن دائمی نوار پیام فعال شود و در صورت عدم انتخاب همه کوکی ها را امتناع کنید.برای ذخیره این تنظیمات به 2 کوکی نیاز داریم.در غیر اینصورت هنگام باز کردن یک پنجره جدید مرورگر یا یک برگه جدید ، دوباره از شما خواسته می شود.

تشخیص وجود یا عدم وجود مشکل در خط مایع مثل گرفتگی در صافی ها، فیلترها و … سه نوع سایت گلاس کستل شامل یک طرفه، دو طرفه دید و 360درجه وجود دارد که در خطوط روغن کاری، مایع و خطوط گاز کاربرد دارند.یک سایت گلاس از اجزایی مانند روتور، پروانه، ball flow indctor و فلپر ساخته شده است.

از لحاظ نوع به انواع یک طرفه، دو طرفه دید و 360درجه دید دسته بندی میشود. در صورتی که سیستم برودتی به درستی کار بکند، این ابزار، مبرد مایع سیستم برودتی را به صورت ستونی از مایع شفاف و بدون کف نشان می دهد.

در هنگامی که خطوط حرکت سیال در چرخه مبرد در حال تمیزکاری است قابلیت مشاهده مواد خارجی غیرمعمول و مواد باقی مانده را دارد.

1-سایت گلس کستل در مسیر جریان ماده مبرد که حاوی مخلوطی ذرات جامد مانند رزین، پودر­های غیر ارگانیک و محصولات غذایی میباشد، امکان مشاهده این مواد جامد را فراهم می کند.

در مسیر جریان ماده مبرد که حاوی مخلوطی ذرات جامد مانند رزین، پودر­های غیر ارگانیک و محصولات غذایی میباشد، سایت گلاس امکان مشاهده این مواد جامد را میدهد .

سایت گلاس وسیله ای برای نشان دادن مقدار مبرد و نشان دادن میزان رطوبت درون سیستم است. در هر سیستم برودتی، فاصله ی بین کندانسور تا اواپراتور، مبرد به صورت مایع در جریان است، به همین دلیل به این مسیر خط مایع گویند.

نوع SGN و SGI نشان دهنده رطوبت بیش از حد موجود در سیستم تبرید، سابکولینگ ناکافی و یا کمبود مبرد می باشد.

این شرکت با بیش از 50 سال سابقه تولید شیرآلات برودتی و لوازم کنترل و اندازه گیری، گامی مهم در صنعت برودت جهانی برداشته است.

محصولات این شرکت شامل موتورهای الکتریکی، شیرآلات و تجهیزات کنترلی می باشد. محصولات این برند نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر تعمیرکاران برودتی از قطعات تولیدی این برند در کار استفاده می کند.

محصولات شرکت کستل در کشور ایتالیا تولید شده و در ایران توسط نمایندگی های فروش به بازار برودت عرضه می گردد.

سایت گلاس نوع نمایشگر رویت جریان، خود به دو نوع تمام دید (360 درجه دور تا دور) و دید از درون نمایشگر جریان (دارای دو نوع یک طرف دید و دو طرف دید می باشد)، تقسیم می شود.

این صفحه شیشه ای باید در معرض دید اپراتور قرار بگیرد و بنابراین کمپرسور باید در جهت سایت گلس نصب شود.

جهت بررسی داخل سیستم، گرفتگی های صافی ها و فیلتر ها، سطح مایع مبرد، حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت سیال و نیز رطوبت موجود در سیستم از سایت گلاس ها استفاده می شود.

نشانگر فینجر فلو ایندیکاتور در جهت حرکت جریان تغییر ایجاد کرد و باعث نشان دادن رنگ سیال در هنگام حرکت آن می شود.

از شیشه گلس میتوان رنگ روغن را تشخیص داده و از سلامت روغن کمپرسور مطمئن شد. سایت گلس در خط مایع چگونه کار می کند؟

شیشه های سایت گلس بر روی تانکها و مخازن نصب شده و کاربرد دارد؛ و نوع نمایشگر شیشه ای نیز درون خط حرکت سیال در کمپرسور نصب میگردد.

توجه کنید که بنابر تجارب قبلی هر کارخانه ای نوع خاصی از سایت گلسها را تولید و توسعه میدهد. بیشتر سایت گلاس ها رطوبت داخل سیستم را نیز نشان میدهند .

در خط مایع سیستم های تبریدی سایت گلاس کستل سه وظیفه دارد. اکثر شیرآلات برند کستل در انواع سیستم های برودتی و تهویه مطبوع مانند چیلرهای صنعتی، مسکونی و تجاری و سزدخانه های بالای صفری و پایین صفری، استفاده می شود.

در بازه دمایی 30- تا 110 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. برای مثال اگر رنگ روغن بی رنگ و یا روشن متمایل به قهوه ای باشد پس روغن سالم است.

یکی از دلایل محبوبیت این برند، کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن این قطعات است. روغن کمپرسور در صورت سالم بودن، شفاف است و رنگ آن روشن متمایل به قهوه ای ست اما در صورت تیره بودن رنگ روغن کارتل کمپرسور، باید تعویض شود.

گرفتگی فیلتر درایر یا باریک بودن قطر لوله خط مایع یا خرابی شیر برقی که باعث افت فشار مایع میشود.

در صورتی که مسیر لوله کشی شده مایع زیاد و طولانی باشد، ممکن است از تعداد بیشتری از آن استفاده شود.

در هنگام روغن کاری تجهیزات برای تشخیص رنگ روغن و وجود یا عدم وجود روغن توسط اپراتور از سایت گلاس استفاده میشود.

سایت گلاس شرکت کستل دارای 13 مدل اصلی بوده و برحسب کد قطعه معرفی میشود؛ در این مقاله ویژگیهای سه مدل پیچ تو پیچ و مهره ای و جوشی را بیان میکنیم.

1.سایت گلاس در بدنه کمپرسورجهت رویت وضعیت روغن کارتل. شما میتوانید با تغییر تنظیمات مرورگر خود و با جلوگیری از مسدودن کردن تمام کوکیها در این وبسایت، آنها را مسدود یا حذف کنید.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *