فن کندانسور سردخانه (2)

این کد خطا میتواند به دلایل مختلفی مانند متوقف شدن کار کمپرسور، ایراد در المنت، معیوب بودن ترموفیوز، خرابی سنسور اواپراتور و یا مدار برد دستگاه به وجود بیاید. ᠎Post has been c reat ed  with G SA C᠎onte nt G ener at᠎or DE​MO​.

فن کندانسور یخچال اسنوا

ایراد دمپر و یا شکستگی کانال هوای یخچال باشد. 2. محتویات آن را خارج کرده و آنها را به یخچال یا محفظه ای پر از یخ انتقال دهید تا خراب نشوند.

موتور فن کندانسور کولر

متاسفانه به دلیل نوساناتی که در جریان برق ورودی به ساختمان ها در کشورمان وجود دارد، مخصوصاً در مناطق گرمسیر، باید از محافظ برق کولر گازی استفاده کرد. Post was c reat᠎ed  with G SA C on᠎tent Generator Dem over​sion!

فن کندانسور ساید جنرال الکتریک

بنابراین هرچه تعداد ردیف کویل زیادتر طراحی گردد میزان دلتاتی افزایش بیشتری پیدا میکند (منتهی به شرطی که دمای ورودی سیال بالای ۹۰ درجه سانتی گراد باشد).

فن کندانسور پراید

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و تغییر نیازهای زندگی امروزی، استفاده از کولر آبی و دستگاههای سنتی از این دست بسیار کم شده است.

فروش فن کندانسور

این قطعه حساس با گرداندن گاز در اجزای سیستم در واقع شبیه به قلب مجموعه عمل می کند. متخصص مجرب کسی است که آموزش های اصولی را در آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای و در کارگاه های مجهز دیده و به فوت و فن کار آشنا است.

برای رفع ارور F3 یخچال الکترواستیل باید المنت و سیم کشی های مربوط به آن به دقت بررسی و اشکال زدایی شوند.

قیمت فن کندانسور پراید

بررسی مدار برد الکترونیک نیز میتواند به رفع ارور e10 یخچال الکترواستیل کمک نماید. برای رفع ارور e5 در فریزرالکترو استیل، تکنسین میبایست المنت، ترموفیوز، سنسور اواپراتور و مدار برد دستگاه را بررسی نماید.

تعویض فن کندانسور پراید

کد خطا E9 – : علت این ارور و خطا برفکزدایی است. برای رفع ارور e12 یخچال الکترواستیل باید این موارد به دقت مورد بررسی قرار بگیرند.

بروز ارور E6 یخچال الکترواستیل نشان دهنده دمای بالاتر از 15 درجه در داخل یخچال است. همانند مدل یخچال فریزر الکترواستیل، اورر e2 در فریزر الکترواستیل به خرابی و یا قطعی سنسور فریزر مربوط میگردد.

یکی از آشکارترین علائم خراب شدن کمپرسور یخچال زمانی است که شروع به تولید صداهای غیرعادی هنگام روشن شدن می کند.

فن کندانسور یخچال کجاست

عمدتا صدای تولید شده توسط تجهیزات تهویه مطبوع دیگر، از جمله عواملی است که مردم از آن شکایت دارند. شرکت بازرگانی الکترونیکی گوانگژو Golden Hongfa که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که به طراحی ، توسعه و تولید طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی علاقه دارد.

موتور فن کندانسور اسپلیت

این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان به مشتریان ارائه می دهد. این کد خطا نشان ­دهنده از کار افتادن سنسور دیفراست فریزر می باشد.

کد خطا یا ارور C1 یخچال الکترواستیل نشان از مشکل سنسور برفک زدایی یخچال شما است. زدایی 5 درجه باشد ارور C1 رخ می دهد و چراغ QUICK شروع به چشمک زدن میکند.

یخ زدن اواپراتور باشد. تا این مرحله یخ تشکیل شده بر روی کولر گازی را از بین بردید، اما این اتمام کار نیست.

کندانسور فن کویل

4. آب حاصل از ذوب شدن یخ را جمع کنید. اگر میخواهید از سالم بودن فن یخچال مطمئن شوید باید برق یخچال را قطع کنید و به فن یخچال ولتاژ 220 ولت وصل کنید.

توسط تکنسین متخصص به دقت مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرند. همچنین سلامت مدار برد کنترل یخچال نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رله فن کندانسور پراید

اگر ترموستات کنترل دما را به درستی تشخیص نمی دهد یا اگر کمپرسور را به درستی چرخش نمی دهد، تعویض کنید.

ایراد سنسور یخچال میتواند ناشی از خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد. E11از کار افتادن فن کندانسورتعریف این ارور مربوط به ایراد فن کندانسور می باشد.

کد خطا یا ارور F3 یخچال الکترواستیل به دلیل کارکرد المنت بیش از 85 دقیقه میباشد. لازم به ذکر است که هنگامی که به دنبال عیب یابی دستگاه در خصوص یکسره کار کردن آن هستید، ابتدا لازم است که آن را از برق جدا کنید.

قیمت فن کندانسور یخچال اسنوا

بنابراین برای عیب یابی یخچال الکترواستیل ES20 میتوانید از ارورهای ES27 استفاده کنید. چنانچه نیاز به تعویض برد یخچال بود، از تکنسین حرفهای بخواهید که تعویض قطعه را انجام دهد.

فن کندانسور ماشین

با سلام خدمت شما عزیزان در این فیلم آموزشی اختصاصی تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان تعمیرگاه انواع یخچال، که از سری فیلم های آموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ ما می باشد ما به آموزش تعویض فن کندانسور و موتور یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ می پردازیم.

اگر هم کار نکرد یعنی فن کاملا خراب شده است و باید تعویض شود. همچنین می تواند از خرابی برد هم این کد نشان داده شود.

قیمت فن کندانسور یخچال فریزر الکترواستیل

و یا اینکه سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده باشند. در صورتی که ایرادی در برقراری ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه نمایش وجود داشته باشد، خطا یا ارور E8 نمایش داده میشود.

این ارور به ایراد سنسور محیط مربوط میگردد. دلایل بروز خطا میتواند خرابی المنت، سوختن ترموفیوز، خرابی سنسور اواپراتور و یا ایراد مدار برد باشد.

در صورت خرابی و یا ایراد در المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دستگاه، کد خطای e4 بر روی نمایشگر پدیدار میشود که به مشکل سنسور محیط مربوط میگردد.

در ادامه به بررسی برخی دلایل خراب شدن فن کندانسور میپردازیم. خرابی فن، قطعی اتصالات و یا خرابی مدار برد از جمله دلایل بروز ارور مربوطه میباشند.

کد خطا یا ارور e11 یخچال الکترواستیل مربوط به اشکال فن کندانسور برمیگردد. از آنجایی که تعداد زیادی از کولر های گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش می باشند به همین دلیل مدت زمان استفاده در انها بالا رفته و طول عمر قطعات جانبی پایین می آید.

مدل هایی از کولر های گازی که نیاز به کانال کشی ندارند شامل کولر های گازی پنجره ای، کولرگازی اسپلیت دیواری ، کولرگازی اسپلیت ایستاده ، کولرگازی اسپلیت کاستی ، کولرگازی اسپلیت سقفی زمینی ، کولرگازی پرتابل هستند.

قیمت فن کندانسور یخچال فریزر دوو

با استفاده از ولومی که در قسمت داخلی یخچال تعبیه شده میتوانید دما را به درجه دلخواه خود تغییر دهید.

حتی این امکان وجود دارد که این ارور به دلیل خرابی برد یخچال شما نیز باشد؛ بهتر است با مشاورین رایگان تماس بگیرید تا مشکل شما را حل نمایند.

فن کندانسور یخچال

در صورت نمایش این کدها روی پنل کولر گازی لازم است دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرکاران حرفهای جهت رفع مشکل و سرویس کولر گازی جنرال خود تماس بگیرید.

قیمت فن کندانسور

برای عیبیابی و رفع مشکل سوئیچها بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید چون تعمیر سوئیچها تخصصی است و اقدام اشتباه ممکن است آسیب زیادی به کولر گازی وارد کند.

فن کندانسور ساید ال جی

می توانید با ما تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما برای سرویس یا تعمیر یخچال الکترواستیل خود به دست آورید.

فن کندانسور فریزر الکترواستیل

اگر هست، دمای فریزر یا یخچال را روی درجه سردتر تنظیم کنید. 2. براکت را به طرف موتور یخچال بچرخانید و پایه های آن را جدا کنید.

فن کندانسور یخچال ویترینی

3. برای تمیز کردن لاستیک دور درب یخچال دوو یک مسواک را آغشته به جوش شیرین کنید. نمایش ارور E5 فریزر الکترواستیل به مشکل سیستم تبرید برمیگردد.

فن های کندانسور

داشتن سرویس کارانی مجرب که تخصصشان در تعمیر لوازم خانگی الکترواستیل است. استفاده از قطعات اصلی الکترواستیل. همانطور که قبلا در مقاله علت داغ شدن کمپرسور گفتیم، شاهرگ اصلی کولر گازی کمپرسور آن است که اگر وقفه ای در آن ایجاد شود، می تواند سبب از کار افتادن کمپرسور و در نتیجه خاموشی کولر گازی شود.

قیمت کندانسور فن دار

چیلر تراکمی دارای کمپرسور برگشت پذیر ممکن است دارای ولتاژ دوگانه باشند و از سه تا شصت اسب بخار متغیر باشند.

گاز (مبرد) داخل لولهها و کمپرسور در حال گردش میباشد که بر اثر فرسودگی و یا جنس بد لولهها، گاز ممکن است رسوبات و یا خوردگیهایی از موتور یا لولهها را با خود به گردش در آورد و در یک مسیری این خوردگیها مانع چرخش مناسب گاز شود.

هدف عملکرد کندانسور افقی تبدیل ماده از حالت گاز به مایع جهت انجام مکانیزم خنک کاری است که نقش اصلی در ایفای عملکرد صحیح چگالنده کرسی برعهده کویلهای سیستم میباشد.

تعویض فن کندانسور کولر گازی

ترموستات با تشخیص دمای یخچال، موجب روشن شدن سیستم خنک کننده میشود. ۱. کندانسورهای خنک شونده با هوا یا کندانسورهای هوایی (air-cooled condensers) یا ACC: از هوا به عنوان عامل تقطیر استفاده میکنند.

فیوز فن کندانسور پراید

کمپرسور در قطعات کولر پراید با گرداندن گاز در قسمت­های سیستم، شبیه به قلب قطعات سیستم کولر خودرو عمل می­کند.

خازن فن کندانسور

خازن وظیفه راه اندازی کمپرسور کولرگازی اسپلیت را دارد. انسداد و کثیفی کویلها، مسیر گردش هوا را مسدود کرده و موجب گرم شدن کمپرسور و آسیب رسیدن به آن میشود.

موتور فن کندانسور پراید

معمولا طول عمر سیستمهای مستقل نسبت به سیستم تهویه مطبوع مرکزی کمتری می باشد. تنها تفاوت این سه نوع چیلر جذبی، در نوع ژنراتور آن ها می باشد.

فن کندانسور چیلر

این مشکل میتواند بر اثر عوامل مختلفی باشد. اگر باعث گودی و تو رفتگی در یخچال خود شده اید، لطفا با روش گرم کردن و سرد کردن قصد رفع مشکل را نداشته باشید.

این مشکل میتواند به این دلیل باشد که مدار برد اصلی دچار خرابی شده است. کمپرسورهایی که در سیستم های کولر اتومبیل به کار برده میشوند، میبایست دارای خواصی از قبیل وزن و حجم متناسب باقدرت موتور باشند تا هنگام نصب بهراحتی در محل موردنظر قابل جایگذاری بوده و بار اضافی بر موتور اتومبیل تحمیل ننمایند.

اگرچه نصب آن کمی گران است ، اما این کندانسورها از نوع کارآمدتری هستند. اما بطور متوسط برای منازل مسکونی میتوان از جدول زیر استفاده کرد.

در آخر امیدواریم که این فیلم آموزشی از تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان مرکز تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر برای شما مفید بوده باشد.

طراحی کندانسور

پیشنهاد میکنیم برای حل بسیاری از این قبیل مشکلات هر سال سرویس دورهای یخچال را توسط تکنسین تعمیرات یخچال انجام دهید.

فن اواپراتور وظیفه گردش هوا را در داخل یخچال و فریزر به عهده دارد. كندانسور در واقع به معنای تقطیر كننده نيز هست و همان یونیت بیرونی اسپیلت نيز به شمار ميآيد.

فن کندانسور چیست

آب در لوله داخلی پمپ شده و مبرد درون لولههای خارجی جریان دارد. بررسی و عیب یابی دقیق توسط تکنسین متخصص دارد.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *