زمین معارض‌دار و بدون سند؛ پاداش مسئولان زابل به قهرمان کشتی جهان!

[ad_1]

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان گفت: پس از ۵ سال هنوز مسئولان زابل به وعده شان برای دادن پاداش عمل نکرده اند.

امید آرامی در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از مسئولان شهر زابل بخاطر عمل نکردن به وعده اهدای پاداش قهرمانی جهان پس از ۵ سال، اظهار کرد: سال ۲۰۱۶ قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان و آسیا شدم، همان زمان شهرداری، شورای شهر و فرمانداری قطعه زمینی به مساحت ۳۰۰ متر در زابل را به عنوان پاداش به من اهدا کردند اما با وجود گذشت ۵ سال هنوز این زمین در اختیار من قرار نگرفته و چندین معارض دارد.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان، افزود: این زمین در منطقه‌ای قرار گرفته که چند معارض دارد. در آن منطقه اصلا برای زمین‌ سند صادر نمی‌شود و من هم تاکنون موفق به دریافت اسناد مالکیت این زمین نشده‌ام. در دولت قبل شهردار به من گفت برو و دور آنجا را دیوار بکش، من هم همینکار را کردم اما ۴ یا ۵ معارض داشت و به من گفتند آقای آرامی این کار را نکن کار درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: من در جوابشان گفتم بخدا من اصلا از این مسائل خبر ندارم و این زمین را به عنوان پاداش به من داده اند اما راضی نیستم این موضوع باعث آزار کسی شود. سال گذشته هم از شهرداری یا جای دیگر آمدند بخش‌هایی از دیوار را تخریب کردند. من هم دیگر سراغ این زمین نرفتم چرا که واقعا ارزش این همه اذیت شدن را نداشت.

آرامی ادامه داد: من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و مدام در اردوهای تیم ملی حضور دارم و نمی‌توانم بخاطر یک پاداش پس از ۵ سال دوندگی که فایده‌ای هم برایم نداشت، تمریناتم را رها کنم و دنبال این جور کارها بروم. مسئولان وقتی قولی می‌دهند باید سر قولشان بمانند. این طور پاداش دادن واقعا در شان یک ورزشکار نیست و آدم را دلسرد می‌کند. به خدا این زمین ارزش چندانی هم ندارد، همه فکر می‌کنند این زمین خیلی ارزش دارد اما نهایتا متری ۷۰۰ یا ۸۰۰ هزار تومان است و کشتی گیران دیگر هم از شنیدن این موضوع تعجب می‌کنند.

این فرنگی کار اهل سیستان و بلوچستان، در پایان گفت: رییس فدراسیون کشتی طی روزهای گذشته با مسئولان شورای شهر زابل تماس گرفت و آن‌ها به من گفتند این مشکل را حل می‌کنیم. خیلی اذیتمان کردند و ۵ سال با اصرار پدرم به دنبال پاداشی بودیم که قولش را داده بودند. از این ماه (اردیبهشت) باید در اردوی تیم ملی حاضر شوم و دیگر حوصله و وقت برای پیگیری این پاداش را ندارم.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *