راهنمای خرید کولر گازی

 

کولر گازی کوچک

 علت نامگذاری همین مدل کولر گازی پرتابل به همین برهان هست که در ادامه بعدها و وزن مقداری ساخته می شوند همینطور به مراد جابه جایی و حمل ریلکس از چرخ های متحرک ذیل دستگاه به کارگیری شده است. به برهان این که در ادامه کولر های گازی هوای جدید به کارگیری نمی شود، قابلیت تهویه و تولید فشار مطلوب در ادامه ساختمان آماده نخواهد بود. همین قطعه با متراکم ساختن و ارتقاء فشار گاز مبرد، حوزه مطلوب به جهت انجام چرخه تبرید دستگاه را آماده می آورد. کمپانی اجنرال در ادامه این خصوص کولر گازی های خویش را زیاد سبک طراحی کرده هست و همین نوع کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال فقط ۸ کیلوگرم وزن دارااست و خیلی سبک است.

و شما می توانید فقط دستگاه را از کارتون بیرون کرده و با انجام روند مطابق دفترچه راهنما در ادامه عرض چندین دقیقه از کولر گازی خویش به کارگیری نمایید. کمپانی بوش در ادامه ایجاد کولرهای گازی و اسپلیت های خویش از اشکال کمپرسورهای روتاری، اسکرال با سیستم AC و یا DC دارای کیت اینورتر به کارگیری می کند،چون مارک بوش خویش تولید کننده کمپرسور کولر گازی کوچک نمی باشد بر این شالوده کمپرسور عمده کولرهای گازی و اسپلیت های بوش از مارک دانفوس ، تکامسه وایت وستینگ هاوس و جی ام سی سی وابسته به توشیبا ویا هایلی مربوط به کمپانی هیتاچی می باشند.

 در دوره حاضر خرید کردن کولر گازی درسراسر جهان محبوبیت خیلی متعددی پیدا کرده و برندهایی متفاوتی در ادامه سراسر دنیا به دستور ایجاد و عرضه خرید کردن کولرهای گازی برندهای گوناگون سرگرم می باشند. او‌لین شرکتی که در ادامه جمهوری اسلامی ایران در ادامه حوزه کولر های گازی کار خویش را شروع کرد، کمپانی فوجیتسو جنرال هست که در ادامه جمهوری اسلامی ایران با اسم اجنرال شناخته می شود. به کارگیری می شود. اشخاصی که موقعیت کارگزاشتن کولر های پنجره ای یا این که اسپلیت را در ادامه منازل خویش ندارند، میتوانند از همین گونه کولر های گازی به کارگیری کنند. همین ایام با امداد فناوری های جدید، کولر های گازی در ادامه هر میزان و قدرتی به سرویس گرفته می شود تا آسایش بیشتری به جهت اشخاص آماده شود. دمای هوا در ادامه ساعت ها فی مابین ۱۴ تا ۱۵ به گرم ترین وضعیت ممکن می برسد که به این علت اشخاص در ادامه همین ساعت ها عمده از کولر های گازی به کارگیری میکنند.

 تفاوت همین دو متاع در ادامه طرز کارگزاشتن و محل بکارگیری یونیت داخلی هست که در ادامه کولر گازی ایستاده معمولاً یونیت داخلی بصورت ایستاده و بر بر روی زمین قرار می گیرد. همین کولرها از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می شده اند. از همین گونه کولر ها عمده در ادامه محیطهای عمومی نظیر مسجد ها، ترمینال هوا و

 تفاوت کلیدی کولر گازی ایستاده کوچک و آبی علاوه بر ساختار و گونه تولید و طرز فعالیت انها، ترموستات در ادامه سیستم کنترلی کولر آبی هست که بتواند دوران شفاف بودن کولر را با اعتنا به دمای محفظه مدیر نماید که همین خویش نقض بزرگی به حساب می اید. از همین منش در ادامه اکثر اوقات مغازه ها و تالار های نمایشگاهی و تجاری دستگاه های کولرگازی ایستاده را می بینید.

در همین نوع هم یونیت داخلی و خارجی وجود دارااست که پنل داخلی داخل فضای داخلی و بخش خارجی در ادامه خارج از ساختمان تعبیه می شود. آیا می دانید از فی مابین همین تمامی برندهای مختلف کولر گازی چطوری می توانید مطلوب ترین کولر گازی را به جهت خودتون تعیین کنید؟ بهترین و متداول ترین تعیین به جهت مشتریانی که به میزان مرغوب بودن و بهینه سازی مصرف انرژی در ادامه حق تقدم می دهند کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال هست تکنولوژی اینورتر یکی از از بهترین ایجاد های همین کمپانی می باشد.

با ارتقاء گنجایش کولر، میزان مساحت مطلوب هم ارتقاء می یابد که به جهت پایانی گنجایش کولر گازی یعنی BTU/H 48000، مطلوب ترین مساحت 90 تا 120 متر مربع است.

 نوع و اقتدار موتور، انتخاب کننده مقدار بهره وری کولر هست اما میزان مرغوب بودن نصیب های دیگر هم مؤثر میباشند البته موتور نقش بیشتری دارد. همین گونه اسپلیت هم تماما شبیه اسپلیت دیواری می باشد اما به علت طراحی روزنه مکش آن ها به شکل اریب، قابل کارگزاشتن تا بالاترین حد ممکن نزدیک به سقف می باشد.

این سینی می بایست صد رد صد مرحله کارگزاشتن شود تا هنگامی که کولر فعالیت می نماید نقص‌ تولید نشود. به جهت تولید گرمایش در ادامه فصل سرما، کمپرسورهای همین دستگاه مصرف الکتریسیته قابل توجهی دارا هستند و از همین حیث مقرون به صرفه نیستند. همچنین، به مراد تولید موقعیت تهویه مطبوع ایده آل، مطلوب هست که کولر گازی سیار در ادامه نزدیکی پنجره استقرار پیدا کند.

اولین خنک کننده ها در ادامه مصر، رم و جمهوری اسلامی ایران با ابزارهای طبیعی ابتکار عمل شده بودند البته با ترقی دانش و علم او‌لین سیستم تهویه مطبوع مدرن در ادامه سال 1902 به وسیله ویلیس کریر آمریکایی در ادامه میزان وسیع ایجاد شد.  

 

 

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *