دستگاه برش لیزری آلومینیوم (2)

دستگاه برش لیزری آلومینیوم
برش لیزر آلومینیوم

زیاد حیاتی هست که کمپانی گزینه حیث تجربه ی بالایی در ادامه برش لیزر فلزات داشته باشد تا بتواند مطابق مراد ی شما برش ها را به شکل فن ای انجام دهد.

در ادامه صنعت های ورق کاری به ورق های فلزی با ضخامت عمده از 4 میلیمتر و کاهش از 20 میلیمتر ورق های با ضخامت میانگین گفته می شود.

ورق های نخ نما به ورقهایی گفته می شود که ضخامت کاهش یا این که متساوی با 4 میلیمتر دارند. ورق های ضخیم یا این که ورق های سنگین به ورق هایی گفته می شود که ضخامت آن ها از 20 میلیمتر عمده و از 60 میلیمتر کاهش باشد.

به جهت نمونه با دستگاه 750 وات فایبر می اقتدار تا ضخامت 8 میلیمتر از آهن ساختمانی و 4 میلیمتر از استیل را برش اعطا کرد البته همین میزان به جهت برش لیزر آلومینیوم با دستگاه 750 وات به حداکثر 2 میلیمتر و به جهت برش لیزر مس هم به حداکثر 2 میلیمتر محدود می شود.

آنچه که معین هست همین می باشد که به جهت برش های با ضخامت های بالای فلزات رنگین به دستگاههای زیاد پرقدرت نیاز هست هزینه های خرید کردن دستگاههای زیاد دوچندان بوده و همینطور هزینه ملزومات مصرفی، گازهای مورداستفاده، هزینه های بالاسری و نیروی انسانی زیاد متعددی را دارا هستند که جمع همین هزینه ها، هزینه های برش لیزر فلزات رنگین با ضخامت بالا را با به کارگیری از دستگاههای لیزر فایبر غیراقتصادی می نماید.

به تیتر مقایسه فی مابین دستگاه برش لیزرفایبر و دستگاه برش YAG، هزینه برش لیزر با فایبر کاهش از دستگاه برش لیزر YAG هست که نیاز به ردوبدل مکرر اسباب جانبی از گزاره لامپ لیزری دارد.

همین رویه از اولین­ روش­های برشکاری­ لیزر در ادامه صنعت محسوب می­شود.­ در ادامه همین رویه از گاز کربندی­اکسید به تیتر محفظه گازی، جهت تمرکز اشعه بر بر روی مواد، به کارگیری می­شود.

همین در ادامه حالی هست که اکثری از مواد مصرفی در ادامه محفظه اطراف ما‌درها با داشتن نواقصی در ادامه همین موارد، با هزینه زیاد بیشتری تنظیم شده و ارتفاع قدمت اثرگذار کمتری هم دارند.

با تمرکز اشعهی وسیع بر بر روی یک نقطهی کوچک، دمای آن نقطه به شدت بالا میرود؛ صحیح همانگونه که می توان با به کارگیری از یک ذرهبین و نور خورشید، یک برگ را آتش زد.

برخی وقت ها احتیاج هست که یک قطعه، برش زیاد جزئی بر بر روی آن انجام شود که همین فعالیت نیاز به تکنولوژی ظریف ندارد.

او ادامه داد: به کارگیری همین دستگاه در ادامه بازار طلا و جواهر، پلاکهای دستگاههای صنعتی و قطعات اتومبیل هست که در ادامه همین حوزه کاربرد متعددی دارد.

همین رویه کنترل، احتمال تخریب تیغه را تا حد متعددی کمتر می­دهد. با همین هم اکنون اره­کاری نواری مدرن به اپراتور اذن می­دهد که شتاب و مقدار برش را برنامه­ریزی کند.

خاصیت مکانیکی مواد و نسبت استحکام به وزن متاع آخری یکی از دیگر از فاکتورهای حیاتی هست که در ادامه صنعت خودروسازی گزینه اعتنا قرار میگیرد.

البته می بایست بدانید که برش لیزر در ادامه ورق های سنگین خیلی متداول نمی باشد. دستگاه های برش لیزری با امداد نیتروژن و اکسیژن می توانند آلومینیوم و فولاد ضد زنگ را با گنجایش های نسبتا بالا و با پوشش های حاشیه دار با میزان مرغوب بودن صورت دهند.

آلومینیوم فلزی با امکان صورت پذیری و چکش پذیری زیاد بالا است، که به راحتی می توان از آن انواع گوناگون نظیر میله، لوله، فول و صفحه ها متعدد را تنظیم کرد.

آلومینیوم فلزی به نسبت با استحکام به وزن مطلوب هست که مهم ساماندهی حرارتی و الکتریکی کم، دانسیته اندک و مقاومت طبیعی در ادامه برابر آب و هوا است.

از دیگر خصوصیت های برش لیزر آلومینیوم می اقتدار به هزینه مطلوب اشاره نمود و ایجاد کننده با اختصاص بودجهای مطلوب می تواند برش لیزر آلومینیوم و بقیه فلزات را انجام دهند که همین هزینه در ادامه مقایسه با بقیه رویه های سنتی زیاد به صرفه خیس خواهد بود.

می بایست اعتنا داشته باشید که به برهان اعتنا بالای فعالیت در ادامه برش به وسیله لیزر، ضایعاتی نخواهیم داشت و برش ها سوای مشکلی تولید خواهد شد.

آلومینیوم به برهان به کارگیری مضاعف در ادامه صنعت یکی از از اصلیترین فلزاتیست که ایجاد میشود. فناوران یکی از از شرکت های کاربر بوستان دانش و فناوری البرز چیره به طراحی و تولید صنعتی و نصفه صنعتی دستگاههای برش و حکاکی لیزر شدند.

فناوری برش لیزر به مراد به دستکم رساندن خطاها و نقصها در ادامه طی فرایند برش طراحی شده است. با تام همین توصیفات، اشخاصی که در ادامه حوزه برش لیزری تجربه به اندازه را دارا هستند از تنظیمات پیشرفته تری به جهت در دست گرفتن سرعت، فشار گاز و تمرکز لیزر به کارگیری می نمایند تا برش قابل قبولی تولید شود و در ادامه غایت با میزان مرغوب بودن مناسب به دست آید.

یکی از از عوارض به کارگیری از اکسیژن به جای گاز نیتروژن همین هست که برش لیزرآلومینیوم با گاز نیتروژن ارزش زیاد بالاتری در ادامه مقایسه با به کارگیری از گاز اکسیژن دارد.

به جهت برش فلزات به شکل تکرار شونده، برش لیزر بهترین آیتم می باشد . در ادامه بعضا از کشورها حداکثر ضخامت ورق های فوق سنگین تا 700 میلیمتر هم در ادامه حیث گرفته می شود.

سرویس ها برش لیزر : طلا ، نقره ، برنج و آلومینیوم تا ضخامت 1 میلی متر ارائه می گردد. البته در ادامه شکل عدم رعایت نکته ها ایمنی دستگاه برش لیزر می تواند زخم های دوچندان جانی و مالی وارد کند.

البته معمولاً اکثری از اشخاص در ادامه خصوص خطرات به کارگیری و نکته ها ایمنی لیزر داده ها ندارند و این ممکن هست منجر پیدایش حوادث گوناگون در ادامه دوران بکارگیری دستگاه برش لیزری گردد.

در ادامه برش لیزر آلومینیوم کرف کمترین میزان شعاع می باشد و به جهت نصیب هایی که مهم گوشه های تیز میباشند به کارگیری شده و منجر می شود که برش های پیچیده و دشوار صفحه ها به راحتی انجام شود.

عمده مردمان در ادامه هم اکنون حاضر می دانند که واژه “LASER” در ادامه واقع یک مخفف به جهت تقویت نور ملازم با تکثیر آن به شکل متمرکز است.

اعتنا بالا، برش سریعتر، مسیر برش در ادامه محدوده ای دقیق که از الگوی برش تبعیت میکند، برش صاف و هزینه پردازش اندک از گزاره مزایایی هست که همین دستگاه به جهت شما به ارمغان می آورد.

به جهت مثال، کمتر ارزش دستگاه برش لیزر نسبت به روشهای باستانی، یا این که برش لیزر یک متاع تازه بهترین مراحل به جهت اثر گذاری ارزش است.

تیغهی اره­کاری نواری ارزش کمتری نسبت به تیغهی کاربیدی اره­کاری دیسکی دارااست اما با همین ­حال از حیث محدودهی ظرفیت، تنوع زیاد بیشتری دارد.

به شکل عمومی شمش های آلومینیوم در ادامه سوله های فراوری ایجاد می شود و رویه ایجاد نورد کاری به ورق هایی با ضخامت های گوناگون تبدیل می شود.

اما در ادامه نخست می بایست بگوییم توفیق در ادامه هر کاری فارغ از داشتن دستکم سرمایه اولیه، دارا بودن انگیزه، پشتکار و ایدههای خلاقانه است.دستگاه برش لیزری تکنولوژی برش لیزر در ادامه چندین سال آخر زیاد فراگیر شده و جای خویش را در ادامه صنعت های متعدد به لطف گشوده نموده است.

ارزش برش لیزری آلومینیوم نسبت به حجم کاری که دارااست مختلف می باشد. عمده صنعتگران به جهت برش همین گونه از ورق های به به کارگیری از دستگاههای برش هواگاز یا این که برش پلاسما بر روی می آورند.

در ادامه همین جور هم برش ها می بایست با به کارگیری از هواگاز و پلاسما شکل بپذیرد. آغاز ارزش دستگاه برش فلزات لیزری از ۸۵۰ میلیون به بالا می باشد.

در ادامه اکثری از کمپانی ها به برهان این که آلومینیوم لیزر را منعکس می نماید و به دستگاه زخم می رساند، در ادامه به کارگیری از دستگاه لیزر به جهت برش آلومینیوم شک دارا هستند البته با ورود دستگاه های تازه برش لیزر همین نقص‌ به وسیله سنسورهایی به لطف برطرف شده است.

معایب شامل هزینه های اول بالای تجهیزات و هزینه های مداوم به جهت الکتریسیته و گاز است. بعلت هزینه های بالای تولید، مراقبت و تعمیرات قالب و همینطور مدت دوران طراحی و ایجاد قالب، در ادامه هم اکنون حاضر عمده تولیدکننده ها به جهت برش همین ورق های به به کارگیری از سرویس ها لیزر فلزات بر روی می آورند.

به این برهان اکثری از رسانه ها و مشاوران در ادامه زمینه وظیفه خود، بر آن شده اند تا راهکارهایی به جهت آسان گرفتن و اندک شدن هزینه های مراسم ازدواج به جهت جوانان بیابند.

امروزه با ترقی تکنولوژی شتاب برشکاری در ادامه رویه اره­کاری نواری به ۳۰ متر مربع بر دقیقه می­رسد. هم اکنون سوال اینجاست که با وجود چنین دستگاه هایی که به شکل مداد و اتوماتیک فعالیت می‌کنند پس نیروی انسانی چه تاثیری می تواند بر بر روی میزان مرغوب بودن برش داشته باشد؟

تساوی زاویه کونیک از پارامتر­هایی هست که می بایست به اعتنا تهیه شود به کلمه بی آلایش ­تر به این معنی که انتخاب قطر رخنه گزینه حیث نسبت به ضخامت برش ایجاد شده می بایست تهیه شود.

در ادامه برش لیزر آلومینیوم در ادامه صورتی که برش بی آلایش باشد در ادامه عاقبت می توان قطعات برش خورده را در ادامه مدت دوران کوتاهی اخذ نمود البته در ادامه صورتی که به حکاکی نیاز باشد همین دوران عمده خواهد شد.

البته تحلیل ظریف هزینهها در ادامه روشهای تازه نظیر برش لیزر آلومینیوم نشان می دهد که همین تصورات از شالوده اشتباه است!

برش لیزر با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و بی مانند شما را توانمند می سازد تا با حذف انحصار های راه و روش های سنتی برشکاری قطعات ، طرح ها و ایده های پیچیده پروژه های صنعتی خویش را با شتاب هرچه تام خیس و کیفیتی فراتر اجرایی نمایید .

هرچند آلومینیوم دانسیته کمتری نسبت به عمده فلزات دارااست و نسبت به بقیه فلزات آسان­تر برشکاری می­شود؛ اما برخی از چالش­ها در ادامه برشکاری آلومینیوم، مانند چسبندگی فی مابین آلومینیوم و تیغهی اره و همینطور پلیسهگیری آن وجود دارد.

در ادامه همین رویه برشکاری، می بایست اعتنا متعددی در ادامه حین ورود آلومینیوم به ذیل اره و خروج آلومینیوم از اره انجام شود.

به جهت جوانان جویای فعالیت سوالی که وجود دارااست همین هست که وارد چه شغل و حرفهای شوند که نیز نیاز به هزینه متعددی نداشته باشد و نیز سود دهی لطف دارا باشد.

لذا آلومینیوم با داشتن خاصیت مکانیکی خوب روز به روز در ادامه صنعت خودروسازی رده بیشتری پیدا میکند. اعتنا زیاد بالا از مهمترین ویژگیهای برش لیزر آلومینیوم محسوب میشود.

علاوه بر آنکه قابلیت حکاکی لوگو، مشخصات فنی محصولات و تصاویر بر بر روی قطعات فلز آلومینیوم و دیگر فلزات با اعتنا و نازکی بالا وجود دارد.

سبکوزن بودن علاوه بر بالا بردن شتاب، مقدار مصرف سوخت را به شدت کمتر میدهد. کرف در ادامه واقع کوچکترین شعاع قابل برش را معین می کند که به ضخامت ورق متعلق هست و می بایست در ادامه دوران طراحی به آن اعتنا شود؛ به تیتر نمونه گوشههای زیاد تیز می بایست شعایی دستکم مساوی با کرف داشته باشد و دستکم سوراخهای قابل تولید در ادامه ورقهای فلزی متعلق به ضخامت ورق های آهن است.

یکی از از مهمترین پارامترها در ادامه برش، عدم اکسید شدن و صافی مرحله هست که با تلفیق تکنولوژی مختلف، تهیه درست و اعتنا پارامترهای کنترلی نظیر گونه گاز، فشار گاز، شتاب برش و تهیه اقتدار اشعه لیزر تولید خواهد شد.

صافی سطح: یکی از از مهمترین پارامترها در ادامه برش صافی مرحله و عدم اکسید شدن هست که با تلفیق تکنولوژیهای گوناگون و تهیه درست و با اعتنا پارامترهای کنترلی همچون گونه گاز، فشار گاز، شتاب برش و تهیه اقتدار اشعه لیزر تولید میشود.

از مقایسه شتاب ارابههایی با چرخهای فلزی با نمونههای که بر گردونههای چوبی به حرکت درمیآید تا کشف و اختراع هواپیماهایی با شتاب مافوق خیال ساخته شده از اجزای فلزی سبک، تمامی و تمامی چکیده از ماجرا شیرین و شنیدنی دستیابی و احاطه انسان بر فلز است. ​Po st was c re ated by GSA C onte nt᠎ Gen​erat᠎or D emoversion .

البته در ادامه صورتی که ضخامت ورقها فراتر برود و به عدد 20 میلیمتر نزدیک شود دستگاه برش لیزر با اقتدار 2 کیلووات تعیین مطلوب و بهینه ای خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *