خرید مبل چستر مونیکا

خرید مبل چستر مونيکا آرماني با مبل جديدش ما‌درها را به قبلی مي‌برد. با ترکيب يک عنصر روکش‌دار با چوبي که پونت را به خوبي تعريف مي‌کند، طراح احساس مي‌کند که پناهگاهي براي عشقي از عصري ديگر ايجاد کرده است: جوانمردي، با فضيلت و باصفا.‎

 

Pixel يک مبل 3 نفره هست که به وسیله طراح خورخه هررا براي Cridea ساخته شده است. فضاي داخلي از يک فوم منعطف، پوشيده شده با مرحله C-Coat، مواد پلي اورتان، در ادامه لمس دلپذير، ضد آب و مقاوم در ادامه برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است.‎ عنصرها تیم قابل انعطاف هستند: پس از تطبيق با صورت شما، آن ها به فرم اصلي خویش گشوده مي گردند. تمامی اينها منجر مي شود پيکسل در ادامه درون و بیرون قابل به کارگیری باشد.

 

مجموعه پيکسل از ابتدايي ترين واحد رنگ الهام گرفته شده است. يک پيکسل. يک مکعب. يک نماد. قطعه اي که يک صورت بی آلایش را مخلوط مي نماید که به تنهايي يا ترکيبي فعالیت مي کند. براي تمامی تنظيمات، افراد، حيوانات، محيط ها، اقليم ها و لحظه ها.

 

با پيکربندي پوسته مبل، کاناپه لايه اي از رنگ “ظرافت” پارچه ها براي ايجاد يک اثر مرتبه بندي شفاف روي رنگ، از تيره خیس (لايه طرح کلي) تا شفاف خیس در ادامه نصیب داخلي به کارگیری مي کند. ساختار با تخصص دست سازان مبلمان سنتي مونتاژ شده هست که مقاومت در ادامه برابر ضربه قوي و قدمت طولاني مدت به کارگیری را تضمين مي کند.

 

فرم مشخصه و ساختار مدولار – Kaiva يک سيستم مبلمان قابل انعطاف هست که به اعضا خویش اذن مي دهد تیم خویش را ايجاد کنند. اين خط از تصويري از سنگ هاي روي نیز الهام گرفته شده است. مطابق مفهوم، پيکربندي هاي گوناگون صرفا بر چندین عنصر پایدار است، که مي اقتدار آزادانه ترکيب و تغيير داد. از آنجايي که اسم آن در ادامه ژاپني به معناي مکالمه است، Kaiva مي تواند نیز به تیتر مکاني براي فعالیت مشترک و جلسات غيررسمي و نیز به تیتر مکاني براي فعالیت فردي متمرکز باشد.‎ داراي فرم نرم، پارچه هاي لمسي و وسیع است. پالت رنگي، فضاي مثبت را به محيط فعالیت وارد مي کند. از اين طيف مي اقتدار در ادامه فضاهاي اداري، هتل ها، بخش ها انتظار و مکان هاي عمومي به کارگیری کرد.

 

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *