خرید ترموستات دیجیتال نمایندگی آتونیکس صنعت (3)

خرید کردن ترموستات دیجیتال – نمایندگی آتونیکس صنعت
ترموستات سه رله کرل, ترموستات سه رله, ترموستات سه رله کرل PJEZS0000L

به جهت تهیه دمای یخچال، می بایست به همین مسئله اعتنا داشت که هر چه دمای محیط داخلی را ذیل خیس تهیه کنیم، کمپرسور به مدت طولانی خیس فعالیت می نماید و همین دستور سبب ساز ارتقاء هزینه ها می شود. Th is  data has be en writt​en with t he help  of G᠎SA C᠎ontent  Gen er​ator D emov er si᠎on.

به طور نمونه هنگامی که در ادامه سردخانه گشوده می شود و کمی از دمای محفظه وارد سردخانه می شود، دمای درون محیط از حد مجاز بالاتر می رود، در ادامه عاقبت ترموستات دستور وصل را به جهت کمپرسور صادر می کند.

همانطور که گفته شد، ترموستات قطعه ای هست که به کمپرسور با اعتنا به دمای درون سردخانه دستور انقطاع و وصل می دهد. Post has ᠎been g᠎en᠎er᠎at ed ᠎with GSA C on​te nt G᠎en er at᠎or Dem ov er​sion.

پس به جهت کارکرد بهینه دمای درون سردخانه فی مابین 2 تا 3 مرتبه سانتی گراد تهیه می شود. به عنوان مثال چنانچه مرتبه ترموستات بر روی عدد 5 قرار بگیرد، درون سردخانه خنک خیس از هنگامی هست که مرتبه بر روی دو قرارگرفته است.

اگر از تالیف همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در ادامه گزینه ترموستات سه رله کرل لطفا از برگه ما‌درها بخواهید.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *