انصاری: فولاد شانس اول صعود از گروهش در آسیاست

[ad_1]

بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تیم اول جدول و شانس اول صعود از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

به گزارش ایسنا، ساسان انصاری در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه، اظهارکرد: قطعا بازی فردا مثل تمام بازی ها برای ما مهم و سختی است. بازی‌های برگشت سخت‌تر هستند زیرا تیم ها همدیگر را به خوبی آنالیز می کنند.

وی افزود: ما هم آنالیز کامل و جامعی از الغرافه داریم و کادرفنی ما حریفان را خیلی خوب آنالیز می کند و یکی از مزیت های تیم ما این است که از حریفان و الغرافه آنالیز کاملی داریم و می دانیم چه مدل فوتبال بازی می کنند و به همین دلیل بازیکنان ما با شور و شوق فراوان و مسئولیت پذیری بالا آماده بازی فردا هستیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران عنوان کرد: می دانیم برای رسیدن به این جا سختی های زیادی کشیده ایم و اکنون با شوق فراوان هستیم و با تمام توان مسئولیت و تمرکزمان به بازی فردا معطوف است. تیم اول جدول و شانس اول صعود هستیم اما می‌دانیم که در فوتبال، شرایط ممکن است در هر لحظه تغییر کند و با این دید به بازی فردا می‌رویم و تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: می دانیم کار سخت است اما همیشه کارهای سخت را با قدرت انجام داده ایم. از شرایط و این جا بودنمان لذت می بریم و سعی می‌کنیم با قدرت فراوان فردا بازی کنیم و تمام وظایف تاکتیکی که کادرفنی از ما خواسته است را اجرا کنیم و به هدفمان برسیم.

انصاری گفت: در بازی دور رفت با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و شرایط به صورتی بود که می توانستیم برنده باشیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و به حقمان نرسیدیم اما اکنون کادر فنی آنالیز خوبی از حریف دارد و ما هم فردا به شیوه‌های مختلف بازی می کنیم تا به گل و هدفمان برسیم.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *