ارگاسم زنان | از دخول تا ارضای زن

در هنگام ارگاسم یک زن ۶ چیز را تجربه می کند:

۱. اتفاق افتادن یک انقباض ریتمیک در یک سوم واژن، رحم و مقعد. این عضلات خیلی سریع منقبض می شود و این انقباض در کمتر از یک ثانیه رخ می دهد. همین طور که ارگاسم ادامه پیدا میکند، شدت انقباض کم میشود و به صورت تصادفی اتفاق میفتد. یک ارگاسم ملایم ممکن است بین ۳ تا ۵ انقباض و یک ارگاسم شدید ممکن است بین ۱۰ تا ۱۵ انقباض داشته باشد.

۲. هیجان ناگهانی در رابطه جنسی ممکن است بیشتر روی بدهد و می تواند در بیشتر انقاط بدن اتفاق بیفتد

۳. در هنگام ارگاسم همه عضلات بدن ممکن است منقبض شوند و این موضوع فقط مخصوص عضلات لگنی نیست

۴. برخی از زنان در هنگام ارگاسم مایعی از مجاری خود بیرون بپاشند که آن را انزال زن می نامند

۵. حالاتی عجیب ممکن است در زن بخصوص در صورت، دست ها و پاها رخ بدهد. مثلا سیمای ظاهری زن ممکن است به صورتی باشد که گویا او در حال احساس درد است (زمانی که ارگاسم لذت بخشی داشته باشد این مورد را حتما خواهید دید)

۶. در نقطه اوج ارگاسم ممکن است یک سفت شدگی آنی در کل بدن زن به وجود بیاید

 

 

بعد از ارگاسم یک زن ۷ چیز را تجربه می کند:

۱. اگر تحریک جنسی ادامه یابد، زن ممکن است چند بار ارگاسم را تجربه کند

۲. دهانه واژن به حالت شل و طبیعی خود باز میگردد

۳. واژن به اندازه و رنگ طبیعی خود باز می گردد

۴. واژن و پستان ها خیلی حساس می شوند، به طوری که تحریک آن ها ممکن است ناراحت کننده باشد

۵. هیجان ناگهانی در رابطه جنسی دیگر ظاهر نمی شود

۶. ممکن است دچار تعرق شدید و نفس زدن شدید بشویم

۷. قلب ممکن است خیلی سریع بزند

 

ارگاسم چندگانه

اگر یک زن یک بار ارگاسم را تجربه کند، او می تواند که بیش از یکبار ارگاسم در همان رابطه داشته باشد البته اگر تحریک به اندازه کافی ادامه یابد. بعضی از زنان می توانند یک ارگاسم دیگر را به همان کیفیت ارگاسم اول بعد از آن تجربه کنند. تمرین کردن احتمال این موضوع را بیشتر میکند. واژن ممکن است بعد از ارگاسم اول خیلی حساس شود، در این صورت باید آن را خیلی آرام و یا به صورت غیر مستقیم لمس کنیم. یک زن ممکن است نیاز به کمی لغزیدن به طرفین داشته باشد (بعد از ارکاسم اول و قبل از ارگاسم دوم)
در این مورد نفس عمیق کشیدن زن می تواند به بازیابی او برای ارگاسم دیگر به سرعت کمک بکند. بیشتر ارگاسم های چندگانه در هنگام تحریک ها و بازی های بلافاصله بعد از ارگاسم اول اتفاق می افتد و البته دخول هم در زمان درست برای هر دو طرف مناسب است. یک شریک مرد وقتی خودش به ارگاسم رسیده باشد، به سختی قادر به ادامه تحریک برای ارگاسم شریکش خواهد بود. اگر یک شریک بخواهد که شریک جنسی زنش را به ارگاسم چندگانه برساند احتمالا باید لذت و خوشی خود را نادیده بگیرد، حداقل به طور موقت.

آیا ارگاسم برای شادی زنان لازم است؟

میلیون ها زن وجود دارد که با شادمانی زندگی کرده، رابطه جنسی برقرار می کردند و آن را به پایان می رسانند، در حالی که شاید اوج لذت جنسی و شادی را هرگز تجربه نکرده باشند، آنان زندگی لذت بخش تری می داشتند اگر ارگاسم را تجربه می کردند. ارگاسم یک عمل طبیعی بدن است مقوله ای دور از ذهن و سخت نیست.

اگر یک زن قادر به تجربه ارگاسم نباشد، بعد از رابطه جنسی احساس ناراحتی زیادی می کند و دلیل آن افزایش جریان خون در اندام لگنی می باشد. در برخی موارد دردهایی در پشت و بعضی مشکلات دیگر در سلامتی برای زنانی که رابطه جنسی خوبی نداشته اند گزارش شده است. اگر چه ارگاسم یک الزام برای شادمانی زنان نیست ولی آن ها می تواند زندگیشان را لذت بخش تر بکند.

 

 

برای زنانی که ارگاسم ابتدایی دارند و یا آن هایی که ارگاسم را خیلی به سختی و با مشکل تجربه می کنند، دست یافتن به تعادل بین ارگاسم مورد آرزویشان و شادی و لذت از رابطه جنسی خیلی به سختی اتفاق می افتد. این روز ها فشارهای اجتماعی زیادی به زنان برای داشتن ارگاسم اعمال می شود. زنان نه تنها برای لذت خود بلکه برای لذت بردن شریک و جفت خود دوست دارند به ارگاسم برسند.

در بعضی از مواقع، ارگاسم برای بعضی زنان به یک کار روزمره تبدیل می شود ، به جای اینکه فقط یک لذت باشد. وقتی که یک زن سعی و تلاش سختی برای رسیدن به ارگاسم می کند، رابطه جنسی برای خود و شریکش به یک امر نامطلوب و ناامید کننده تبدیل می شود. شما نباید به خود و شریکتان برای تجرب کردن ارگاسم زور اعمال کنید.

لذت بردن بانوان در رابطه جنسی چگونه است؟

برای یک زن راحت تر خواهد بود اگر تجربه ارگاسم را در هنگام استمنا بیاموزد تا اینکه بخواهد در رابطه جنسی با شریکش ارگاسم زود هنگام داشته باشد. دلیل این موضوع آن است که برای زنانی که ارگاسم کم دارند، بیشتر لذت بردن از رابطه جنسی با شریک جنسیتان مطلوب است تا تجربه کردن ارگاسم در حین برقراری رابطه جنسی با شریک جنسی.

آن ها سعی و تلاش خود را برای لذت بردن وقتی که تنها هستند و فقط به خود فکر می کنند، خرج می کنند. بانوان نه قادرند و نه مایلند که در هنگام رابطه جنسی، به طور خودخواهانه مرکز توجه شان را به خود معطوف کنند. آن ها سعی می کنند که به همان اندازه که می خواهند نیاز خود را تکمیل کنند، نیاز شریکشتان را هم کامل کنند اما در آخر تکمیل کردن نیاز خودشان در حاشیه قرار می گیرد.

 

 

تظاهر کردن به ارگاسم یک عمل نامناسب است

این کار معمولا در مواقعی چون حفظ کردن ظاهر خود در برابر شریک تازه و یا کمک کردن عاطفی به شریک شروع می شود. زنان برای هرچیزی که باعث اشتباه در رابطه شان می شود، خود را سرزنش میکنند بنابراین این ناتوانی در رسیدن به ارگاسم را از اشتباه خود میدانند و می خواهند بهای آن را بپردازند. زنان می ترسند که به شریکشان بگویند که آن ها به ارگاسم تظاهر می کرده اند چون آن ها را آشفته می کند، به همین دلیل این کار را نمی کنند. وقتی که شما تظاهر به ارگاسم می کنید و تصمیم می گیرید آن را به شریکتان نشان بدهید، نه تنها شما می پذیرید که ارگاسم نداشت هباشید، بلکه شما به شریکتان دروغ می گوییدو چیزهایی را از او پنهان می کنید و او را احمق فرض می کنید .

زنانی که تظاهر به ارگاسم می کنند، از توانایی خود برای رسیدن به ارگاسم نا امید می شوند و مهارت ها و تجربیات جنسی شریک را هم از او می گیرند، این موضوع باعث می شود که آن ها به زودی از داشتن رابطه جنسی با یکدیگر خودداری کنند.

وقتی که یک زن ارگاسم را تجربه می کند، واقعی یا ظاهری به شریکش اعلام می کند که او کار خوبی را انجام می دهد و نیازی نیست که شریک کار متفاوت دیگری را در دفعات بعدی انجام بدهد. زنی که تظاهر به ارگاسم می کند به شریکش می گوید که نیاز نیست او از تکنیک های دیگری برای به ارگاسم رسیدن او استفاده کند و آن روش را تغییر بدهد و این بر خلاف آن چیزی است که باید به شریکش بگوید.

 

رازهایی برای رسیدن زنان به ارگاسم

خبر خوب اینکه در دوره ای هستیم که ارزش زیادی برای ارگاسم زنان قائل هستند و اگر بخواهیم مقایسه ای با قبلا داشته باشیم علاوه بر اینکه به ارگاسم خانم ها توجه نمی شد بلکه رابطه جنسی را فقط برای زادوولد می دانستند.

با این وجود که در این دوره توجه زیادی به ارگاسم می شود اما هنوز هم تایم و نحوه دقیقی از آن در دسترس نیست و هنوز به پژوهش های دیگر احتیاج داریم. آمار نشان می دهد تقریبا یک پنجم خانم ها ارضا نمی شوند اما به این معنا نیست که بقیه به ارگاسم می رسند، خیر برخی از خانم ها متاسفانه با استمنا به این هدف می رسند نه مقاربت.

ما می خواهیم در این مطلب به ارگاسم رسیدن طبیعی خانم ها را آموزش دهیم. این موضوع بسیار حائز اهمیت است زیرا مقاربت، آن هم به شکل کامل و درست بسیار حیاتی و ضروری می باشد و یکی از دلایل مهم طلاق نیز می باشد.

 

 

 

ارگاسم چیست؟

به ارگاسم رسیدن مردان که همان انزال است،کاملا مشخص است، اگرچه گاهی برای خانم ها نیز اتفاق می افتد لذا در اصل ارضای خانم ها معمولا مشخص نمی شود و قابل رویت نیست. بخشی از ارگاسم خانم ها با تر شدن اعضای جنسی بدن شروع می شود تا جایی که مدخل رحم تا ۳۰ % باز می شود و همه ی عضلات رحم منبسط و منقبض می شود.

با توجه به تحقیقات انجام شده، زمان اوج ارگاشم خانم ها مختلف است. برخی خیلی دیر و برخی خیلی زود اما چندین بار در هر بار مقاربت به ارگاسم می رسند (در این حالت مخاطب مرد بعد از چند دقیقه به انزال می رسد).

هدایت کامل رابطه توسط مرد یکی از دلایل به ارگاسم نرسیدن خانم می باشد که معمولا پوزیشن و دخول به شکلی می باشد که مخاطب مرد دوست دارد و خودش هدایتش می کند. خانم هم در این راستا لذت می برد اما نمی توان گفت به ارگاسم رسیده است. بعد از انزال مرد، مخاطب مرد بعد از اینکه به انزال رسید می تواند مقاربت را تمام کند اما خانم به زمان بیشتری اختیاج دارد.

 

 

 

نحوه صحیح مقاربت برای رسیدن به ارگاسم

بهترین راه جهت رسیدن به ارگاسم خانم ها، درخواست از مرد در جهت آرام تر پیش بردن مقاربت می باشد. خود خانم هم می تواند به این امر کمک کند و خودش رابطه را هدایت کند. نکته جالب اینکه مردها این کار را دوست دارند لذت بیشتری می برند. در ادامه خانم می تواند پوزیشنی را که بیشتر به آن لذت می دهد را از مخاطب خود بخواهد و اگر زودتر از آنچه که باید مقاربت تمام شد و به ارگاسم نرسید آن را حتما متذکر شود. نکته دیگر اینکه مردها به راستی مایل هستند که همسرشان به ارگاسم برسد.

حتما اگر همسرتان رابطه را زود و زمخت پیش می برد، با مهربانی از او بخواهید تا آرام ادامه دهد تا شما هم لذت ببرید. شما هم با تحریک اندام تناسلی در ضمن مقاربت به ارگاسم خود کمک کنید و این کار را از همسر خود درخواست نکنید زیرا که فکرش درگیر ارگاسم خودش می باشد. آمار نشان میدهد ۲۰ الی ۳۰ درصد مردان به دلیل نداشتن کنترل و درنهایت انزال زودرس مجبورند مخاطب خود را در زمان رسیدن به انزال رها کرده که این مسئله بسیار نامناسب است حتی برای خود مرد.

آشفتگی روحی و مشکلات جسمی از دیگر عوامل انزال زودرس می باشد. مردانی که کمتر مقاربت داشته اند به دلیل اضطراب و شوق بیشتر زودتر به انزال می رسند. عواملی از جمله استرس و افسردگی و… هم دلایلی مهمی برای اختلال در رابطه و انزال هستند. سعی کنید در برخورد با این مشکلات جا نزنید و به دنبل حل مشکل در طول زندگی باشید. هیچ چیز سخت تر از این نیست که یک مرد نتواند همسر خود را به ارگاسم برساند.

 

 

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *