آلفا لاوال Wiki

نوع طراحی صفحات مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال مدل BP10-20 به گونه ای است که با ایجاد آشفتگی در سیال ها، انتقال حرارت را بهینه کرده و باعث خود تمیز کنندگی مبدل می شود.

واشرها در بین هر یک از صفحات قرار می گیرند و یک مهر و موم را برای جلوگیری از نشت مایعات ایجاد می کنند.

این مبدلها برای آرایشهای مختلف سری و موازی میتوانند مرتب شوند تا افت فشار و اختلاف دمای موردنظر را ایجاد کنند.

بدین ترتیب رییس این شبکه قاچاق مواد مخدر جایگاهش را در خطر دیده و برای خروج از کابل تلاش کرده است.

در شانزدهم حوت سال گذشته زمانی که رییس شبکه برای خروج از کشور تلاش میکرد، در ترمینال ویآیپی میدان هوایی حامد کرزی از سوی نیروهای کشفی بازداشت شد؛ شخصی به نام حاجی مختار رشیدی، مشاور امور حل منازعات مردمی رییس جمهور غنی.

بررسیها همچنان ادامه یافت و در دوازدهم حوت، چهار عضو این شبکه که در موتر «فیلدر» سرخ پلیت قندهار، برای خروج از این ولایت تلاش داشتند، بازداشت شدند.

به باور مدير عمومي ترافيك، درحال حاضر 700 هزار اراده موتر در شهر كابل گشت وگذار ميكند كه ازاين ميان به 600هزار اراده آن از سوي رياست ترافيك پلیت توزيع گرديده است و صدهزار آن مربوط به پوليس و اردو ميباشند كه سركهاي كابل به هيچ عنوان گنجايش اضافهتر ازاين تعداد موتر را ندارد.

این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی مبدلهای حرارتی، سپراتور و انتقال سیالات در جهان شناخته شده است و دارای بیش از 2500 ثبت اختراع می باشد.

سرانجام پس از برگزاری محکمه ابتدایی، مختار رشیدی در پیوند به قاچاق بیش از ۱۳۸ کیلوگرام شیشه به ۲۴ سال حبس تنفیذی محکوم شد.

شبکه زیر کنترل مختار رشیدی، مواد مخدر نوع شیشه را از طریق بنادر کراچی و چابهار به کشورهای دیگر قاچاق میکرد.

مختار رشیدی، مشاور امور حل منازعات مردمی رییس جمهور غنی بود که رهبری یک شبکه قاچاق مواد مخدر را نیز برعهده داشت.

در نتیجه تحقیق نهادهای مسوول مشخص شده است که این شبکه در این مدت توسط مختار رشیدی، مشاور سابق امور حل منازعات مردمی رییس جمهور غنی، رهبری شده است.

شیشه در سه شکل قرص، روغنی و پودر تولید میشود و قابلیت حل در مایعات را دارد. این مقدار شیشه پس از شستوشوی همه بستههای رخت توسط مواد الکولی، به همان شکل اولیه به دست آمد.

براساس تحقیقات، چهار عضو این گروه در گذشته در ساحه «عجمان» دُبی خانه کرایه گرفتهاند و در بیستوپنجم سرطان سال گذشته با ۱۵ کیلوگرام شیشه بازداشت شده بودند.

بدین ترتیب شیشه بخشی از مواد مخدره روانگردان است که بر افکار، احساسات و رفتارها تاثیر میگذارد. از جمله ویژگیهای ایشان آن است که هم در کسوت استاد دانشگاه، شاگردان زیادی را تربیت کرده و هم در حوزه صنعت در طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خطوط تولید حضور فعال داشته است.

این شرکت با 130 سال سابقه در تولید کارآمدترین مبدلهای حرارتی صفحهای، دارای 28 مرکز تولید در سراسر جهان میباشد.

سیستم­های تولیدی شرکت آلفالاوال در صنعت غذا، به تولید محصولات غذایی با ویژگیهای بهداشتی مناسب کمک زیادی می­کند و همچنین سیستم شستشو به صورت سرخود (CIP) موثر وکارآمدی را برای تجهیزات و پروسه خط تولید مواد غذایی فراهم میکند.

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال مدل BP10-20 با فشار کاری 25 بار (در مدل های مختلف فشار کاری متفاوت می باشد) و با راندمان بسیار بالا، آبگرم مصرفی فوری و بهداشتی را با کمترین هزینه و بدون اتلاف انرژی تامین می نماید.

در مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار، هزینه واشرها یا گسکت های مبدل حرارتی صفحه ای به دلیل استفاده از مواد سازگار با سیال و دمای کاری، تا حدودی بالا می باشد.  Po st was gener ated  wi᠎th the help of GSA᠎ Con tent  Ge ne᠎rator  DE MO.

واشرها اجزای اصلی عملکرد مبدلهای حرارتی هستند. همینطور به جهت گزینش مطلوب مبدل حرارتی صفحهای آلفالاوال واشردار می بایست به موردها فوق توجه ویژهای نمود.

لذا با توجه به تغییرات قیمت شدید در بازار، جهت استعلام قیمت مبدل حرارتی با کارشناسان ما تماس بگیرید. بازار خرافات در میان همه مردم جهان، چه کسانی که در کشورهای پیشرفته اروپایی زندگی می کنند و چه در میان قبایل عقبمانده ترین و بدویترین کشورهای افریقایی و یا در میان قبایل عقبمانده ترین کشور آسیایی (افغانستان) به خرافات توجه کرده و به آن اهمیت میدهند، همیشه داغ بوده است.

یک مشاور پیشین محمداشرف غنی از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر کشور در پیوند به قاچاق مواد مخدر به ۲۴ سال زندان محکوم شده است.

گفتنی است که ارگ ریاست جمهوری در اوایل جوزای ۱۴۰۰، او و ۱۰ مشاور دیگر را از سمتهایشان برکنار و تشکیلات دفاترشان را لغو کرده است.

باید گفت که محمداشرف غنی در جوزای سال روان، ۱۱ مشاور خود را برکنار و تشکیلات دفاتر آنها را لغو کرد.

در سال ۲۰۱۴، آلفالاوال، مرکز آزمون و آموزش خود در حوزه تجهیزات دریایی و کاربرد آنها را در آلبورگ دانمارک، تاسیس کرد.

او در سال 1926 در سوئد به دنیا آمد، یعنی وقتی که 30 ساله بود پدرش شرکت تترا پک را تاسیس کرد.

بانک اساییبی در سال ۱۹۷۲ تاسیس شد. دو عضو دیگر شبکه قاچاق مواد مخدر رشیدی به دلیل داشتن سابقه قاچاق ۳۰ کیلوگرام هیرویین، به ۳۰ سال حبس محکوم شدهاند.

This data was done by GSA C​on tent Gen erator D᠎emover​sion​!

بخش دیگر از این مواد نیز با آب انار مخلوط شده و در ادامه از طریق بندر چابهار به عربستان انتقال مییافت.

همچنان او از طریق مخلوط کردن شیشه با آب انار، مواد مخدر را از طریق بندر چابهار به برخی از کشورهای عربی قاچاق میکرد.

این مبدل حرارتی به دلیل طراحی و نصب واشرهای کلیپسی در آن، نیازی به خراج کردن صفحات ندارد و خارج کردن و تعویض آن ابزار خاصی لازم ندارد و بهراحتی انجام میشود.

همچنین صفحات این مبدل نیز از استنلساستیل مقاوم در برابر بخار ساخته شده است. این حکم در محکمه استیناف نیز تأیید شده است.

در این میان، مختار رشیدی نیز از سمتش برکنار شد. افراد وابسته به رشیدی ابتدا بستههای رخت را با شیشه ملوث میکردند و سپس آن را از طریق بندر کراچی به دیگر کشورها انتقال میدادند.

پس از نمونهگیری و بررسیها، مشخص شد که ۲۰۲ بسته رخت سفید با بیش از ۱۳۸ کیلوگرام مواد مخدر نوع «مت آمفتامین یا شیشه» ملوث شده است.

این مشاور غنی و هفت تن دیگر در پیوند به قاچاق مواد مخدر، از جمله قاچاق بیش از ۱۳۸ کیلوگرام «شیشه یا مت آمفتامین» به حبس محکوم شدند.

چهار عضو دیگر شبکه نیز به دلیل دخالت در این قضیه، به ۱۶ سال حبس محکوم شدهاند. حداکثر فشار مجاز کاری برای این مبدل 32 بار و حداکثر دمای کاری 150 درجه سانتیگراد است.

مختار رشیدی که برای حدود چهار سال مشاور ریاست جمهوری بود، سابقه عضویت شورای ولایتی قندهار را نیز داشته است.

سرانجام در چهاردهم حمل ۱۳۹۶، ریاست جمهوری اعلام که او در بست مافوق رتبه به عنوان مشاور رییس جمهور در امور حل منازعات مردی تعیین شده است.

با وجود این قضیه و حکم محکمه، ارگ ریاست جمهوری پس از بازداشت این فرد، در مورد او اظهار نظر نکرد.

این شرایط به لطف ابزارهایی مانند «سوئیش» فراهم شده؛ اپلیکیشنی که مردم با آن از کرایه تاکسی گرفته تا قبض را میتوانند پرداخت کنند.

اپلیکیشن آیزیتل راهحلهای پرداخت موبایلی را جایگزین شیوههای پرداخت از دستگاههای کارتخوان کرده است. گفتنی است که این ماده در افغانستان برای بار اول در سال ۲۰۰۸ میلادی در هلمند کشف شد.

سلام سرما در ادامه، این سیستم ها را به طور کامل بررسی و مطالعه می کند. سیال مورد نظر درون لوله و یا صفحه انتقال حرارت جریان دارد و هوا به صورت اجباری و یا طبیعی روی لوله ها و صفحات انتقال حرارت جریان پیدا میکند و سیال داخل را سرد یا گرم میکند.

در جریان دادگاه، اتهامات بر رشیدی و هفت عضو این گروه سنگین خوانده شد، به خصوص در مورد دو فرد دیگر که سابقه بازداشت را نیز داشتهاند؛ بازداشت به دلیل انتقال ۳۰ کیلوگرام هیرویین.

براساس معلومات، مشاور امور حل منازعات مردمی رییس جمهور مسوولیت رهبری و کنترل این شبکه قاچاق مواد مخدر را عهدهدار بوده است؛ موضوعی که او در جریان محکمه نپذیرفت، اما شواهد علیه او موجود بوده است.

در آن زمان مواد غذایی مانند شیر و آبمیوه در شیشههای سنگین نگهداری میشدند و روبن تصمیم گرفت تا برای حل این مشکل از تکنولوژی جدید برای ارائه بستهبندیهای سبک استفاده کند.

مختار رشیدی کیست و قانون در مورد او چه تصمیم گرفت؟ در آنجا نیز پس از شستوشوی رختها، شیشه مورد نظر از آن دوباره به حالت اولیه به دست میآمد و فروخته میشد.

بدین ترتیب روند تحقیق در مورد یک گروه مافیایی مواد مخدر از همین نقطه کلید خورد. بدین ترتیب مختار رشیدی برای حدود چهار سال به عنوان مشاور رییس جمهور غنی کار کرده است.

یک سال بعد به کشورش بازگشت و همچنان به کارش در همان شرکت قبلی ادامه داد، اول به عنوان دستیار مدیر و بعد به عنوان مدیر شرکت.

او در انتخابات شورای ولایتی ۱۳۹۳ با کسب حدود ۱۳ هزار رای به عنوان عضو شورای ولایتی قندهار انتخاب شد.

بدین ترتیب این مواد در میان رخت جای گرفته و قاچاق آن برای اعضای گروه مافیا به مراتب راحتتر شده بود.

در این میان، اعضای این گروه در قاچاق برخی از مواد ممنوعه دیگر، از جمله «سیماب سرخ» نیز دست داشتهاند.

او از طریق یک فرد زیر دستش و به کمک دو فرد دیگر، شبکهاش را کنترل و هدایت کرده است.

در انیمیشن مشاهده می کنید که منطقه توزیع به مایعات کمک می کند تا به سرعت کل بخش مقطع صفحات را پر کنند.

در ویدئوی زیر میتوانید روش کارکرد مبدل صفحهای آلفلاوال را مشاهده کنید. مبدل حرارتی صفحهای از جمله نسل پیشرفته مبدلهای حرارتی است که دارای دو ویژگی خاص است.

انبساط یا انقباض هر یک از دو جز فوق به تنهایی ممکن است موجب شکستن و یا خمیدگی لولهها شود، لذا در این نوع اختلاف درجه حرارت دو سیالی که با یکدیگر تبادل حرارت میکنند نباید زیاد باشد.

آقای صالح میگوید اما که در کنار اعضای مجلسین شورای ملی، برخی سوء استفاده کنندگان نیز با استفاده از این نوع پلیتها به اعمال جرمی دست میزنند.

در کنار او، یک عضو این شبکه قاچاق مواد مخدر در عین قضیه به همین مدت حبس محکوم شده است.

این ماده بخشی از ماده مخدره و نوعی از مواد محرک است که سرعت عملکرد مغز و سیستم عصبی مرکزی را افزایش میدهد.

در این نوع مبدلهای حرارتی از معابر “ساندویچ شده” حاوی باله برای افزایش کارایی واحد استفاده می شود. براساس تحقیقات، بستههای رخت با مواد نوع شیشه ملوث و سپس از طریق بندر کراچی، به کشورهای خارجی فرستاده میشد.

اعضای شبکه قاچاق مواد در آنجا، رختها را با مواد مخدر نوع شیشه که به «مت آمفتامین» شهرت جهانی دارد، ملوث کرده بودند.

شیشه در سطح جهانی به مت آمفتامین شهرت دارد. هرچند ماده مخدره شیشه در اوایل کمتر یافت میشد، اما در حال حاضر افغانستان یکی از تولیدکنندهگان آن شمرده میشود.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *