کوهیان: در کوارتر سوم خوب نبودیم/ با ۷ مصدوم به فینال رسیده‌ایم

[ad_1]

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه در کوارتر سوم خوب نبودیم و روند بازی خود را حفظ نکردیم که کار سخت شد.

به گزارش ایسنا، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از باخت شاگردانش در بازی نخست فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: متاسفانه کوارتر سوم را خوب بازی نکردیم و یک مقدار روند کار ما بهم خورد. در کوارتر چهارم تا حدی جبران کردیم و اگر یک جاهایی هم کارهایی که می‌خواستیم عملی می‌شد روند بهتری را در بازی طی می‌کردیم.

او ادامه داد: در این بازی یک زمان‌هایی بازیکن خارجی آن‌ها را هم خوب مهار نکردیم و همه این عوامل دست به دست هم داد که نتیجه را واگذار کردیم.

کوهیان درباره شرایط مصدومان و تاثیر این شرایط بر روند تیم ذوب‌آهن نیز گفت: بعد از بازی با سیرجان که به اصفهان رفتیم، هفت آسیب دیده داشتیم و این هفت نفر همه تلاش خود را با دکترهای تیم کردند تا به بازی فینال برسند. مصدومیت سجاد کمی شدید است و کامل خوب نشده است، اما همه بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و من فکرم می‌کنم یک جاهایی شاید اگر روند بازی خود را حفظ می‌کردیم نتیجه فرق می‌کرد.

او درباره بازی دوم فینال نیز اظهار کرد: این بازی تمام شد و در بازی بعد همه چیز از صفر شروع می‌شود. چهارشنبه قطعا بازی متفاوتی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره داوری مسابقه نیز توضیح داد: داوری یکی دو جا اشتباه داشت، اما عمدی نبود و سعی کردند بازی را خوب مدیریت کنند و خوب هم کار کردند. به هر حال اشتباه همیشه وجود دارد اما در مجموع رضایت بخش بود.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *