پیولی: یک نفر به من بگوید این چه آفسایدی بود

[ad_1]

سرمربی میلان به رد گل تیمش در دیدار با اینتر اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا کوپا دو تیم اینتر و میلان برابر هم به میدان رفتند که اینتری‌ها با سه گل حریف خود را شکست دادند تا راهی دیدار نهایی شوند. در این دیدار لائوتارو مارتینس دو بار و گوسنس برای اینتر گلزنی کردند.

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از این دیدار گفت: ما می خواستیم برنده شویم ولی به این هدف نرسیدیم، مقابل حریف قدرتمندی بازی داشتیم. من فکر نمی کنم عملکرد ما سزاوار  این شکست سنگین بود اما اینتر در زمان‌های مناسب گل زد. گل اول آنها زود به ثمر رسید، ما شانس بازگشت به بازی را داشتیم و اگر به گل می رسیدیم شرایط فرق می کرد. وقتی سه گل دریافت می‌کنید، به این معنی است که حریف با کیفیت‌تر بازی کرد و ما اشتباه کردیم. امشب شب ما نبود. ما می‌خواستیم به فینال برسیم، اما این یک فرصت عالی برای تیم است تا بتواند خود را ثابت کند و همه تلاش خود را بکند تا در لیگ جبران کند و بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

گل بناسر در حالی که هم تیمی او کالولو در آفساید قرار داشت، جنجال به پا کرد. تیم داوری تشخیص داد که این بازیکن دید دروازه‌بان اینتر را مختل کرد و به همین خاطر گل را مردود اعلام کرد. سرمربی میلان گفت: این تصمیم داور واقعا اشتباه بود. به واکنش هاندانوویچ نگاه کنید. او حتی شکایت نمی کند و گل را می پذیرد. یک نفر به من بگوید این چه آفسایدی بود؟ مگر می شود دید دروازه‌بان مختل شود و او شکایتی نداشته باشد و به این موضوع اعتراض نکند. همه بازیکنان اینتر می گفتند ممکن است هند شده باشد و کسی به آفساید اعتراض نداشت. کالولو ابدا دید دروازه‌بان اینتر را مختل نکرد. پیولی به قدری عصبانی بود که بدون اینکه به سوال دیگری پاسخ دهد نشست خبری را ترک کرد.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها یوونتوس چهارشنبه‌شب به دیدار فیورنتینا می‌رود. یووه در دیدار رفت با یک گل در زمین حریف به برتری رسید تا شانس زیادی برای صعود به دیدار نهایی داشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *