همه چیز درمورد فن رادیال زیلابگ المان

فروش و تعمیر فن یخچال (هواکش یخچال ای)
فن زیلابگ , سایت فن زیلابگ آلمان, فن زیلابگ, کاتالوگ فن زیلابگ آلمان, فن 50 زیلابگ, فن رادیال زیلابگ, فن رادیال زیلابگ المان, فن اکسیال زیلابگ, فن اکسیال زیلابگ آلمان, فن کندانسور زیلابگ, فن چیلر زیلابگ, فن چیلر زیلابگ المان, فن تونلی زیلابگ آلمان, فن اواپراتور زیلابگ, فن اکسیال اروپایی, فن زیلابگ اره ای, شرکت فن زیلابگ, قیمت فن زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ در تهران, قیمت فن زیلابگ آلمان, فن زیلابگ 50 سانت, فروشنده فن زیلابگ, فن سه فاز زیلابگ, فن زیلابگ فروش, قیمت فن کندانسور زیلابگ, فن هواکش زیلابگ, کاتالوگ فن های زیلابگ, فن زیلابگ 63, فن های زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ آلمان, فن صنعتی زیلابگ, فن مکنده زیلابگ, فن یخچال زیلابگ, فن زیلابگ مشهد, فن اکسیال زیلابگ, فن زیلابگ 50 سانت سه فاز, فن یخچال ای زیلابگ, فن سیرکوله زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ در اصفهان, خرید فن زیلابگ

جهت دانلود عکس تصویر آگهی مناقصه فن زیلابگ 63 سانتیمتری شرکت فولاد خوزستان کلیک کنید. استراکچر دستگاه از پروفیل آلومینیوم ساخته شده و بدنه از فولاد ST37 با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای است.

قیمت فن زیلابگ

بدنه محکم فلزی پوشش داده شده با رنگ الکترواستاتیک جهت محافظت بدنه فن در برابر عوامل خورنده شیمیایی و شرایط بد آب و هوایی.

نوع پروانه این هواکش آکسیال بوده و وزن آن 35 کیلوگرم بوده، جنس بدنه و جنس پروانه ها از فلز می باشند.

فن اکسیال زیلابگ

موتور فن های سریFTP از نوع “فن با روتور بیرونی”بوده، که این موتور ها دارای خصوصیاتی از قبیل راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب راحت هستند.این فن ها در سطح وسیعی در کندانسور ها، اپراتورها، خشک کن ها و دیگر تجهیزات خنک کننده (فن های یختچالی) همچنین کلیه مکانهایی که نیاز به تهویه هوا دارند مورد استفاده قرار میگیرند.کلاس های عایق بندی حرارتی موتور فن های سری FTP از نوع B و F بوده و کلاس حفاظتی آن IP54 است.کلیه موتورها دارای محافظ حرارتی در درون خود هستند.حداکثر جریان هوا این سری از فن های زیلابگ 3955 مترمکعب بر ساعت می باشد.

توان این هواکش صنعتی 1200 وات بوده، میزان فشار آن 20Pa و دور موتوری 1400دور در دقیقه دارد. این مدل در ابعاد و شکلهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از معیارهای مهم در تعیین قیمت چیلر ۳۰ تن همین نوع کمپرسور است که درصد قابل توجهی از قیمت کل دستگاه را شامل می شود و همانطور که اشاره کردیم ما در ساخت چیلرهای خود همواره از کمپرسورهای اصلی استفاده می کنیم که ممکن است نسبت به انواع تقلبی آن قیمت بالاتری داشته باشد ولی کارکرد و گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تا سال ها قابل اطمینان خواهد بود.

فن چیلر زیلابگ المان

هواکش محوری یکی از انواع اصلی هواکش های صنعتی است که به ۴ گروه سقفی، دیواری، کانالی و پوششی تقسیم می شوند.

خرید فن زیلابگ

نوع فوروارد یا پروانه خم به جلو یکی از آنها است. داکت فن های سری GF شرکت زیلابگ به علت تنوع در اندازه و نوع طراحی و نصب آسان در صنایع کوچک و بزرگ کاربردهای فراوانی دارند که در این قسمت به برخی از ویژگی های مهم و کاربردی آن اشاره می کنیم.

فن هواکش زیلابگ

محصولی که در این قسمت میخواهیم به شما معرفی کنیم هواکش صنعتی 50سانت قابدار زیلابگ 6d-500b است که دارای قطر پروانه 500 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن 5840 متر مکعب در ساعت است.

فن صنعتی زیلابگ

محصولی که در این قسمت می خواهیم به شما معرفی کنیم هواکش تاسیساتی 60 سانت بدون قاب زیلابگ FTP 4D-600S-137/70 است که دارای قطر پروانه 600 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن نیز 11000 متر مکعب بر ساعت است.

با نصب هواکش صنعتی در محیط کاری خود می توانید به راحتی بوهای نامطبوع موجود در محیط و عوامل ناخوشایند دیگری را به راحتی از بین ببرید.

فن اکسیال اروپایی

اگر این گاز گرم مستقیم وارد یونیت کندانسور شود، در ادامه اواپراتور توانایی خود را در خنک کردن سیستم برودتی از دست می دهد.

شرکت برق آسا همچنین دارای نمایندگی از بسیاری از برندهای تولیدکننده بلوئر، فن سانتریفیوژ و هواکشهای صنعتی و ساختمانی است؛ بنابراین ما محصولات خود را با قیمتهای رقابتی به مشتریان خود عرضه میکنیم.

و همچنین توان این فن 700 وات می باشد. توان این فن 250 وات و حجم هوای خروجی آن 1550 متر مکعب بر ساعت می باشد.

این مدل هواکش صنعتی زیلابگ را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 9 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.

فن یخچال زیلابگ

البته از فن کندانسور زیلابگ در هواپیما، هلیکوپترها، برج خنککننده، تونلهای بادی، هیدرو فویلها و کشتیها استفاده میشود. این فن مستقیم روی رادیاتور نصب میشود.

حتما فنه آلمانی باشه، همکارام نصب کردن، صداش خیلی کمتره و راضی هستند. بنابر درخواست، موتورهای سه سرعته قابل نصب بر روی دستگاه می باشند.

فن اواپراتور زیلابگ

دستگاه دارای پد سلولوزی ضدقارچ است که سطح این پدها 6 مترمربع میباشد. فن و هواکش 63 سانت صنعتی قابدار زیلابگ، مدل FTP 4E-630B محصولی از شرکت زیلابگ است که از کارایی و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

فن زیلابگ فروش

فن و هواکش 50سانت صنعتی قابدار زیلابگ، مدل FTP 4D-500B محصولی از شرکت زیلابگ است که از کارایی و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

محوری : که شامل 4 دسته هواکش سقفی، هواکش دیواری، هواکش کانالی و هواکش پوششی است طبقه بندی می شود.

فن سیرکوله زیلابگ

ولتاژ این هواکش صنعتی سه فاز 380 ولت، شدت جریان آن 0.55 آمپر و حداکثر توان آن 210w است. قدرت موتور، سرعت جریان و …

فن یخچال ای زیلابگ

سرعت دوران پروانههای 50 سانتی این مدل 1400 دور بر دقیقه است. هواکش صنعتی، در واقع ماشینی است کار آن جابجایی جریان هوا یا گازهای نامطبوع در محیط صنعتی است.

فن زیلابگ 50 سانت

فن های سانتریفیوژ هوا را به صورت شعاعی حرکت می دهند – جهت هوای جریان یافته به بیرون ، معمولاً با 90 درجه از جهت هوای ورودی تغییر می کند.

فن زیلابگ 50 سانت سه فاز

فن یخچال ای بدون قاب و بصورت کف گرد می باشد .که برای سیستم های تهویه مطبوع سرد خانه های ثابت یا متحرک استفاده می شود و فن یخچال ای در دورهای مختلف با ولتاژ مختلف میباشد وهمچنین فن هواکش یخچال ای در سایز های بزرگ با دور های بالا هم به صورت سفارشی ساخته میشود که فن های یخچال ای سایز بزرگ دارای الکتروموتور با پروانه های صنعتی میباشد که از ظرفیت 530 مترمکعب درساعت الی 60000 مترمکعب درساعت و مناسب برای یخچال های ثابت می باشد.

فروشنده فن زیلابگ

همچنین از هواکش کندانسوری در محیط هایی که نیاز به تهویه هوا وجود دارد استفاده می گردد. همچنین سبکی و کم وزن بودن از ویژگی این فن ها محسوب می شود.

نمایندگی فن زیلابگ در تهران

فیلتر درایرهای دو جهته همچنین برای خط مایع نیز استفاده میشوند. هواکش دارای انواع مختلفی مانند خانگی و صنعتی است که باید در مکان مناسب و به جا از آنها استفاده شود.

این شرکت که بزرگترین تولید کننده لامپ در ایران است، در زمینه تولید انواع لوازم برقی از جمله: هواکش، پنکه، ماشین لباسشویی و تجهیزات تصفیه هوا نیز فعالیت دارد.

میدانید که این فنها بین کانالها قرار می گیرند و میتوانید آنها را به راحتی تنظیم نمایید. در حال حاضر، ۳۳۶ شهر ایران از نظر شدت شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و ۸۴ شهر این کشور در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر دیگر نیز در شرایط زرد قرار دارد.

مسلما قیمت فن کندانسور ebm آلمانی بیشتر از زیلابگ چینی است و فرض را بر این بگیرید که چیلر ۳۰ تن مورد نظر قرار است در یک پروژه مسکونی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

فن رادیال زیلابگ

استفاده از هواکش گلخانه و مرغداری با هدف تهویه و تبادل هوای خارج با هوای فن رادیال زیلابگ المان داخل محیط، کاهش دما در فصول گرم، تامین دی اکسید کربن برای رشد گیاهان، متعادل کردن رطوبت در داخل محیط گلخانه و در نهایت افزایش رشد گیاهان است.

از این رو کاربرد آن افزایش مییابد. کولر صنعتی در محیط های صنعتی و سوله های تولیدی کاربرد دارد. هواکش زیلابگ از پرههایی از جنس فلز آهن ساخته و طراحی شده است؛ و اغلب بیشترین کارکرد و کاربرد این فن در صنعت و برای تهویه و مطبوع سازی هوا بکار گرفته می شود .

فن های زیلابگ

سرعت چرخش پروانه در این هواکش 50سانت صنعتی 1400 دور در دقیقه میباشد. لازم به ذکر است که سرعت این هواکش بین کانالی 2160rpm می باشد.

شرکت فن زیلابگ

یک CFM که خیلی کم است نمی تواند هوای بکر را برای شما فراهم کند زیرا نمی تواند هوا را به طور موثر در فضا حرکت دهد.

برای دریافت اطلاعات با بخش فروش در تماس باشید. اما برای خرید هواکش زیلابگ باید به دو نکته توجه داشته باشید.

این هواکش پیشنهادی ما با برند زیلابگ شدت صدای صوتی 74dB دارد. هواکشها، بلوئرها و فنهای سانتریفیوژ همگی محصولاتی با طول عمر نسبتا بالا هستند اما هرگونه ایراد در الکتروموتور یا تغییر شکل در پروانه میتواند باعث ایجاد صدای آزاردهنده و یا توقف دستگاه شود.

فن ها را در مدل های مختلف از نظر شکل پروانه، قطر پروانه، تعداد پره و دور موتور تولید می شود.

استفاده از وسیله ای که بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن یا عملیات صنعتی معین، راحت و بهداشتی کرد و به حد مطلوب رساند بسیار مطلوب سلامتی است و این وسیله به نام هواکش در زندگی امروزی ما جای به خصوصی باز کرده است.

جلوگیری کرده و به جای آنها هوای تمیز را وارد محیط خودتان نمایید. فن یا هواکش بین کانالی برای هوا رسانی یا تخلیه هوا در محیط های مختلف استفاده شده و با اینکه فضای کمی را اشغال میکند، کارآیی بالایی دارد.

محصولات مهیا در انطباق با استاندارد EN621 دارای تائیدیه و گواهینامه CE می باشند و هیتر MGH در قالب رنگبندی های متنوع و منطبق با محیط مشتریان قابل تحویل می باشد.

هم اکنون به راختی هر چه تمام تر در سایت ما می توانید انواع فن دمنده و هواکش دمنده را سفارش دهید و با گارانتی معتبر و رسمی از ما در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

صبحانه از اصلی ترین وعده های غذایی برای ما ایرانیان می باشد. هواکشها وسایل اصلی و عمده برای به حرکت درآوردن هوا هستند و در کاربردهای صنعتی به کار میروند.

با سلام این سرما گستر ایران هستم و شما در حال مشاهده اطلاعات من هستید . هواکش بین کانالی که در این بخش به شما معرفی می کنیم زیلابگ است.

جنس مواد به کار رفته در آن معمولا از فلز با روکش های مقاوم است. ولتاژ این هواکش صنعتی سه فاز 380 ولت، شدت جریان آن 0.85 آمپر و حداکثر توان آن 450w است.

برای هدایت جریان آب از صفحاتی به اسم بافل استفاده می شود تا جریان آشفته ایجاد شود که این بافل ها از جنس تفلون و با ضخامت ۶ میلی متر هستند.

بازرگانی سلام سرما قصد دارد تا توضیحات مفصلی را در ارتباط با این فن بسیار معروف به شما ارائه کند.

می باشند. این مدل از فن ها در 11 اندازه مختلف از سایز پروانه 20 سانت تا پروانه 80 سانت در 18 مدل عرضه می شوند. This content has ᠎been writt᠎en wi᠎th t he help of G​SA᠎ Con​te​nt Gener at or Demov ersion.

توان این مدل هواکش 280 W بوده و دور موتور آن 910 دور در دقیقه است. 24.3 میلیمتر است. ولتاژ هواکش بین کانالی 12سانت زیلابگ 220 ولت و وزن آن 3 کیلوگرم بوده و حداکثر دبی 405 مترمکعب بر ساعت است.

هواکش 50سانت صنعتی قابدار زیلابگ، مدل FTP 4D-500B با برق تکفاز 380 ولت شروع به کار می کند، شدت جریان این هواکش صنعتی 0.85 آمپر و حداکثر توان موتور آن 414وات میباشد.

ولتاژ این هواکش صنعتی تک فاز 220 ولت، شدت جریان آن 1.05 آمپر و حداکثر توان آن 230w است. هواکش یخچال ای صنعتی 50 سانت زیلابگ YWF4D-500S-137/44 دارای قطر پروانه 500 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن 7395 متر مکعب در ساعت است.

از نظر فنی فن زیلابگ در ابعاد و ظرفیتهای متفاوت طراحی و تولید میشود. متاسفانه برخی از تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی در ایران، این موضوع را جدی نمیگیرند و به خاطر پایین آوردن هزینه های تولید، از فن های بی کیفیت و نامناسب استفاده میکنند که پس از مدتی عملکرد آنها ضعیف میشود (دور آنها پایین می آید) و یا حتی خراب میشوند.

از این هواکش ها در ساختمان ها و برج های اداری و تجاری، هتل ها، تونل ها، گلخانه ها و رستوران ها و …

فن های تاسیساتی زیلابگ مناسب برای استفاده در تهویه تابلو برق ها، کندانسورها، اواپراتورها، مبدل های حرارتی و برودتی و…

فروشگاه اینترنتی مبنافن با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در حوزه فروش و مشاوره تجهیزات هواکش ، سرمایش و گرمایش به عنوان نمایندگی رسمی برند های دمنده ، زبلایگ و انرژی در خدمت شما عزیزان است.

استفاده می شود. فن های بین کانالی از نظر کاربردی هم به عنوان مکنده (اگزاست فن) و هم به عنوان دمنده (بلوئر) قابل استفاده هستند.

استفاده از ورق های آلومینایز از زنگ زدگی و خوردگی محفظه احتراق هیتر جلوگیری می کند. قطر هواکش های بین کانالی را اندازه آنها تعیین می کند.

هواکش یخچال ای صنعتی 60 سانت زیلابگ YWF6D-600S-137/70 دارای قطر پروانه 600 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن 10285 متر مکعب در ساعت است.

فن زیلابگ کاربردهای دیگری نیز در اوپراتورها، یخچال ها ، چیلر ها و تجهیزات خنک کننده مثل انواع کندانسورها و غیره دارند.

هواکش صنعتی 50سانت قابدار زیلابگ 6d-500b همان طور که از نام این وسیله مشخص است هواکش؛ دستگاهی برای جابه جایی هوا چه آلوده و چه پاک است.

هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ 2e-200b همان طور که از نام این وسیله مشخص است هواکش؛ دستگاهی برای جابه جایی هوا چه آلوده و چه پاک است.

این محصولات در سایز های مختلف، در انواع متفاوت مانند همین محصول که به شما پیشنهاد داده ایم بدون قاب یا با قاب و …

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *