هت‌تریک مهدی طارمی در شب رویایی پورتو

[ad_1]

تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی به پیروزی پرگل مقابل تیم پورتیموننزه دست یافت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پورتو از هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال به مصاف پورتیموننزه با حضور پیام نیازمند رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

طارمی در این دیدار درخشید و با عملکرد درخشان و خیره کننده‌ای داشت و موفق شد هت تریک کند. او در دقایق ۱۹، ۳۴ و ۴۷ گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد.

در این دیدار مهدی طارمی طارمی ۶۵ دقیقه برای پورتو بازی کرد. او ابتدا در دقیقه ۲۰ گل ابتدایی تیمش را با توپ‌گیری در داخل محوطه جریمه و چرخش و ضربه‌ای تمام‌کننده وارد دروازه پیام‌ نیازمند کرد.

مهدی طارمی که در هفته اخیر مورد انتقاد فراوان برخی هواداران رقیبدر پرتغال قرار داشت با درخشش خیره کننده خود عملا پاسخ منتقدان را داد. او پس از گلزنی با دعوت منتقدان به خصوص هواداران اسپورتینگ به سکوت، تعصب خود به تیمش را نشان داد.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اخیرا در بیانیه‌ای علیه طارمی موضع گرفته بود و او را مار افسونگر خطاب کرده بود.

او در ادامه گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی و گل پنجم را با ضربه‌ی سری غیر قابل مهار وارد دروازه نیازمند کرد. همچنین طارمی یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داد. پیام نیازمند، دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه پس از مدت‌ها توانسته بود به ترکیب اصلی تیمش برسد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و یکی از گل‌ها هم روی اشتباه مستقیم او به ثمر رسید. البته اشتباهات مدافعان پورتیموننزه هم در گل‌های پورتو تاثیر زیادی داشت.

دیگر گل‌های پورتو را گروییچ دقیقه ۲۸، اوانیلسون در دقایق ۴۰ و ۶۰ و په‌په دقیقه ۵۵ به ثمر رساندند.

پورتو با این برد ۸۲ امتیازی شد و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ پرتغال ادامه داد. پورتیموننزه هم با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *