نکونام به دنبال حفظ صدرنشینی/ سپاهان امید صعود را حفظ می‌کند؟

[ad_1]

فولادی‌ها برای حفظ صدرنشینی مقابل شاگردان استراماچونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب سپاهان و بامداد فردا (شنبه) فولاد به عنوان نمایندگان ایران در شهرهای جده و بریده مقابل حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

گروه D: سپاهان ایران – پاختاکور ازبکستان/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

شاگردان محرم نویدکیا پس از تساوی مقابل التعاون کار سختی برای صعود به مرحله بعد رقابت‌ها دارند و به چیزی جز پیروزی فکر نخواهند کرد. سپاهانی‌ها نیم نگاهی به دیگر بازی گروه یعنی تقابل الدحیل و التعاون خواهند داشت. شانس صعود سپاهانی‌ها در صورت از دست دادن امتیاز به حداقل می‌رسد.

پاختاکور نیز همانند سپاهان عمکلرد سینوسی و پر فراز و نشیب داشته است. ازبکستانی‌ها نیز چشم به دیگر بازی گروه و شکست التعاون مقابل الدحیل دارند تا با پیروزی مقابل سپاهان امیدهای خود را در هفته آخر حفظ کنند. البته سپاهانی‌ها در دیدار رفت این رقابت‌ها توانستند با نتیجه سه بر یک پاختاکور را شکست دهند. هر چهار تیم این گروه هنوز شانس صعود دارند و جذاب‌ترین گروه از منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا را رقم زده‌اند.       

در دیگر دیدار این گروه التعاون و الدحیل ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا (شنبه) به مصاف هم می‌روند.

گروه C: فولاد ایران – الغرافه قطر/ ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد شنبه

شاگردان نکونام پس از دو پیروزی پیاپی مقابل آخال و صدرنشینی در گروه با روحیه مضاعف در مقابل الغرافه قرار می‌گیرد. فولادی‌ها برای حفظ جایگاه خود در صدرجدول به میدان خواهند رفت. آن‌ها در چهار بازی ابتدایی خود تنها یک گل دریافت کرده‌اند و سه گل نیز به ثمر رسانده‌اند. آمار  نشان می‌دهد الغرافه کار راحتی برای گلزنی به فولادی‌ها ندارد.

شاگردان استراماچونی پس از شکست عجیب و سنگین ۸ بر ۲ مقابل شباب الاهلی پا به این مسابقه می‌گذارد. این نتیجه باعث انتقاد رسانه‌های قطری از استراماچونی شد. الغرافه اکنون ۵ امتیازی‌ است و در رده سوم قرار دارد. آن‌ها هنوز شانس خوبی برای بازگشت و صعود به مرحله بعد دارند.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و آخال ترکمنستان ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه امشب (جمعه) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *