مخلوط کن حرفهای و صنعتی سیلور کرست مدل SL 2022

مخلوط کن سیلور کرست

را دارد. همین دستگاه به یک موتور قوی با اقتدار بالا مجهز هست که امکان چرخش با شتاب 32000 به دور در ادامه دقیقه را دارااست که به سادگی و در ادامه کمترین دوران مواد گزینه نطر را مخلوط کرده و آن را به جهت شما فراهم می کند. منو ساختاری آنالوگ و دستگاه مهم ۱۵ به دور سرعتی گوناگون می باشد (این گزینه در ادامه هیچ مخلوط کنی وجود نداشته) تلاش پالس از آپشن های ویژه ای هستش که در ادامه دستگاه قرار گرفته و تلاش کلید ای دارد. کالا تیغه از آلیاژ ضدزنگ هست و هیچ افت کیفیتی به مرور دوران در ادامه آن شاهد نخواهید بود. گنجایش ۲ لیتری که به جهت پارچ همین خردکن در ادامه حیث گرفته شده هیچ وقت تغییری نداشته. امکان تهیه شتاب آن هم منجر می شود تا به راحتی به اقتدار مطابق کالا ماده ی غذایی و مقدار وقت و اعتنا آن را تغییر و تحول داد. مخلوط کنی که به جهت مصارف خانگی ایده ال و پاسخگوی نیاز هر طیف فعالیت صنعتی هم می باشد.

از مخلوط کن صنعتی به جهت مخلوط کردن، پوره یا این که امولسیون نمودن موادغذایی و بقیه مواد به کارگیری میشود. پودر نمودن اشکال چوب های دارویی، چاشنی ها و … به جهت خرید کردن اشکال مخلوط کن سیلور کرست اورجینال و با میزان مرغوب بودن میتوانید از شیوه مغازه اینترنتی ژینال مبادرت کنید. شما می توانید به وسیله همین محصول، اشکال دسرهای خوشمزه نظیر معجون، اسموتی و شیک های متنوع تنظیم کنید. از خصوصیت های دیگر بدنه پلاستیکی همین دستگاه همین هست که شما می توانید فقط با یک دستمال مرطوب به راحتی و سوای نیاز به مواد شیمیایی آن را تمیز کنید. طبیعتاً موتور همین متاع در ادامه نصیب شالوده ی دستگاه واقع شده هست و به این علّت نباید همین حوزه‌ را به نوع مستقیم در ادامه برابر هوا قرار داد. هم اکنون آن که از طرفی کالا همین پلاستیک ها به نوع نشکن هست و به شدّت مقاوم و مستحکــم است. کالا پلاستیک بدنه باعثشده وزن شالوده به دستکم رسد البته از طرفی پارچ از کالا پلاستیک نشکن هست و زیاد مقاوم و با استمرار است. کالا پلاستیک تعبیه شده در ادامه همین متاع باعث شده هست که وزن شالوده به کمترین مقدار خویش برسد.

<p> پلاستیک فشرده با اقتدار تحمل فشار و وزن بالا ایجاد می شود. با همین میزان ظرفیت شما توانمند به تنظیم ی نسبتاً 6 جام اسموتی خواهید بود. پارچ همین متاع مهم دو لیتر ظرفیت هست و می توان تقریباً پنج الی شش جام مخلوط و اسموتی را در ادامه درون آن تدارک دید. قابلیت تنسیق شتاب همین وسیله در ادامه دو مرحله به چَشم میخورد و شما میتوانید بسته به نوع مواد و سفتی آن و یا این که نرمی، شتاب را تهیه نمایید. پس از گذشت دوران زیاد کوتاهی، مخلوط شما فراهم خواهد بود. با همین تفاوت که دهانه محل ورود زیاد بزرگتر شده و نسبت به مدلای پیشین ظاهری شیک خیس به خویش گرفته. تیغه ی مستحکم همین مخلوط کن از استیل تعبیه شده هست و در ادامه در مقابل زنگ زدی زیاد با استمرار میباشد. کالا تیغه های مخلوط کن: مخلوط کن های عالی و باکیفیت مهم تیغه های ضدزنگ و استیل هستند. کالا تیغه همین دستگاه، از استیل ضد زنگ می باشد و ارتفاع قدمت زیاد متعددی دارد. همین مخلوط کن مهم تیغه چهار پره یخ شکن بوده که توانمند به خرد نمودن تکه های یخ خواهد بود تلاش یخ خردکن بصورت ضربه ای بوده وهر توشه نباید از چندین ثانیه عمده ارتفاع بکشد.

 علاوه بر همین ها یک مخلوط کن توانمند هست تا مواد غذایی متفاوتی نظیر سبزیجات و یا این که میوه های گوناگون را نیز به جهت ما‌درها خرد کند. همین خصوصیت دستگاه به این معنی که تعداد و کالا تیغه های دستگاه منجر شده دستگاه بتواند تمامی مواد غذایی چه قابل انعطاف چه سفت و دشوار حتی یخ زده را به شکل یکدست و یکنواخت خرد و حتی له نمایید. مشخصات یک مخلوط کن اثر گذاری مستقیمی بر بر روی ارتفاع قدمت دستگاه و عملکرد آن دارد. عملکرد همین متاع نیز به شکل خانگی و نیز به شکل صنعتی و فروشگاهی می باشد . تیغه همین متاع به شکل دندانه دار ساخته شده که اثر گذاری متعددی در ادامه پیروز خیس نمودن آن دارااست و در ادامه مدت دوران طولانی به کارگیری از آن هیچوقت در گیر افت عملکرد نمی شود و نظیر روز اولیه پیروز و تیز خواهد ماند. براین اساس میتونیم بگوییم که ارزش مخلوط کن سیلور کرست SL-2021 با اعتنا به نقاط قوت و مثبتی که دارااست زیاد مطلوب است.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *