مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال

مبدل حرارتی آلفالاوال ایتالیا | بررسی و خرید کردن مبدل حرارتی آلفالاوال اشکال مبدل حرارتی کاغذ ای آلفالاوال مبدل های حرارتی برگه ای آلفالاوال یک عدد از باکیفیت‌ترین محصولات تولید ایتالیا هستند. این مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. ضروری به ذکر می باشد که هرکدام از همین دسته‌ها هم شامل دسته های مختلفی است.

 

ما در ادامه به معرفی مبدل حرارتی آلفالاوال ایتالیا می پردازیم. با سلام سوز‌و‌سرما همپا باشید. دو مدل دارای مبدل‌های حرارتی آلفلاوال کدام‌اند؟ مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال گونه گسکتی (واشردار) مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال جوشی در ویدئوی پایین می‌توانید روش کارکرد مبدل صفحه‌ای آلفلاوال را تماشا کنید.

محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای

جهت خرید مبدل حرارتی آلفالاوال و همین‌طور و ارزش مبدل حرارتی آلفالاوال حساس ما در رابطه باشید. استعلام لحظه ای در واتساپ تماس بگیرید 09104645005 روش کارکرد مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال طریق کارکرد مبدل حرارتی ورقه ای آلفالاوال به چه صورت است؟ قبل از این که به معرفی چگونگی کارایی این مبدل‌های حرارتی بپردازیم؛ حتمی می باشد تا شما را حیاتی مدل‌های مختلف هر یک از دودسته حساس مبدل‌های حرارتی آلفلاوال ایتالیا آشنا کنیم.

 

ویژگی مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال گسکتی چیست؟ همین مبدل حرارتی همان‌طور که در بالا اشاره شد نوعی از مبدل صفحه‌ای واشردار است که از صفحات موجدار استنلس‌استیل اهمیت واشرهای پلاستیکی ساخته شده است. این صفحه ها موجدار به‌وسیله یک کادر منحصر به فرد به نیز فشرده شده‌اند تا یک مبدل حرارتی ایجاد شود. این مبدل حرارتی برای گذر یک‌سری مسیر سیال، اهمیت کانال‌های موازی است.

قیمت مبدل حرارتی استخر

همین کانال‌ها به جهت انتقال حرارت سوای تماس مستقیم دو سیال، مرحله انتقال حرارت بالایی را بر روی صفحه ها استنلس‌استیل به وجود می‌آورند. ویژگی حیاتی همین مبدل، تغییر تحول ظرفیت آن و قابلیت و امکان گشوده شدن آن در هنگام تعمیرات است.

 

به جهت آب‌بندی نسبت به محفظه خارج و صفحه ها دیگر، این مبدل به‌وسیله واشر لاستیکی به صفحه گیر متصل می‌شود. آب‌بندی طوری انجام میشود که به شکل یک‌درمیان هر چرخه سیال از صفحه ها عبور می‌کند. در ادامه به معرفی مدل‌های مبدل حرارتی صفحه‌ای پلیت آلفالاوال گسکتی می‌پردازیم. 1.مبدل حرارتی ورقه ای آلفالاوال دسته گسکتی CLIP-LINE این نوع مبدل حرارتی حیاتی طراحی صفحات طراحی CLIP-LINE باعث کوچک‌تر شدن اندازه ورودی و خروجی و عملکرد بالا و ارتقا مرحله تماس شده است.

عکس انواع مبدل حرارتی

برای اینکه سیال به صورت یک‌درمیان از صفحه ها عبور کند، کانال‌هایی در فی مابین پلیت‌ها ساخت شده است. این‌گونه طراحی سبب ساز بالارفتن ضریب انتقال شده و مقاومت مبدل حرارتی را در برابر ارتقاء سروصدا بالا می‌برد. این مبدل حرارتی به استدلال طراحی و نصب واشرهای کلیپسی در آن، نیازی به خراج کردن صفحات ندارد و خارج نمودن و بده بستان آن ابزار خاصی واجب ندارد و به‌راحتی انجام می‌شود. همچنین به جهت کارگزاشتن آن روی دستگاه نیازی به استعمال از چسب نیست. مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال مدل گسکتی CLIP-LINE در صنایع پاستوریزاسیون، گرمایش، سرمایش، لبنیات، ماءالشعیر، آبمیوه، کنسانتره با سطح بهداشتی فراتر کاربرد دارد. 2.مبدل صفحه ای آلفالاوال واشردار مدل TS فریم پلت‌های مبدل حرارتی واشردار در برابر بخار قرار دارا هستند بنابراین برای ایجاد مقاومت در برابر آن کالا آنها از استیل مقاوم است.

 

همینطور صفحات این مبدل هم از استنلس‌استیل مقاوم در برابر بخار ساخته شده است. کاربرد مبدل واشردار مدل TS در فرایندهایی هست که از بخار به‌عنوان در میان واسطه به کارگیری می‌شود. در همین مبدل حرارتی تعداد صفحه ها و میزان اتصالات محل ورود و خروجی و محل قرارگیری آنان به مواردی مانند، مشخصات فیزیکی سیال‌ها، دبی سیال‌ها، دماهای محل ورود و خروجی، حداکثر فشار، افت فشار بخار و گنجایش حرارت بستگی دارد. همینطور به جهت گزینش مطلوب مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال واشردار می بایست به موردها فوق توجه ویژه‌ای نمود. در ویدئوی زیر می‌توانید روش کارکرد مبدل صفحه‌ای آلفلاوال را مشاهده کنید. کارکرد مبدل حرارتی آلفالاوال ایتالیا ویژگی مبدل حرارتی صفحه‌ای آلفالاوال جوشی چیست؟ این مبدل حرارتی ورقه ای جوشی آلفالاوال از صفحه ها باریک استنلس‌استیل 316 ساخته شده است.

پلیت آلفالاوال

وجود شیارهای متوازن باعث هدایت و انتقال سیال بین صفحه ها شده و انتقال حرارت را به بهترین شکل انجام می‌دهد. مبدل حرارتی جوشی در پنج گونه مهم عملکرد مختلف ساخته می‌گردد که در ادامه چهار مدل پلیت آلفالاوال را به‌اختصار توضیح می‌دهیم. 1.مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال مدل CB همین مبدل حرارتی جوشی از صفحه ها زیاد باریک استیل 50 میلیمتر ساخته شده است. همین صفحات به‌وسیله جوش مس در کوره سوای هوا جوشکاری می‌شوند؛ بدین ترتیب این صفحه ها در برابر فشار و دمای بالا با مقاومت بالایی خواهد بود. کاربرد همین مبدل در سیستم‌های گرمایشی شامل حرارت مرکزی، میلاد آبگرم مصرفی، استخر، ذوب برف است؛ و در سیستم‌های سرمایشی به‌عنوان اویل کولر به کارگیری می‌شود. بسته به پروژه و جور کاربرد، همین مبدل به سه رخ تک گذر، دو گذر و یک‌سری گذر می‌باشد.

فروش مبدل حرارتی دانفوس

2.مبدل حرارتی برگه ای آلفالاوال نوع آلفاچیل این مبدل در سیستم‌های سرمایشی که گاز سردکننده به شکل مستقیم در مبدل جریان دارد، کاربرد دارد. از جمله کاربردهای مبدل آلفاچیل می‌توان به موردها پایین اشاره نمود. دی سوپر هیتر اواپراتور جهت انبساط ماده مبرد و خنک‌کردن آب کندانسور جهت تبدیل ماده مبرد به مایع و انتقال حرارت فی مابین آب و ماده مبرد ساب کولر برای خنک‌کردن مبرد مایع اکونومایزر جهت خنک‌کردن مایع مبرد و سوپرهیت نمودن مبرد بخار 3.مبدل حرارتی ورقه ای آلفالاوال کومبی درایر در همین مبدل به جهت کمتر دمای سیستم سرمایش، هوای فشرده و گرم وارد مبدل شده و انتقال حرارت اصلی ماده مبرد صورت می‌گیرد. از نقطه شبنم عبور کرده و منجر جداشدن رطوبت می گردد و از مبدل بیرون می‌رود. برای جداکردن هوا از آب تقطیرشده، یک دستگاه جداساز آب در قسمت خروجی قرار دارد.

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله

4.مبدل حرارتی کاغذ ای آلفالاوال مدل اویل کولر همین مبدل حرارتی برای انتقال حرارت روغن اصلی ویسکوزیته‌های متفاوت مهم عملکرد بهینه و ضریب انتقال حرارت بالا ساخته می‌شود. این مبدل اهمیت متاع صفحات اتصالات و پوشش صفحه ها استنلس‌استیل 316 ایجاد شده و جوشکاری آن از مس ساخته شده است. اصلی زدن بر بر روی لینک تحت می توانید کاتالوگ تمام و اصل مبدل حرارتی آلفالاوال را دانلود کنید. همین کاتالوگ به زبان انگلیسی است. دانلود کاتالوگ مبدل حرارتی آلفالاوال

 

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال
محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای
قیمت مبدل حرارتی استخر
عکس انواع مبدل حرارتی
پلیت آلفالاوال
فروش مبدل حرارتی دانفوس
قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله

محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای
قیمت مبدل صفحه ای پکیج
فروش مبدل حرارتی دانفوس
قیمت مبدل حرارتی استخر
مبدل های حرارتی صفحه ای پره دار
عکس انواع مبدل حرارتی
مبدل صفحه ای کامر
کویل مبدل حرارتی

مبدل حرارتی صفحه ای پره دار
مبدل حرارتی استخر
مبدل حرارتی صفحه پره
مبدل حرارتی چیست
انواع مبدل های حرارتی
مبدل حرارتی فین دار
تاسیسات گرمایشی ساختمان
یونیت هیتر

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *