صالحی امیری: وظیفه خود می‌دانم کنار ناشنوایان باشم

[ad_1]

رییس کمیته ملی المپیک گفت: به انتظارت و مطالبات ناشنوایان کمتر توجه شده است، امیدوارم بعد از المپیک برزیل نهادهای مسوول در خصوص اشتغال معیشت و حمایت از انها مسوولیت قبول کنند.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران در مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل گفت: فدراسیون ناشنوایان ماموریت آن فراتر از یک فدراسیون است و کل جامعه ورزش را نمایندگی می‌کند. این فدراسیون سه انتظار از کمیته ملی المپیک دارد. اولین انتظار این است که عدالت در توزیع منابع در جامعه ناشنوایان برقرار شود، دوم حمایت و سوم اشتغال است، این ورزشکاران نیازمند اشتغال هستند تا در جامعه حصور فعال داشته باشند.

وی افزود: به انتظارات و مطالبات آن‌ها کمتر توجه شده و انتظار داریم بعد از رویداد برزیل دولت و مجلس و همه نهادهای مسوول در خصوص اشتغال معیشت و حمایت از آن‌ها مسئولیت قبول کنند.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان درباره حمایت این کمیته از ناشنوایان گفت: بارها به تیشه گران اعلام کردم اینکه ما فدراسیون ناشنوایان را مانند ٥٠ فدراسیون دیگر می‌بینیم و تبعیضی قائل نیستیم و باید ناشنوایان را مقدم بدانیم و امیدوارم روزی برسد که ناشنوایان اعلام کنند همه نیازهای آن‌ها تامین شده و مانند افراد سالم حمایت مادی و معنوی از آن‌ها انجام شود، وظیفه خود می‌دانم در کنار این فدراسیون باشم.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *