ششمی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر در جام کورناکیا

[ad_1]

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با کسب رتبه ششم جام کورناکیا به کار خود در ایتالیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، جام کورناکیا با سابقه ۴۰ ساله در برگزاری مسابقات رده‌سنی جهان، هر ساله میزبان بازیکنان زیر ۱۷ و ۱۹ سال والیبال دنیا است و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این رشته ورزشی، سابقه حضور در این جام را دارند.

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران که سال ۲۰۲۲ رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، با هدف اردوی برون مرزی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ جام کورناکیا ایتالیا شرکت کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در جام کورناکیا در مسابقات یک رده سنی بالاتر(زیر ۱۹ سال) شرکت کرد و در مجموع در شش بازی (سه برد و سه شکست) به میدان رفت و با کسب رتبه ششم به کار خود در این رقابت‌ها که با حضور ۱۲ تیم برگزار شد، پایان داد.

شاگردان محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان هم‌چنین در اردوی مشترک با تیم ملی نوجوانان ایتالیا سه دیدار دوستانه و تدارکاتی برگزار کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز چهارشنبه، ۳۱ فروردین از شهر پوردنونه ایتالیا راهی آنکارا در ترکیه می‌شود تا دومین اردوی برون مرزی خود را در این شهر برپا کند. هم‌چنین دو بازیکن از تهران راهی آنکارا خواهند شد تا به اردوی تیم ملی نوجوانان ملحق شوند.

این تیم تا روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت علاوه بر پیگیری تمرینات خود، پنج دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم نوجوانان باشگاه زراعت بانک ترکیه برگزار خواهد کرد و سپس راهی تهران می‌شود تا پس از چند روز استراحت تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا مجددا آغاز کند.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال پسر آسیا از ۲۴ تا ۳۱ مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی، سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌های استرالیا و قطر در گروه یک هم‌گروه هستند.

انتهای پیام 

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *