خرید مستقیم مبل راحتی از 50 تولیدی برتر 1401- (40%زیر قیمت بازار ! )

 

حتی برخی دیگر از مبل شزلون دارای دسته های هم ارتفاع اما بدون پشتی  خرید مبل جهیزیه عروس  بوده که نام لاوست یا love seat گرفته و اغلب جهت ست کردن با مبلمان استیل و مبل کلاسیک بکار می رود. از طرفی دیگر شما با خرید از نمایشگاه مجبور به انتخاب مدل آماده هستید در حالی که فقط نمای مبل شزلون را دیده اید و خبری از نشیمن، پشتی مبل، جنس مواد بکار رفته و حتی چوب داخلی آن ندارید. قیمت مبل شزلون در درجه اول بستگی به مواد اولیه از قبیل چوب بکار رفته، نوع پارچه روکوبی شده، نوع رنگ کاری، ورق طلا، کلاسیک یا راحتی بودن (توضیح مختصر اینکه نوع مبل شزلون کلاسیک از چوب بیشتر و بالطبع پارچه کمتری تشکیل شده و در مقایسه با شزلون راحتی که تقریبا از پارچه تشکیل شده قیمت بالا می باشد) دارد. در درجه دوم قیمت مبل شزلون بستگی به محل خرید شما داشته که از کجا خرید مبل شزلون را انجام دهید. ستارگان هنگام عکس گرفتن برای نشریه ها و رسانه ها از مبل شزلون مخصوص خود که منحصر به فرد ایشان توسط طراحان مبل شزلون طراحی می شد استفاده می کردند و بسیار مبل شزلون خود را دوست می داشتند. در زبان فرانسوی برای اولین بار مبل شزلون طراحی شده و از آن با نام chaise lounge یاد می کردند که زیبایی و شکوه بی نظیری داشتند.

خرید مبل ارزان

برای مثال اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی میکنید و محیط منزل شما به قدر کافی بزرگ نمیباشد، توصیه میکنیم نیم ستهای راحتی مدرن را انتخاب کنید. این مسئله زمانی که از خود تولیدی مبلمان و بدون واسطه خرید می کنید برای شما کاملا حل می شود. اما در تولیدی مبل رضوی شما می توانید از خط تولید مبل شزلون دیدن کرده، نوع نشیمن، پشتی، چوب داخلی و غیره را مشخص کرده حتی در مراحل تولید جهت اطمینان از سفارش خود دیدن فرمائید. انواع کالیته های پارچه مبلی مخصوص مبل شزلون در تولیدی موجود بوده که مشتریان عزیز میتوانند نوع پارچه خود را با طرح ها و رنگ های متفاوت انتخاب کرده و مبل شزلون خود را سفارش دهند. من رنگ نسکافه ای رو سفارش دادم خیلی عالیه نسبت به قیمت و واقعا خوب اوردن کاملا بسته بندی شده بود مبلا و اصلا هم کثیف نشده بود و زحمت کشیدن حتی تا بالاهم اوردن واقعا از خریدم راضیم هم زیباست هم محکم هم جنس رویه خوبه.

خرید مبل خاص

مبل شزلون به گونه ای طراحی شده که یکی از دسته ها نسبت به دسته دیگر کوتاه تر ویا بلند تر بوده که از ویژگی های خاص این نوع از مبل می باشد. همگی این موارد در یک پاف یا بوف زیبا و راحت خلاصه می شود که علاوه بر تنوع، قیمت ارزان تری نسبت به قیمت جلومبلی چوبی دارد. جلومبلی چوبی یا پاف پارچه ای که قابل ست با مبل شزلون باشد. در ایام نزدیک عید مردم عزیزمان علاوه بر خرید مبلمان، یک عدد مبل شزلون را جایگزین یکی از کاناپه های مبلمان خود می کنند و بر تنوع ست مبلمان خریداری شده می افزایند. انواع مدل های میز و صندلی ناهار خوری ست مبلمان نیز از بخش میز و صندلی ناهارخوری قابل مشاهده می باشد. تمامی محصولاتی که در سایت مشاهده میکنید رنگ و پارچه به انتخاب مشتری می باشد هدف ما جلب رضایت مشتری است ما تلاش میکنیم تا مردم عزیز بتوانند تمامی محصولات مورد نیاز خود از قبیل محصولات ما را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه و به قیمت تولیدی تهیه کنند.

خرید مبل از تولیدی

اگر در خانه شما، فرزند کوچک، سالمند یا فردی که مبتلا به آسم و آلرژی است زندگی میکند، بهتر است مبلمانی بخرید که کمترین میزان پارچه در تهیه آن به کار رفته باشد. در واقع معامله خرید شزلون بین مشتری و تولید کننده خواهد بود که میزان سود ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود که طبیعتا حق هر تولید کننده خواهد بود که کارمزدی در نظر داشته باشد. با خرید از تولید مستقیم شما مجبور به پرداخت یک سود به تولید کننده هستید که با توجه به فروش بیشتر با سود کم، میزان مبلغ پرداختی شما هم طبیعتا کم تر خواهد بود. این شهرک دارای بیش از صد نمایشگاه می باشد که با حمایت دولت از بخش تولید شروع به فعالیت کرده اند .کلیه نمایشگاه های این شهرک مبلمان را به صورت مستقیم عرضه می کنند . شما می توانید به صورت مستقیم از فروشگاه ما مبلمان خریداری کنید و به صورت حضوری مدل های ما را ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید.

همچنین به علاوه از مبل چستر و مدل های آن از مبل دیگر مثل مدل مبل ژینو و انواع دیگر مبل ها نیز رونمایی کردند تا تنوع بیشتری در محصولات خود داشته باشند و خرید و فروش مشتری را آسانتر کند. گذشته ی پاف یا بوف به تاریخ و فرهنگ گذشته ستارگان اروپا برمی گردد که از پاف برای صندلی آرایش، یا برای زیرپا قرار دادن جهت آسایش بیشتر استفاده می کردند. برای مثال قیمت پارچه در طی دو سال اخیر نزدیک به ۳۰۰% افزایش قیمت داشته که همین منوال برای چوب، mdf، حتی اجرت رنگ کاری وجود داشته است. مبلمان روکش دار به آن دسته از مبلمانی اطلاق میشود که در آن یک پوشش نرم برای نشستن وجود دارد و در صورت نیاز در آن فنر میگذارند تا قابلیت ارتجاعی آن افزایش پیدا کند و سپس آنرا روکش میکنند، مانند مبلهای نشیمن و کاناپهها که دارای بالشتک هستند. کارخانه ها و کارگاه های تولید مبل، دارای بخش های مختلفی برای بهبود عملکرد خود هستند، یکی از بخش ها، بخش تحقیق و توسعه است که فعالیت هایی مثل طراحی مبلمان هم زیر مجموعه آن حساب می شود. نحوه خرید مبل شزلون به صورت اینترنتی و حتی خرید حضوری و به شرط بازدید از خط تولید امکان پذیر است.

 

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *