خرید خرید ماسک صورت نقابی

ماسک صورت: مزایا و خطرات در طول بحران COVID-19
Christiane Matuschek، Friedrich Moll، […] Jan Haussmann
مجله اروپایی تحقیقات پزشکی جلد 25، شماره مقاله: 32 (2020) به این مقاله استناد کنید

211k دسترسی

33 نقل قول

439 آلتمتریک

جزئیات متریک

خلاصه
زمینه
دولت آلمان پوشیدن ماسک های تنفسی دهان و بینی خرید خرید ماسک صورت نقابی  (MNC) را به عنوان یک استراتژی موثر برای مبارزه با عفونت های SARS-CoV-2 اجباری کرده است. در بسیاری از کشورها، این دستورالعمل در مراکز خرید یا حمل و نقل عمومی تمدید شده است. هدف این مقاله تحلیل انتقادی مقررات قانونی برای پوشیدن ماسک های محافظ در طول بحران COVID-19 از دیدگاه پزشکی است.

مواد و روش ها
ما یک پرس و جو گسترده از جدیدترین انتشارات مربوط به پیشگیری از عفونت های ویروسی از جمله استفاده از ماسک صورت در جامعه به عنوان روشی برای جلوگیری از گسترش عفونت انجام دادیم. ما به مسائل عملی بودن، استفاده حرفه ای و مقبولیت بر اساس جامعه و محیطی که کاربر در آن زندگی می کرد پرداختیم.

نتایج
پس از بررسی انتقادی ما از ادبیات موجود، تنها شواهد ضعیفی برای پوشیدن ماسک صورت به عنوان یک ابزار بهداشتی کارآمد برای جلوگیری از گسترش عفونت ویروسی یافتیم. با این حال، به نظر می‌رسد استفاده از MNC با محدود کردن انتشار قطرات مایع و آئروسل حاوی پاتوژن با حفاظت مرتبط در سناریوهای تماس نزدیک مرتبط باشد. مهمتر از همه، ما شواهدی برای اختلال تنفسی قابل توجه در بیماران مبتلا به بیماری انسدادی شدید ریه، ثانویه به ایجاد هیپرکاپنی پیدا کردیم. این همچنین می تواند در بیماران مبتلا به عفونت ریه، با یا بدون SARS-CoV-2 رخ دهد.

نتیجه
اپیدمیولوژیست ها در حال حاضر تاکید می کنند که پوشیدن MNC به طور موثر عفونت های هوا را در جامعه قطع می کند. دولت و سیاستمداران از این توصیه‌ها پیروی کرده‌اند و از آن‌ها برای توصیه و در برخی موارد به عموم مردم موظف به پوشیدن MNC در مکان‌های عمومی استفاده کرده‌اند. به طور کلی، به نظر می رسد نتایج نشان می دهد که برخی از سناریوهای مرتبط بالینی وجود دارد که در آن استفاده از MNC توصیه های تعریف شده بیشتری را ضروری می کند. ارزیابی انتقادی ما از ادبیات، هم اثرات محافظتی انواع خاصی از ماسک‌های صورت را در گروه‌های خطر تعریف شده برجسته می‌کند و هم بر خطرات بالقوه آنها تأکید می‌کند.

معرفی
این دانش که استفاده از ماسک صورت انتقال SARS-CoV-2 را به تاخیر می اندازد، به سرعت در بین مردم محبوبیت پیدا می کند. سیاستمداران در مورد نحوه استفاده مردم از ماسک برای مبارزه با بحران همه گیر COVID-19 به راهنمایی نیاز دارند. در این بررسی، ما ادبیات مربوطه را در مورد این موضوع خلاصه می کنیم.

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *