تغییر میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان

[ad_1]

زمان و مکان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان تغییر یافت‌. 

به گزارش ایسنا، با اعلام فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان که قرار بود از ۳ تا ۱۴ آگوست در گرجستان برگزار شود، از ۳۰ جولای تا ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۸ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱) در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

فدراسیون هندبال گرجستان اعلام کرده با توجه به وضعیت ژئوپولیتیکی فعلی ایجاد شده به واسطه حمله روسیه به اوکراین، وضعیتی بی‌ثبات و خطری بالقوه برای شرکت‌کنندگان در مسابقات از جمله بازیکنان، کارکنان و مسئولان ایجاد شده و به همین خاطر این کشور از میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان انصراف داده است.

در نهایت این انصراف با موافقت فدراسیون بین‌المللی هندبال همراه شد و زمان و محل برگزاری این رویداد تغییر یافت و مقدونیه شمالی میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان خواهد بود.

با توجه به اینکه گرجستان به واسطه میزبانی سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان را کسب کرده بود، این کشور از مسابقات کنار گذاشته شد و با توجه به اینکه مقدونیه شمالی نیز پیش از این از طریق مسابقات اروپایی موفق به کسب سهمیه شده بود، حالا اسلوونی جایگزین گرجستان در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان خواهد شد.

این رقابت‌ها در پایتخت کشور مقدونیه شمالی یعنی شهر اسکوپیه برگزار می‌شود.

این اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوان دختر جهان است با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود و دختران هندبالیست ایران نیز موفق به کسب سهمیه این رویداد با قهرمانی در آسیا شده بودند.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *