اعزام اولین گروه کاروان ناشنوایان به برزیل

[ad_1]

اولین گروه کاروان ناشنوایان تحت عنوان گروه سرپرستی، امشب عازم برزیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون ناشنوایان و معاون کاروان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اولین گروه اعزامی به برزیل به جز من، موسوی نسب (روابط بین‌الملل) و محمد پرگر (رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا) نیز حضور دارند که امشب عازم برزیل خواهیم شد.

وی درباره وضعیت کاروان ناشنوایان برای اعزام به المپیک، گفت: تمام ورزشکاران ۸ رشته اعزامی به المپیک برزیل در شرایط آمادگی خوبی به‌سر می‌برند و امیدوار به کسب مدال در تمام رشته‌های اعزامی به جز والیبال ساحلی هستیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان از فوتبال، کشتی، تکواندو، جودو، کاراته، تیراندازی، دوومیدانی و والیبال ساحلی به عنوان رشته‌های اعزامی به المپیک نام برد و افزود: فوتبال دومین گروه از کاروان ناشنوایان اعزامی به المپیک است که هفتم اردیبهشت عازم برزیل می‌شود و دهم اردیبهشت در اولین دیدار خود به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

نصیبی خاطرنشان کرد: تعداد کاروان ناشنوایان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک، ۱۴۰ نفر است که ۷۵ نفر آن را ورزشکاران، ۳۰ نفر کادر فنی و مابقی آن را گروه پزشکی، رسانه و اجرایی تشکیل می‌دهد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که پاداش پای سکو و وضعیت میزان پاداش مدال‌آوران در المپیک چه زمانی مشخص خواهد شد، افزود: روز دوشنبه جلسه‌ای در این خصوص در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود که در این جلسه میزان پاداش مدال‌آوران ناشنوا در المپیک و پاداش پای سکو آن‌ها تعیین خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]
sorece

مطلب پیشنهادی

ورق گالوانیزه: تعریف، کاربردها، و مزایا

اهمیت گالوانیزاسیون در حفاظت از فولاد در برابر زنگ‌زدگی فولاد و آهن به طور طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *